Skocz do zawartości

gorgon

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gorgon

  • Urodziny 16.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubartów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2000
  1. telewizor11 dzięki za radę - ale już odkryłem wadę Piszczał mechanizm blokujący oparcie tylnej kanapy, dostał w zęby WD-40 i jest ok. Już zapomniałem o tym pisku. Teraz mam jakieś brzęczenie w drzwiach kierowcy (na pewnym zakresie obrotów silnika - pewnie związane z drganiami pochodzącymi z pod maski). Na szczęście rzadko się to uaktywnia.
  2. kilka dni temu wymieniłem 3 górne i 1 dolny na lmo. Jazda teraz może uzależnić
  3. ok zyggy zestaw od Viakena z Krakowa już jest w drodze do mnie Jak doleci będę próbował Dzięki Pozd.
  4. chłopaki byłem tam dzisiaj i faktycznie dostałem rabat około 20% na wahacze - po tej zniżce górny tylny wahacz kosztował 156 pln. Gdybym go kupił na allegro wyszło by tak samo, ale dostałbym paczkę po 3 dniach. Tak czy inaczej Auto-Partner na Wojciechowskiej jest ok. POLECAM
  5. to nie roleta już próbowałem jeździć bez niej .... natomiast mocowanie tylnej kanapy też odpada , podłożyłem tam gąbkę - poza tym jak miałem pasażerów z tylu też piszczeło Aaaa.....
  6. dzięki zyggy. możesz mi podpowiedzieć jak to się obsługuje tzn. czy wystarczy tak po prostu podłączyć włączyć zapłon uruchomić laptop, czy procedura jest jakoś bardziej skomplikowana. Nie miałem z tym nigdy do czynienia dlatego proszę o wyrozumiałość. Vaga już znalazłem, właśnie się zciąga:) Kabelek zaraz poszukam na allegro.
  7. Chłopaki też chciałbym pogrzebać w autku za pomocą VAG'a. Możecie mnie nakierować na źródło oprogramowania i akc. potrzebne do podłączenia ? Ewentualnie jakąś lekturę
  8. netadmin_47 wydaje sie, że najlepiej było by dostać się tam przez nadkole - tzn. demontując koło potem nadkole. Jak zaczniesz od dołu to musisz zciągnąć osłonę silnika a to dodatkowa robota i niewygodna z gruntu. Chociaż jeszcze tego nie robiłem i nie mam pewności, że dostęp będzie dobry. Ale chyba lepiej spróbować w ten sposób niż tarzać sie pod autem - ja bym tak zrobił. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
  9. To jeszcze nic w porównaniu z piskami jakie są u mnie - szlak mnie trafia na samą myśl. Otóż coś piszczy z tyłu w okolicy rolety, lub osłony plastikowej pod szybą przedziału bagażnika ewentualnie siedzenie. Taki sam pisk czasami wydobywa się z fotela kierowcy - tu pomogło odkręcenie do końca regulacji lędźwiowej, ale co to za rozwiązanie!? Najgorsze jest to, że jak posadzę kogoś do tyłu żeby nasłuchiwał co to tak piszczy i wpienia w czasie jazdy to nie można tego zlokalizować. Bo dźwięk dochodzi jakby z kilku stron albo w ogóle tego nie słychać I bądź tu mądry. Szybciej się do tego przyzwyczaję niż dojdę co jest przyczyną. Chyba, że pomożecie Co do kokpitu i użycia WD 40 to myślę, że to nie jest dobry pomysł - u mnie po użyciu tak zwanego "wynalazku" do odkażania przewodów wentylacyjnych z jednej obudowy kratki zlazła powłoka i teraz mam białe dziadostwo na czarnym tle..... nie wiadomo jak inne świństwa działają na nasze kokpity.
  10. adams to jak to w końcu jest z tym rabatem ? i na jakiej ulicy jest ten sklep ?
  11. A co myślicie o częściach FEBI. Pytałem u RK Niedziałek w Lublinie ( hurtownia która zaopatruje większość warsztatów w okolicy ) powiedzieli, że Febi lepsze od LMO - ba nawet jest droższe. Wahacz górny L=P 175 pln/sztuka. Dolny około 360 pln. Na Allegro są obydwie firmy tyle, że różnica w cenie odwrotna LMO droższy - FEBI tańszy. febi >http://http://moto.allegro.pl/item572024656_wahacz_wahacze_wahaczy_vw_passat_a4_a6_febi_swag.html LMO >http://moto.allegro.pl/item587690320_zestaw_wahaczy_audi_a4_a6_passat_b5_lemforder_org.html Przy czym nikt nie wie czy to ori. LMO czy nie. Ja muszę wymienić górę - co najmniej 2 sztuki. Chyba dziś zajadę do Niedziałka i kupię FEBI. To za jakiś czas będziemy mieli opinię tej marki
  12. 190 000 km i łomot niesamowity, użytkuję auto od 175 000 km w tedy było jeszcze całkiem nieźle. Na przeglądzie powiedzieli, że jest luz na drążku kierowniczym z prawej i to tak stuka - ZGADZA SIĘ Ale jest też duży luz na górnych wahaczach (lewy tylni) i (prawy przedni) jakoś tak śmiesznie. Radzę z rezerwą podchodzić do opinii fachowców od przeglądów i nie sugerować się ich opinią. Dodam, że części są oryginalne - tu chyba zaważyła jakość dróg po których muszę jeździć ja i mój poprzednik. Zbieram się do wymiany - najchętniej całości. Pytanie na co wymienić, jaka marka, czy może regenerować? A może wymienić na nowy komplet, a stare zregenerować na zapas.....
  13. na allegro znalazłem zestaw do wymiany siner-block jak rozumiem samego elementu metalowo-gumowego, a tu mowa o wymianie całej łapy... Czy można wymieniać na dwa sposoby ? I co wychodzi taniej / kożystniej ?
  14. gorgon

    Dziny motyw ELKTRYKA

    Witam. Widzę, że humorek dopisuje:). Jednak kolega ma rację. U mnie też przygasają światła, ale w momencie domykania szyb 1 czy 2 nie ma znaczenia. Jak na przykład sprawdzam czy mam domknięte szyby jest to samo - światła wyraźnie słabną. Akumulator w dobrej kondycji więc go wykluczam. Co do obciążenia innymi odbiornikami - też nie ma to wpływu na przygasanie świateł ... ? Może po prostu tak ma być....!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności