Skocz do zawartości

o_marek1

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O o_marek1

  • Urodziny 20.06.1964

Informacje osobiste

  • Imię
    MAREK
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BIAŁYSTOK

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI GTE 218KM DSG6
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeżeli w aucie jest car-net to po jego uruchomieniu można zrobić aktualizację bezpośrednio bez żadnego ściągania i rozpakowywania i kart SD
  2. o_marek1

    GTE zasięg

    Nie o tym piszę - nie zrozumiałeś . Nie chodzi mi o to ile przejadę chodzi mi o punkt wyjścia po naładowaniu akumulatora wyskonapięciowego .To jasne że rzeczywisty zasięg zależy od - sposobu jazdy , od tego czy jest włączona klimatyzacja jakich świateł się używa mówiąc krótko od obciążenia tego akumulatora . Raz przejżdzałem 50km a raz 30 km. Chodzi oto że bezpośrednio po naładowaniu zawsze wcześniej wyświetlał się zasięg 50 km a teraz wyświetla się 37 km . Ładowanie rozładowanego akumulatora od teoretycznego 0 trwało 4,5 h i po naładowaniu wyświetlał się zasięg 50km . Teraz ładowanie od 0 trwa 3,5 h a zasięg wynoś 37 km . Wygląda jak by akumulator wysokonapięciowy nie przyjmował więcej prądu i z tym mam problem .
  3. Mam problem z naładowaniem akumulatora wysokonapięciowego - do jazdy na prądzie . Na początku jak kupiłem ładował się do pełna czyli pokazywał zasięg 50 km . Stopniowo z miesiąca na miesiąc niestety nastepował spadek . Doszło do tego , że po naładowaniu pokazuje zasięg 37 km . Jak to jest u was . Miał ktoś problemy takie .
  4. U mnie pokazuje znaki , na pewno ograniczenia prędkości , sczytuje to kamera w szybie z drogi , dojezdzam do znaku i w tym momencie się zmienia na taki jak przy drodze . Mogę tę funkcję włączyć lub wyłączyć w ustawieniach .
  5. Fajnie wyszło z ta Brukselą
  6. Dawno bym to zrobił , ale nie ma go w profilu . " Czuje się dyskryminowny " złoże donos do brukseli
  7. Ale pierwszego miejsca już nikt mi nie odbierze .
  8. Proszę w opcjach Pasat B8 dodać auto 1,4 GTE nie mogę w swoim profilu zmienić auta na to właśnie bo go brak .
  9. Nie wszystko rozgryzłem , ale można z telefonu uruchomić klimatyzację , rozmrozić szyby , rozpocząć lub zakończyć ładowanie akumulator w GTE . Można uruchomić sygnalizację dźwiękową i świetlną w celu łatwiejszego znalezienia samochodu , można sprawdzić status samochodu , miejsce parkowania itp.
  10. Tak jak pisałem wyniki spalania zależą od trybu w jakim się jezdzi i także od techniki jazdy . W trybie GTE zużycie benzyny może być 6 jaki 12 l/100km lub więcej albo mniej . W trybie ładowania akumulatora też może być tyle . W miescie najlepiej na prądzie i zmiana biegów w trybie B . W trasie zmiana biegów w trybie D i hybryda lub GTE lub prąd jak jeszcze jest GTE jest cięższy o 200 kg . Mam jeszcze paska 1,8 TFSl Tam też można zrobić wynik około 7 l/100 km lub 15l/100km lub lepiej . Technika i sposób jazdy . W tym jest mniej możliwości oszczędnej jazdy . W GTE dużo możliwości trzeba ten samochód poznać , rozszyfrować . Ma pod względem oszczędnej jazdy dużo więcej możliwości . Czy się z nich korzysta lub je rozumie to druga sprawa . Ja jestem pozytywnie zaskoczony . Ktoś dobrze to przemyślał . Trochę już o tym pisałem wyżej . Jeżeli mówimy o podatkach/finansach to myślę że problemem w przyszłości może być akumulator wysokonapięciowy . Po pierwsze zakup nowego - jak się skończy . Po drugie jego utylizacja .
  11. Spalanie jest różne . Długo dystansowe pokazuje benzyna 3,6 l/100km prąd 8,4 kW/100km - dużo jeździłem na prądzie i hybryda . Jak pojeździłem w trybie GTE to się zmieniło benzyna 6,1 l/100km prąd 7,4 kW/100 km . Wszystko zależy w jakim trybie jeździmy i jak jeździmy (technika jazdy ) Producent podaje 1,7 l/100km - nie udało mi się tego osiągnąć . Zasięg na prądzie da się osiągnąć 50 km tylko przy spokojnej i rozważnej jeździe . Przy cenie za 1kW 0,40 zł Na prądzie idzie jak rakieta i można jechać do 160 km/h ja jechałem 140 km/h ale nie przejedziesz wtedy 50 km . W Białymstoku nie chcieli mi go sprzedać bo jest tylko kilka w Polsce salonów , które mają autoryzację na aut elektryczne i hybrydowe ( chyba 8). Problem polega na tym iż VW stawia wymagania do tego typu aut . Między innymi dwie stacje szybkiego ładowania ( cena jednej to 120 tyś zł oddzielne stanowisko do naprawy i przeszkolony personel . To są koszty spore a sprzedaż aut tego typu słaba . Ale przyznam ze to durna polityka . Wchodząc do salonu np. w Białymstoku nikt ci takiego auta nie proponuje - bo go nie sprzeda i nie będzie zarabiał na przeglądach i serwisie - bo nie ma autoryzacji . Na przeglądy będę musiał jezdzic do Warszawy .
  12. Tak mam odebrałem 14 czerwca . Żeby coś napisać musiałem trochę pojeździć . Jestem mile zaskoczony tym autem . Na prądzie rzeczywiście można przejechać 50km - jazda bez szaleństwa . Jazda szalona oczywiście dużo mniej. Jeżeli chodzi o oszczędną jazdę to według mnie dopracowano to perfekcyjnie . Hamowanie silnikami elektrycznymi bez dotykania pedału hamulca wariant B lub wariant D coś w rodzaju wolnego koła stosowanego niegdyś w warburgu czyli np. jadę bieg 6 zdejmuje nogę z gazu a auto sunie jakbym wrzucił na luz a tak nie jest . Wiele możliwości i wariantów jazdy . Na samym prądzie zasuwa konkretnie, w trybie GTE też . Ktoś mnie zapytał jaki mam tu silnik chyba ze 3 litry bo GTE - ludziom kojarzy się ten napis z GT czy GTI nie kojarzą tego z hybrydą . Jest to pierwszy tego typu passat w moim województwie a salony w Białymstoku nie chciały mi go sprzedać musiałem go kupić w Warszawie u Zasady .
  13. Dziękuje , ale wszystko okaże się "w praniu" Jezdziłem na jazdę testową -nową RAV 4 hybrydą . Wady tego auta według mnie to - 1.bezstopniowa automatyczna s. biegów , po mieście o.k. ale na trasie to porażka przy prędkościach 140 km/h silnik ma wysokie obroty dochodzące ciąglr do 5 tyś- to nie na moje uszy 2.hybryda której nie da się naładować z gniazdka sieciowego (Passat GTE można ładować z gniazdka ) Zaletą jej jest opcja, za dopłatą, napęd 4x4 w Pasacie GTE brak takiej opcji - szkoda Wszystkie auta z silnikiem elektrycznym mają bardzo dobre przyśpieszenie , bo silnik ten ma maxymalną moc już od 0 prędkości a spalinowe dopiero po wejściu w określone obroty . Po kłopotach(korozja) jakie miałem ze swoim paskiem z 2008 roku powiedziałem , że to był pierwszy i ostatni VW w moim życiu . Myślałem o innych markach i przez przypadek zobaczyłem tego GTE . Lubię nowinki . Jest nie najgorsza cena , ładowanie z gniazdka , i inne bajery . Dużo jezdzę po mieście podobno w trasie dobrze się zachowuje do 130 km/h później jedzie tylko już na benzynie itrochę tej benzyny pali więcej bo jest cięższy o 200 kg niż zwykłe paski .Rabat po długich negocjacjach dostałem nie całe 10% wyszło około 19 tys mniej niż katalog ale wiem że wystarczy udowodnić że się chce kupić to dają od razu 4 % pózniej 6% i zazwyczaj koniec , wyrwałem trochę więcej ale miałem trochę szczęścia - tak myślę . Czytałem że ktoś dostał 15% w moim przypadku to było nie możliwe , 15% jak się zorientowałem to dają za auta z poprzedniego rocznika . Inne auta tego typu wychodzą drożej a czy będzie tak samo gnił jak poprzednik ? Mam nadzieję że nie .
  14. A ja właśnie złożyłem zamówienie na tego GTE . Tylko muszę poczekać do końca czerwca .
  15. Nie łancuch to pasek rozrządu . Albo zle ustawiony rozrząd .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności