kraszan88
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kraszan88
- Urodziny 20.01.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Żary
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
Wymiana sterownika 018x (80 pin) ,na 012x (121pin)
kraszan88 odpowiedział marek29 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Dziękuje wszystkim za wszystkie sugestie już zamówiłem sterownik dam zna jak poszlo:fajny -
Wymiana sterownika 018x (80 pin) ,na 012x (121pin)
kraszan88 odpowiedział marek29 → na temat → Elektryka, oświetlenie
ja mam passata b4 w profilu a całkiem niedawno zakupiłem B5 i to własnie w nim ta usterka kolego końcówka sterownika 018 P CZYLI JEDNAK STEROWNIK DO WYMIANY -
Wymiana sterownika 018x (80 pin) ,na 012x (121pin)
kraszan88 odpowiedział marek29 → na temat → Elektryka, oświetlenie
kolego sprawdziłem wartośc 2 ;na jednym pinie 1626 na drugim 002 natomiast między pinami 1089 coś takiego mi wyszło -
Wymiana sterownika 018x (80 pin) ,na 012x (121pin)
kraszan88 odpowiedział marek29 → na temat → Elektryka, oświetlenie
kolego ściągnąłem tą osłonę sterownika uszczelka nie ruszona aż ciężko można było ten dekiel wyciągnąć więc woda nie mogła się tam dostać kabelki aż się błyszczą zero śladu jakiegoś przerwania zmurszenia czy śniedzi -
Wymiana sterownika 018x (80 pin) ,na 012x (121pin)
kraszan88 odpowiedział marek29 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Wiązkę tak wizualnie oglądałem i wygląda raczej ok chyba kupie ten sterownik bo skończyły mi się pomysły... -
Wymiana sterownika 018x (80 pin) ,na 012x (121pin)
kraszan88 odpowiedział marek29 → na temat → Elektryka, oświetlenie
tak nastawnik czyściłem bo pompę miałem na stole chodzi o B5 juz mam go dośc -
Wymiana sterownika 018x (80 pin) ,na 012x (121pin)
kraszan88 odpowiedział marek29 → na temat → Elektryka, oświetlenie
NIE WIEM CZY DOBRZE TRAFIŁEM W TEMAT ALE PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ Witam serdecznie wszystkich mam taki o to problem Passat AVN 110km bez przerwy komputer sygnalizuje błąd w postaci mrugającej kontrolki świec żarowych vag pokazuje błąd CZUJNIK SKOKU IGLICY G80-ZWARCIE DO MASY,i tu się zaczyna problem pierwsze co zrobiłem sprawdziłem oporność wtrysku sterującego 90 OM-CZYLI OK ale i tak go podmieniłem i dalej nic, na Stępnie wtyczki i wszystkie przewody prześwietliłem wszystkie przy pompie wszystko ok sprawdziłem przejście do komputera i wszystko jest tak jak trzeba, wyciągnąłem pompę rozebrałem w drobny mak podmieniłem zaworek N-108 sprawdziłem tłoczek prze-stawiacza i wszystko jest ok-rozrząd ok i ręce mi już opadają auto nie ma mocy kopci aż strach kąt wtrysku cały czas pokazuje 38 i stoi w miejscu pomimo przestawiania pompy, jedyne co mogę zrobić to ustawić dawkę paliwa. Bardzo proszę o jakieś porady po już cały internet przewertowałem,jedyne co przychodzi mi do głowy uszkodzony sterownik ECU. Z góry bardzo dziękuje za jakieś sugestie i porady, aha filtry też wszystkie nowe. -
Witam serdecznie wszystkich mam taki o to problem Passat AVN 110km bez przerwy komputer sygnalizuje błąd w postaci mrugającej kontrolki świec żarowych vag pokazuje błąd CZUJNIK SKOKU IGLICY G80-ZWARCIE DO MASY,i tu się zaczyna problem pierwsze co zrobiłem sprawdziłem oporność wtrysku sterującego 90 OM-CZYLI OK ale i tak go podmieniłem i dalej nic, na Stępnie wtyczki i wszystkie przewody prześwietliłem wszystkie przy pompie wszystko ok sprawdziłem przejście do komputera i wszystko jest tak jak trzeba, wyciągnąłem pompę rozebrałem w drobny mak podmieniłem zaworek N-108 sprawdziłem tłoczek prze-stawiacza i wszystko jest ok-rozrząd ok i ręce mi już opadają auto nie ma mocy kopci aż strach kąt wtrysku cały czas pokazuje 38 i stoi w miejscu pomimo przestawiania pompy, jedyne co mogę zrobić to ustawić dawkę paliwa. Bardzo proszę o jakieś porady po już cały internet przewertowałem,jedyne co przychodzi mi do głowy uszkodzony sterownik ECU. Z góry bardzo dziękuje za jakieś sugestie i porady, aha filtry też wszystkie nowe. ---------- Dodano o 15:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:30 ---------- CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC??:lol3
-
posprawdzxaj wszystkie wężyki podciśnienia bo mogą być przetarte te od turbiny albo pod kompa podłącz