Skocz do zawartości

mirekobi

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mirekobi

  • Urodziny 09.03.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Ja również zaliczam go do udanych.Poczekajmy aż warunki za oknem będą bardziej sprzyjające to myśłę że będziemy częściej spotować w plenerze może nawet całymi rodzinami!Pozdrawiam wszystkich obecnych i super że w takiej frekwencji.Myślę że na następnych będzie frekwencja jeszcze bardziej wzrostowa!
  2. Potwierdzam swoją obecność na parkingu przy Prószkowskiej(pod kampusem).Na spota jedzie ktoś z familią bo u mnie junior się dopytuje czy go zabiorę???Jak ktoś jedzie z dziećmi to niech da znać to swojego łobuza też zabiorę.Pozdro.
  3. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4034 Jeśli chodzi o wlepy to zajrzyjcie tutaj
  4. Witam ekipę.Nie wykluczam swojej obecności.Mam nadzieję że do soboty już choroba mnie opuści.Pozdrawiam i w piątek wieczorem dam znać jak z moim zdrowiem.
  5. O.K.Już idę tam zajrzeć. ---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 09:51 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=65144 Szymek zajrzyj tutaj co znalazłem.napewno to Ci się przyda w najbliższym czasie!
  6. Witam.Miałem podobny problem.Rozwiązaniem go było zdjęcie z listwy wtryskiwaczy zaworka przelewowego (na końcu listwy)i podłączony jest do niego wężyk z podciśnieniem.Ale zanim go zdejmiesz w celu przedmuchania to zalam przewód paliwowy którym wraca nadmiar paliwa i ściśnij go na chwilę opaską zatrzaskową taką do powieszania instalacji elektrycznej i spróbuj wtedy się przejechać na benzynie.U mnie na wyższych obrotach wskutek zbyt niskiego ciśnienia paliwa(poprzez właśnie cały czas otwarty tenże zaworek)auto ni chciało wogóle jechać.Brak mocy na benzynie i ciągłe szarpanie.Dopiero jak mu zagiąłem nadmiar to dostał odpowiednie ciśnienie na wtrysk.Trzeba wtedy ten zaworek zdemontować i delikatnie go przedmuchać w obu kierunkach bo nieczystości które się w nim mogą znajdować powodują uchylenie membrany która powinna pod ciśnieniem się zamykać i tym samym powodować zwiększone ciśnienie w układzie zasilania.Pozdrawiam.
  7. No i tak trzymać!Szymek jakby pojawiły się wlepy to przypilnuj dla mnie też bo mnie może nie być w tym czasie bo mogę krążyć gdzieś po europie.Jeszce teraz do 2 listopada siedzę w domu na L-4 ale jak 3 listopada dostane kopa to nie wiadomo kiedy znowu ściągnę do domu!Pozdro.
  8. Sision zaden wstyd bo jak by nie patrzeć to i tak zawsze będzie zajefajny pasio.Ja mimo już wielu problemów z moim to i tak bym go nie zamienił na żadną inną markę auta bo pasio ma coś w sobie.
  9. Tak sision jestem z Opola ale niestety szara codzienność wymaga ode mnie spędzenia większej ilości czasu w aucie służbowym niż w prywatnym.Mój pasio chyba nieliczny w Opolu bo to wersja syncro więc i emblemat na tylnej klapie widnieje jeszcze oryginalny z tymże opisem wersji auta.Przydałby się jakiś nalepnik na tylną szybę najlepiej przyklejany od wewnątrz z forumowym logo to łatwiej moglibyśmy się odszukiwać na zatwardzonych skrzyżowaniach Opola.Pozdrawiam jeszcze raz wszystkich i dzięki za akceptację w grupie.
  10. Witam wszystkich.W końcu chwila czasu z mojej strony do spędzenia na forum bo jestem na L-4.Dołączam się do grupy opolskiej.Na co dzień waga ciężka-40ton w ruchu międzynarodowym.Czym jeżdżę-widać z boku.Pozdrawiam.
