ad-am
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ad-am
- Urodziny 14.08.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Brzeg
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1999
-
Dzięki wszystkim za zainteresowanie, rzeczywiście odpiąłem przepływomierz i prawie wszystkie objawy znikły , pozostał tylko jeden problem ale sporadyczny, czasem gdy ruszam obroty tak jakby wolno się wkręcają do 1000-1200 , powyżej idzie już normalnie, nie wiem czy jest to związane z tym że przepływka została całkowicie odpięta, czy to coś innego ?
-
w sumie to też jest dobre rozwiązanie, a czy w sytuacji gdy przepływka jest uwalona i ją odłączę to jedynym objawem jaki powinienem zaobserwować będzię zwiększone spalanie ?
-
Na sobotę ugadałem się z mechaniorem, ma zdagnozować czy to na pewno przepływomierz, od razu zapytałem ile będzie kosztować ewentualna wymiana, i tu mam zagwozdkę ponieważ : ma dostępne 2 przepływki, delphi za 390 i hans-pries za 290 , jeśli będę musiał wymienić to nie wiem co wybrać , ten delfin trochę drogi jest, na alledrogo za prawie tyle samo jest oryginał hitachi , takowy właśnie hitachi mam zamontowany ,o hans-priesie czytałem ze to totalna chińszczyzna, więc jak dla mnie nie powinien kosztować więcej niż 150 zł, i tu pytanie do was o radę - co montować jeśli to przepływka ? hitachi z alledrogo za 450 , delfina za 390 , tego hansa za 290 czy zamiast hansa pierwszy lepszy chińczyk za bagatela 130 z przesyłką ? :sciana
-
Witam panów, pozwolę sobie pokrótce opisać mój dziwny problem z passerati 1.6 ahl, to jest po zagrzaniu 90stopni na zegarze silnik czasem tak jakby się dławi , po dzwięku słychać ze chodzi nie równo , na postoju też się to zdarza, obroty czasem tez przyfalują w granicach od 600 do 1200 , do tego śmierdzi benzyną w środku i czasem też zgaśnie na biegu jałowym nawet przy prędkościach ok 30 km/h , dzis prawie w*****bym się przez to do rowu ...:blinkCzy to moze być przepustnica ? nie mam możliwośći na razie zczytać błędy , do mechanika dopiero najwcześniej w sobote sięudam, dodam ze silnik ma najechane prawie 400 000 tysi , Do tego zaczął też wiecej palić , średnio 12l/100km, wczesniej przy takim stylu jazdy miałem ok 9...
-
mój AHL bierze 5L na 10 000 :hug
-
przecież to tylko passat, po co to "tuningować" ???:hmm