-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gorgon
- Urodziny 16.09.1982
Informacje osobiste
-
Imię
michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lubartów
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
2000
-
telewizor11 dzięki za radę - ale już odkryłem wadę Piszczał mechanizm blokujący oparcie tylnej kanapy, dostał w zęby WD-40 i jest ok. Już zapomniałem o tym pisku. Teraz mam jakieś brzęczenie w drzwiach kierowcy (na pewnym zakresie obrotów silnika - pewnie związane z drganiami pochodzącymi z pod maski). Na szczęście rzadko się to uaktywnia.
-
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
gorgon odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
kilka dni temu wymieniłem 3 górne i 1 dolny na lmo. Jazda teraz może uzależnić -
ok zyggy zestaw od Viakena z Krakowa już jest w drodze do mnie Jak doleci będę próbował Dzięki Pozd.
-
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
gorgon odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
chłopaki byłem tam dzisiaj i faktycznie dostałem rabat około 20% na wahacze - po tej zniżce górny tylny wahacz kosztował 156 pln. Gdybym go kupił na allegro wyszło by tak samo, ale dostałbym paczkę po 3 dniach. Tak czy inaczej Auto-Partner na Wojciechowskiej jest ok. POLECAM -
to nie roleta już próbowałem jeździć bez niej .... natomiast mocowanie tylnej kanapy też odpada , podłożyłem tam gąbkę - poza tym jak miałem pasażerów z tylu też piszczeło Aaaa.....
-
dzięki zyggy. możesz mi podpowiedzieć jak to się obsługuje tzn. czy wystarczy tak po prostu podłączyć włączyć zapłon uruchomić laptop, czy procedura jest jakoś bardziej skomplikowana. Nie miałem z tym nigdy do czynienia dlatego proszę o wyrozumiałość. Vaga już znalazłem, właśnie się zciąga:) Kabelek zaraz poszukam na allegro.
-
Chłopaki też chciałbym pogrzebać w autku za pomocą VAG'a. Możecie mnie nakierować na źródło oprogramowania i akc. potrzebne do podłączenia ? Ewentualnie jakąś lekturę
-
netadmin_47 wydaje sie, że najlepiej było by dostać się tam przez nadkole - tzn. demontując koło potem nadkole. Jak zaczniesz od dołu to musisz zciągnąć osłonę silnika a to dodatkowa robota i niewygodna z gruntu. Chociaż jeszcze tego nie robiłem i nie mam pewności, że dostęp będzie dobry. Ale chyba lepiej spróbować w ten sposób niż tarzać sie pod autem - ja bym tak zrobił. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
-
To jeszcze nic w porównaniu z piskami jakie są u mnie - szlak mnie trafia na samą myśl. Otóż coś piszczy z tyłu w okolicy rolety, lub osłony plastikowej pod szybą przedziału bagażnika ewentualnie siedzenie. Taki sam pisk czasami wydobywa się z fotela kierowcy - tu pomogło odkręcenie do końca regulacji lędźwiowej, ale co to za rozwiązanie!? Najgorsze jest to, że jak posadzę kogoś do tyłu żeby nasłuchiwał co to tak piszczy i wpienia w czasie jazdy to nie można tego zlokalizować. Bo dźwięk dochodzi jakby z kilku stron albo w ogóle tego nie słychać I bądź tu mądry. Szybciej się do tego przyzwyczaję niż dojdę co jest przyczyną. Chyba, że pomożecie Co do kokpitu i użycia WD 40 to myślę, że to nie jest dobry pomysł - u mnie po użyciu tak zwanego "wynalazku" do odkażania przewodów wentylacyjnych z jednej obudowy kratki zlazła powłoka i teraz mam białe dziadostwo na czarnym tle..... nie wiadomo jak inne świństwa działają na nasze kokpity.
-
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
gorgon odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
adams to jak to w końcu jest z tym rabatem ? i na jakiej ulicy jest ten sklep ? -
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
gorgon odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A co myślicie o częściach FEBI. Pytałem u RK Niedziałek w Lublinie ( hurtownia która zaopatruje większość warsztatów w okolicy ) powiedzieli, że Febi lepsze od LMO - ba nawet jest droższe. Wahacz górny L=P 175 pln/sztuka. Dolny około 360 pln. Na Allegro są obydwie firmy tyle, że różnica w cenie odwrotna LMO droższy - FEBI tańszy. febi >http://http://moto.allegro.pl/item572024656_wahacz_wahacze_wahaczy_vw_passat_a4_a6_febi_swag.html LMO >http://moto.allegro.pl/item587690320_zestaw_wahaczy_audi_a4_a6_passat_b5_lemforder_org.html Przy czym nikt nie wie czy to ori. LMO czy nie. Ja muszę wymienić górę - co najmniej 2 sztuki. Chyba dziś zajadę do Niedziałka i kupię FEBI. To za jakiś czas będziemy mieli opinię tej marki -
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
gorgon odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
190 000 km i łomot niesamowity, użytkuję auto od 175 000 km w tedy było jeszcze całkiem nieźle. Na przeglądzie powiedzieli, że jest luz na drążku kierowniczym z prawej i to tak stuka - ZGADZA SIĘ Ale jest też duży luz na górnych wahaczach (lewy tylni) i (prawy przedni) jakoś tak śmiesznie. Radzę z rezerwą podchodzić do opinii fachowców od przeglądów i nie sugerować się ich opinią. Dodam, że części są oryginalne - tu chyba zaważyła jakość dróg po których muszę jeździć ja i mój poprzednik. Zbieram się do wymiany - najchętniej całości. Pytanie na co wymienić, jaka marka, czy może regenerować? A może wymienić na nowy komplet, a stare zregenerować na zapas..... -
na allegro znalazłem zestaw do wymiany siner-block jak rozumiem samego elementu metalowo-gumowego, a tu mowa o wymianie całej łapy... Czy można wymieniać na dwa sposoby ? I co wychodzi taniej / kożystniej ?
-
Witam. Widzę, że humorek dopisuje:). Jednak kolega ma rację. U mnie też przygasają światła, ale w momencie domykania szyb 1 czy 2 nie ma znaczenia. Jak na przykład sprawdzam czy mam domknięte szyby jest to samo - światła wyraźnie słabną. Akumulator w dobrej kondycji więc go wykluczam. Co do obciążenia innymi odbiornikami - też nie ma to wpływu na przygasanie świateł ... ? Może po prostu tak ma być....!