Skocz do zawartości

slaw

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O slaw

  • Urodziny 10.10.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Miałem taki przypadek dokładnie rok temu. Usterka jest oczywista- przebicie na cewce, a nie na przewodach, nie zużyte świece, kopułka itd. Na szczęście zdążyłem wymienić tylko przewody- pomogło tylko na chwilę - czyli wydałem forsę niepotrzebnie. Nie ma co się zastanawiać nad wymianą całego układu zapłonowego, szkoda kasy, bo prędzej czy później i tak wymienisz tą cewkę. Radzę wymień ją na nową. Wtedy nie będziesz miał okazji doznania uczucia wk.....nia, gdy nagle silnik gaśnie (w czasie jazdy) i nie chce odpalić. A po kilku godzinach zapala jak gdyby nigdy nic. Pozdrawiam
  2. Wreszcie znalazłem silniki, które "żłopią wache" podobnie jak mój. Miasto 12-13 (benzyna) 15 (gaz) na krótkich odcinkach, Trasa 7,5 benzyna 10 gaz. Temperatura wody 90 i ani mniej ani więcej. Temperatura oleju- brak danych. Czy nie uważacie, że to "lekka przesada", żeby różnica w spalaniu między miastem, a trasą była taka duża? Poprzednio miałem Toyoty (dwie) i dla nich spalanie różniło się o ok. 2 litry benzyny.
  3. chłodnicę zasłania się po to, aby silnik szybciej osiągał te 90 stopni i tylko w tym celu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności