slaw
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O slaw
- Urodziny 10.10.1968
Informacje osobiste
-
Imię
Sławek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wawa
Samochód
-
Silnik
B4 1.8 90KM (ADZ)
-
Rok produkcji
1995
-
Miałem taki przypadek dokładnie rok temu. Usterka jest oczywista- przebicie na cewce, a nie na przewodach, nie zużyte świece, kopułka itd. Na szczęście zdążyłem wymienić tylko przewody- pomogło tylko na chwilę - czyli wydałem forsę niepotrzebnie. Nie ma co się zastanawiać nad wymianą całego układu zapłonowego, szkoda kasy, bo prędzej czy później i tak wymienisz tą cewkę. Radzę wymień ją na nową. Wtedy nie będziesz miał okazji doznania uczucia wk.....nia, gdy nagle silnik gaśnie (w czasie jazdy) i nie chce odpalić. A po kilku godzinach zapala jak gdyby nigdy nic. Pozdrawiam
-
Wreszcie znalazłem silniki, które "żłopią wache" podobnie jak mój. Miasto 12-13 (benzyna) 15 (gaz) na krótkich odcinkach, Trasa 7,5 benzyna 10 gaz. Temperatura wody 90 i ani mniej ani więcej. Temperatura oleju- brak danych. Czy nie uważacie, że to "lekka przesada", żeby różnica w spalaniu między miastem, a trasą była taka duża? Poprzednio miałem Toyoty (dwie) i dla nich spalanie różniło się o ok. 2 litry benzyny.
-
osłona chłodnicy do B4 - gdzie to kupić?
slaw odpowiedział contradzik → na temat → Nadwozie i wnętrze
chłodnicę zasłania się po to, aby silnik szybciej osiągał te 90 stopni i tylko w tym celu.