  11. JEŻELI NIE POSKUTKUJE TO CO PORADZIŁ CI r1278 TO SPRAWA JEST JUŻ PROSTA.PRZERABIAŁEM TO W MOIM B4 Z 1994 Z GRUDNIA KTÓRY MIAŁ FABRYCZNY IMMO(BO DZISIAJ JUŻ GO NIE MA) A AUTA Z POCZĄTKU ROKU 94 BYŁY BEZ IMMO.OTÓŻ OBJAW BYŁ DOKŁADNIE TAKI SAM ŻE GAŚNIE PO OKOŁO 1 SEKUNDZIE.KOMBINOWAŁEM Z CEWKĄ ZAPŁONOWĄ BO TO WŁAŚNIE ONA NIE PODAWAŁA ISKRY NA ŚWIECE PO TEJ 1 SEKUNDZIE,IDĄC DALEJ TO NA CEWCE NIE BYŁO NAPIĘCIA NA PRZEWODZIE ZASILAJĄCYM JĄ RÓWNIEŻ PO 1 SEKUNDZIE AŻ DOPIERO DIAGNOSTYKA VAG-iem STEROWNIKA SILNIKA FIRMY SIEMENS DAŁA ODPOWIEDŹ-ZABLOKOWANY STEROWNIK SILNIKA.DLACZEGO???DOPIERO WTEDY DO MNIE DOTARŁO ŻE MAM PASKA Z FABRYCZNYM IMMO I DO TEGO MAM JESZCZE WIĘKSZY PROBLEM JAK CAŁY TEN PASEK!!!PRÓBOWAŁEM TEŻ ODPINAĆ KOSTKI PRZY IMMO,SPRAWDZAŁEM KOMUNIKACJĘ ANTENY IMMO Z SAMYM IMMO I NIESTETY VAG BYŁ BEZWGLĘDNY-STEROWNIK SILNIKA ZABLOKOWANY.NIE POZOSTAŁO NIC INNEGO JAK WYELIMINOWAĆ Z SAMOCHODU WSZYSTKIE ELEMENTY IMMO ALE TU KOLEJNE SCHODY!!!STEROWNIK SILNIKA JAK PRZYSTAŁO NA NIEMIECKĄ PRZEPISOWOŚĆ NIE CHCIAŁ W OGÓLE PRZYJĄĆ DO WIADOMOŚCI ŻE W SAMOCHODZIE NIE MA IMMO BO MA W SOBIE PAMIĘĆ W KTÓREJ SĄ ZAWARTE WSZYSTKIE INFORMACJE NIEZBĘDNE DO KOMUNIKAJI SIĘ IMMO ZE STEROWNIKIEM SILNIKA.TRZEBA BYŁO WYLUTOWAĆ ZE STEROWNIKA SILNIKA TA PAMIĘĆ I WLUTOWAĆ INNĄ W KTÓREJ NIE MA INFORMACJI ŻE TEN POJAZD MA IMMO I DOPIERO WTEDY STEROWNIK SILNIKA PRZYJĄŁ TĄ INFORMACJĘ DO WIADOMOŚCI.NIE POLECAM WYKONYWANIA TEGO WE WŁASNYM ZAKRESIE GDYŻ MOJE PROBLEMY PO ROZBLOKOWANIU STEROWNIKA SIĘ NIE SKOŃCZYŁY GDYŻ PROGRAM KTÓRY BYŁ W STEROWNIKU NIE CHCIAŁ WŁAŚCIWIE STEROWAĆ WTRYSKIEM PALIWA I AUTO GUBIŁO WOLNE OBROTY.SKOŃCZYŁO SIĘ TO WYMIANĄ PROGRAMU W STEROWNIKU.I DOPIERO TO PRZYNIOSŁO PORZĄDANE EFEKTY I PO DZIEŃ DZISIEJSZY NIE CHCĘ WIĘCEJ SŁYSZEĆ O FABRYCZNYM IMMO W B4.CAŁE SZCZĘŚCIE ŻE OPISANA PRZEZEMNIE USTERKA NIE WYDARZYŁA SIĘ 12h WCZEŚNIEJ JAK WYRUSZAŁEM W DROGĘ POWROTNĄ ZNAD MORZA W NOCY Z SOBOTY NA NIEDZIELE 2 LATA TEMU I Z MAŁYM DZIECKIEM W SAMOCHODZIE TYLKO WYDARZYŁO SIĘ TO POD DOMEM JAK WRÓCILIŚMY ZGASIŁEM AUTO I JUŻ NIE ODPALIŁEM.TO BYŁABY PO PROSTU PORAŻKA.OBYŚ KOLEGO NIE MUSIAŁ ROBIĆ TEGO CO PRZECHODZIŁEM JA ALE JAK JUŻ NIC NIE POMOŻE TO MASZ ZARYS SYTUACJI I WIESZ CO ROBIĆ.ZNAJDŹ SOBIE TYLKO WTEDY KOGOŚ KTO WIE JAK TO UGRYŹĆ A NIE JAKIEGOŚ POPAPRAŃCA.POZDRAWIAM ---------- Post added at 00:28 ---------- Previous post was at 23:06 ---------- Mam nadzieję że moderator czytający mój post nie będzie głośno na mnie krzyczał za pisownię dużymi literami gdyż zabrania tego regulamin.Już się poprawię na przyszłość i przepraszam za utrudnienia z tego powodu.
  12. Dziękuję wszystkim za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu i myślę że ten temat można uznać już za zakończony.W opisanym przeze mnie problemie nowa sonda lambda potrzebowała dość sporo czasu na zgranie się(tzw.adaptację) ze sterownikiem silnika a w przypadku gazu i niewłaściwej jej pracy przyczyna leżała w ustawieniu za bogatej mieszanki gazu i po zmniejszeniu jej dopiero sonda pokazała normalną pracę w swoim zakresie napięć.
  13. Miewam czasami podobne wybryki mojego również 2.0 ady ale po ściągnięciu na chwile kostki z przepływomierza około 30 sekund auto odpala od strzału.Średnio objawy te występują u mnie raz w miesiącu i do dzisiaj nie potrafię dojść co mu tak naprawdę dolega i poprzedni właściciel auta przypadkiem doszedł do tego rozwiązania,które akurat w moim przypadku skutkuje.
  14. http://www.bigduo.pl/szukaj/index.php?rs=80&nf=17017&firma=FIRMA%20SAD%C5%81O%20CH%C5%81ODNICE%20Zygmunt%20Sad%C5%82o ZAJRZYJ TUTAJ.FIRMA ZJADŁA ZĘBY NA UKŁADACH CHŁODZENIA PRAKTYCZNIE WE WSZYSTKI CO JEŹDZI I JEST CHŁODZONE CIECZĄ.PRODUKTY BARDZO DOBRE BO SAM W TYM ROKU WYMIENIAŁEM W SWOIM B4 A ŻE DO SOŚNICOWIC MAM 70 KM TO POJECHAŁEM OSOBIŚCIE BO ZALEŻAŁO MI NA CZASIE.BEZ OBAW ŻE COŚ NIE ZAPASUJE BO SĄ W STANIE DOJŚĆ PO TYPIE NADWOZIA I OZNACZENIU SILNIKA DOBIORĄ TO CO POTRZEBUJESZ.POZDRAWIAM.
  15. Dzieki cristof za kolejna podpowiedz.jutro sprobuje jeszcze raz zrobic kolejne pomiary.pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności