Skocz do zawartości

kraszan88

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kraszan88

  • Urodziny 20.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żary

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Dziękuje wszystkim za wszystkie sugestie już zamówiłem sterownik dam zna jak poszlo:fajny
  2. ja mam passata b4 w profilu a całkiem niedawno zakupiłem B5 i to własnie w nim ta usterka kolego końcówka sterownika 018 P CZYLI JEDNAK STEROWNIK DO WYMIANY
  3. kolego sprawdziłem wartośc 2 ;na jednym pinie 1626 na drugim 002 natomiast między pinami 1089 coś takiego mi wyszło
  4. kolego ściągnąłem tą osłonę sterownika uszczelka nie ruszona aż ciężko można było ten dekiel wyciągnąć więc woda nie mogła się tam dostać kabelki aż się błyszczą zero śladu jakiegoś przerwania zmurszenia czy śniedzi
  5. Wiązkę tak wizualnie oglądałem i wygląda raczej ok chyba kupie ten sterownik bo skończyły mi się pomysły...
  6. tak nastawnik czyściłem bo pompę miałem na stole chodzi o B5 juz mam go dośc
  7. NIE WIEM CZY DOBRZE TRAFIŁEM W TEMAT ALE PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ Witam serdecznie wszystkich mam taki o to problem Passat AVN 110km bez przerwy komputer sygnalizuje błąd w postaci mrugającej kontrolki świec żarowych vag pokazuje błąd CZUJNIK SKOKU IGLICY G80-ZWARCIE DO MASY,i tu się zaczyna problem pierwsze co zrobiłem sprawdziłem oporność wtrysku sterującego 90 OM-CZYLI OK ale i tak go podmieniłem i dalej nic, na Stępnie wtyczki i wszystkie przewody prześwietliłem wszystkie przy pompie wszystko ok sprawdziłem przejście do komputera i wszystko jest tak jak trzeba, wyciągnąłem pompę rozebrałem w drobny mak podmieniłem zaworek N-108 sprawdziłem tłoczek prze-stawiacza i wszystko jest ok-rozrząd ok i ręce mi już opadają auto nie ma mocy kopci aż strach kąt wtrysku cały czas pokazuje 38 i stoi w miejscu pomimo przestawiania pompy, jedyne co mogę zrobić to ustawić dawkę paliwa. Bardzo proszę o jakieś porady po już cały internet przewertowałem,jedyne co przychodzi mi do głowy uszkodzony sterownik ECU. Z góry bardzo dziękuje za jakieś sugestie i porady, aha filtry też wszystkie nowe.
  8. Witam serdecznie wszystkich mam taki o to problem Passat AVN 110km bez przerwy komputer sygnalizuje błąd w postaci mrugającej kontrolki świec żarowych vag pokazuje błąd CZUJNIK SKOKU IGLICY G80-ZWARCIE DO MASY,i tu się zaczyna problem pierwsze co zrobiłem sprawdziłem oporność wtrysku sterującego 90 OM-CZYLI OK ale i tak go podmieniłem i dalej nic, na Stępnie wtyczki i wszystkie przewody prześwietliłem wszystkie przy pompie wszystko ok sprawdziłem przejście do komputera i wszystko jest tak jak trzeba, wyciągnąłem pompę rozebrałem w drobny mak podmieniłem zaworek N-108 sprawdziłem tłoczek prze-stawiacza i wszystko jest ok-rozrząd ok i ręce mi już opadają auto nie ma mocy kopci aż strach kąt wtrysku cały czas pokazuje 38 i stoi w miejscu pomimo przestawiania pompy, jedyne co mogę zrobić to ustawić dawkę paliwa. Bardzo proszę o jakieś porady po już cały internet przewertowałem,jedyne co przychodzi mi do głowy uszkodzony sterownik ECU. Z góry bardzo dziękuje za jakieś sugestie i porady, aha filtry też wszystkie nowe. ---------- Dodano o 15:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:30 ---------- CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC??:lol3
  9. posprawdzxaj wszystkie wężyki podciśnienia bo mogą być przetarte te od turbiny albo pod kompa podłącz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności