Skocz do zawartości

ANDRZEJDO3

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ANDRZEJDO3

  • Urodziny 02.01.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Ostatnio po skanowaniu VCDSem wyskoczył mi komunikat : Czujnik jakości powietrza. Zauważyłem ,że coś jest nie tak z nawiewem.Na wiosnę robiłem serwis klimatyzacji , czyli uzupełniony płyn chłodniczy z olejem , i wymiana filtra pyłkowego. W samochodzie czuję zapach odkurzacza, brak świeżego powietrza z zewnątrz. Mam jakby załączony obieg wewnętrzny, czytałem o tym w internecie i zakupiłem nowy czujnik jakości powietrza, ale mam jedno ale? Gdzie on jest i czy to prosta czynność żeby go wymienić, czy muszę jechać do mechanika? Pozdrawiam.
  2. @nTomek dziękuje , wymiana bezpiecznika pomogła. Na razie wstawiłem 5A , powinien być 3A ale nie miałem i wstawiłem pięcioamperowy . Jutro kupię odpowiedni i wymienię. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.
  3. Witam. Niestety nie wystarczyło .( mam identyczne ustawienia jak we filmie) Dalej jest nie zakodowany akumulator. Pozdrawiam
  4. Witam ponownie. Dzisiaj zrobiłem log z VCDSa z Adres 61: Reg.akumulatora. Mam nie zakodowany akumulator ,z tego wychodzi Poniżej log: Sobota,25,Sierpień,2018,19:45:07:00006 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x86 Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0 Wersja danych: 20171214 DS276.6 www.vcds.pl Kod serwisu: 123 12345 012345 Przebieg: 187510km Numer naprawy: Lista połączeń Gateway: 7N0 907 530 K 01-Silnik -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 25-Immobiliser -- Stan: OK 0000 36-Pamięć fotela kier. -- Stan: OK 0000 37-Nawigacja -- Stan: Usterka 0010 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000 4C-Ciśn.w oponach II -- Stan: OK 0000 4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 61-Reg.akumulatora -- Stan: OK 0000 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 69-Przyczepa -- Stan: OK 0000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000 77-Telefon -- Stan: Usterka 0010 Sobota,25,Sierpień,2018,19:51:52:00006 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x86 Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0 Wersja danych: 20171214 DS276.6 www.vcds.pl Kod serwisu: 123 12345 012345 Przebieg: 187510km Numer naprawy: Długa adaptacja Numer kanału 003: Wartość zapisana 0 Wartość testowana 1 Quick Quiescent Current Analysis za duży pomiar B/D B/D -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Długa adaptacja Numer kanału 004: Wartość zapisana 070 B14 A088063LF1 Battery Information/Replacement B/D B/D B/D B/D -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61,7N0 907 534 ,kanał 4,adaptacja z,070 B14 A088063LF1,do,070 B14 A088063LF1, -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora Oznaczenie elementu: 7N0 907 534 Komponent i/lub wersja: Batt.regelung H40 1620 Kodowanie: 030F185A Kod serwisu: WSC 12345 VCID: 71E963C6A8A91CCE6E-8024 Identyfikacja rozszerzona: Numer seryjny: 060911F1003250 Identyfikacja: SJ8-FST Data: 06.09.11 Numer producenta: 00F1 Nr stanowiska kontrolnego: 3250 Programowanie flash: Różne: Oznaczenie elementu: 1K0 907 951 Nazwa systemu wg producenta: J840 VCDS Info: VCID: 71E963C6A8A91CCE6E-8024 Plik etykiet: 1K0-907-534.clb -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:55:24 Grupa 011 80 Ah Doładowanie 70 Ah Doładowanie 1 Zliczanie czuw.zarz.ene -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:55:27 Grupa 010 3.150 V Napięcie 2.950 V Napięcie nie -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:55:30 Grupa 009 9.450 V Napięcie nie 0.0 (bez jednostek) nieaktywn. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:55:32 Grupa 008 14.30 V Napięcie 0.0 A Prąd zasilania 0.0 A Prąd zasilania nieaktywn. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:55:38 Grupa 006 12.10 V Napięcie 14.30 V Napięcie nie wzbudzenie -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:55:44 Grupa 003 nieaktywna nieaktywna nieaktywn. nieaktywn. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:55:49 Grupa 002 nie OFF 0.0 (bez jednostek) OK -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:55:56 Grupa 001: Databus Communication Status alternator 1 Communication Generator info akum. 1 Communication Battery Sensor Inwerter 0 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:56:08 Grupa 014: Generator Information 10.60 V Generator Voltage (spec.) 0.0 % Dynamic Field Signal 0.000 A Exciter Current 6.00 s Load Response Time -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:56:13 Grupa 015: Generator Status OK Electrical Generator Status OK Mechanical Generator Status OK Thermal Generator Status nieaktywn. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:56:23 Grupa 016: Generator Information OK Generator Identification 1 Generator Manufacturer 5 Generator Size 0 Generator/Voltage Regulator Type -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:56:39 Grupa 017: Battery Information nieaktywn. Battery Identification nieaktywn. 70 Battery Size nie Battery Seperation -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:56:43 Grupa 018: Battery Information 12.096 V Battery Voltage -19.2 A Battery Current 26.0*C Battery Temperature 28.0*C Battery Ambient Temp. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:56:54 Grupa 019: Battery Information 75.0 % Battery Level 80.0 % Battery Condition (MMI-Display) 98.0 % Battery Aging (Power) 100.0 % Battery Aging (Charge) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:01 Grupa 020 4.0 mOhm Internal Resistance Battery 4.0 mOhm Internal Resistance Battery (normalized) 41 Ah Available Battery Charge 12.50 V Battery Quiescent Current -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:05 Grupa 021 prąd spocz. 0 Quiescent Current Shutoff Stage nie Auxiliary Heater activatable -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:08 Grupa 022: Drive Cycles 0.00 Last Drive Cycle Duration 0.00 Energiebilanz (Engine running) 18 Total Engery Throughput II 29 Total Engery Throughput I -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:13 Grupa 023: Quick Quiescent Current Analysis za duży Vehicle Quiescent Current pomiar Analysis Quiescent Current nie nie -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:19 Grupa 024 OFF Generator Status nieaktywn. Recuperation Status nieaktywn. Current Regulation Status neutralny Recuperation Mode -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:23 Grupa 025: Recuperation 11111111 11111011 Recuperation Preconditions 00000000 00010000 Recuperation Preconditions nieaktywn. Quiescent Current Analysis Status nieaktywn. Production Mode Status -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:32 Grupa 026: Generator Load 0.0 A Generator Current 0.0 A Generator Current Reserve 0 W Generator Output (mechanical) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:36 Grupa 027 nieaktywn. Start/Stop Coordinator nieaktywn. Automated Engine Stop nieaktywn. Automated Engine Re-Start nieaktywn. Start/Stop Inhibitor -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:57:38 Grupa 028: Start/Stop System 00000000 00000000 Start/Stop Stop-Inhibit 00000000 00000000 Start/Stop Start-Request 00000000 00000000 Start/Stop System Error możliwe -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:58:36 Grupa 028: Start/Stop System 00000000 00000000 Start/Stop Stop-Inhibit 00000000 00000000 Start/Stop Start-Request 00000000 00000000 Start/Stop System Error możliwe -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:58:40 Grupa 029 1 Phase Degradation 0 Enabling Signal Start/Stop Coord. wartość max Permitted Engine Stop-Time 25.0 A Current Consumpt. during Engine Stop -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:59:29 Grupa 112 4.0 (bez jednostek) 255.0 (bez jednostek) 14.0 (bez jednostek) 18:00 h Zegar -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:59:36 Grupa 113 4.0 (bez jednostek) 255.0 (bez jednostek) 14.0 (bez jednostek) 17:01 h Zegar -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:59:41 Grupa 114 6.0 (bez jednostek) 255.0 (bez jednostek) 14.0 (bez jednostek) 23:21 h Zegar -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:59:46 Grupa 115 6.0 (bez jednostek) 255.0 (bez jednostek) 14.0 (bez jednostek) 12:50 h Zegar -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 19:59:59 Grupa 121 0 Kod błędu 0 Kod błędu 0 Kod błędu 0 Kod błędu -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 20:09:51 Grupa 016: Generator Information OK Generator Identification 1 Generator Manufacturer 5 Generator Size 0 Generator/Voltage Regulator Type -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 20:10:00 Grupa 017: Battery Information nieaktywn. Battery Identification nieaktywn. 70 Battery Size nie Battery Seperation -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 20:10:10 Grupa 018: Battery Information 14.464 V Battery Voltage 64.6 A Battery Current 27.0*C Battery Temperature 30.0*C Battery Ambient Temp. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 20:10:27 Grupa 019: Battery Information 74.0 % Battery Level 70.0 % Battery Condition (MMI-Display) 98.0 % Battery Aging (Power) 100.0 % Battery Aging (Charge) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 20:12:28 Grupa 020 4.0 mOhm Internal Resistance Battery 4.0 mOhm Internal Resistance Battery (normalized) 47 Ah Available Battery Charge 12.50 V Battery Quiescent Current 20:12:28 Grupa 021 prąd spocz. 0 Quiescent Current Shutoff Stage nie Auxiliary Heater activatable 20:12:28 Grupa 022: Drive Cycles 0.00 Last Drive Cycle Duration 5.60 Energiebilanz (Engine running) 24 Total Engery Throughput II 32 Total Engery Throughput I -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 20:12:43 Grupa 023: Quick Quiescent Current Analysis za duży Vehicle Quiescent Current pomiar Analysis Quiescent Current tak tak 20:12:43 Grupa 024 ON Generator Status nieaktywn. Recuperation Status nieaktywn. Current Regulation Status Zapłon (Acc) Recuperation Mode 20:12:43 Grupa 025: Recuperation 11111101 11111011 Recuperation Preconditions 00000000 00010000 Recuperation Preconditions nieaktywn. Quiescent Current Analysis Status nieaktywn. Production Mode Status -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 61: Reg.akumulatora (7N0 907 534 ) 20:16:09 Grupa 026: Generator Load 76.0 A Generator Current 111.2 A Generator Current Reserve 1550 W Generator Output (mechanical) 20:16:09 Grupa 027 niedostępny Start/Stop Coordinator nieaktywn. Automated Engine Stop nieaktywn. Automated Engine Re-Start nieaktywn. Start/Stop Inhibitor 20:16:09 Grupa 027 niedostępny Start/Stop Coordinator nieaktywn. Automated Engine Stop nieaktywn. Automated Engine Re-Start nieaktywn. Start/Stop Inhibitor -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Długa adaptacja Numer kanału 011: Wartość zapisana 0 Wartość testowana 0 10.60 V Napięcie B/D B/D B/D -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 19,7N0 907 530 K,przekodowany (&Lista połączeń),z,F9B0FF465006030400,na,F9B0FF465006030400,, -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Oznaczenie elementu: 7N0 907 530 K Komponent i/lub wersja: J533 Gateway H40 1620 Kodowanie: 462006 Kod serwisu: WSC 12345 VCID: 387F9EE29B538D8669-806C Identyfikacja rozszerzona: Numer seryjny: 060911F1003250 Identyfikacja: SJ8-FST Weryfikacja: H40 Data: 06.09.11 Numer producenta: 00F1 Nr stanowiska kontrolnego: 3250 Programowanie flash: Próby programowania(aplikacja): 0 Próby udane(aplikacja): 0 Próby programowania(dane): 1 Próby udane(dane): 1 Stan programowania: 00000000 Data flashu: 2011.09.06 Kod flashera: 00000 000 00000 Kod flashera(dane): 12345 123 12345 Różne: Oznaczenie elementu: 1K0 907 951 Nazwa systemu wg producenta: J533 Wyposażenie/Kod PR: 3030414234373641 Numer zestawu danych: 360067v____ Wersja zestawu danych: 0036 Poziom wyposażenia (zakończenie etapu produkcji).: -------------------- VCDS Info: VCID: 387F9EE29B538D8669-806C Plik etykiet: AKP\7N0-907-530-V2.CLB -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb Oznaczenie elementu: 03L 906 018 BF HW: 03L 907 309 N Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI X25 9979 Kodowanie: 00190032043401080000 Kod serwisu: WSC 92521 052 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003009 (VW46) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod VCID: 6FED65BEB69D0A3E78-803A Znaleziono 1 błąd: 5462 - Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50 P3053 00 [039] - zwarcie z masą / przerwa Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 187510 km Data: 2018.08.25 Czas: 20:07:27 Prędkość obrotowa silnika: 160.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 40 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Ciśnienie atmosferyczne: 960 mbar Napięcie zacisku 30: 10.380 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status resetu sterownika silnika-Bit 0: 00000000 Status resetu sterownika silnika-Bit 8: 00000000 Ograniczenie: moment obrotowy: 0.0 Nm Ograniczenie: pedał przyśpieszenia: 99.2 Nm Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 00101111 Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 % Moment obrotowy silnika: -500.0 Nm Alternator: sygnał obciążenia: 0.02 % Kody gotowości: 0 0 0 0 1
  5. Witam. Posiadam system START-STOP , który przestał działać a w programie VCDS wyskakuje błąd. Zaczęło się to wszystko od wyjazdu nad polskie morze . Strasznie szybko rozładował się akumulator na miejscu (Rewa).Pierwsze co mi padło to zamek w tylnej klapie.Dwa dni otwierałem klapę a trzeciego dnia już nie zadziałała.Kupiłem nowy zamek w ASO-Gdynia za 245zł. Wymieniłem sam. Ale do sedna jednego dnia chciałem na chwilę odpalić samochód żeby przeparkować i właśnie wtedy nie chciał zapalić: kręcił ,aż w końcu zapalił ale od tego momentu wyskoczył komunikat ''usterka systemu START-STOP'', Po urlopie wróciłem do Łodzi i kupiłem nowy akumulator Bosch S5 A08 760a 70ah AGM .Zakodowałem akumulator w VCDS REGAŁ 61 -07KODOWANIE puźniej regał 19 CAN tam sprawdziłem i zmieniło akumulator.Przeprowadziłem ''Autoscan'' pokazało błedy wykasowałem. włączyłem silnik i znowu nie działa START-STOP system zapala, ale nie tak, jak powinno i komunikat koło zegarów ''uszkodzony system START-STOP'' Podaje poniżej logi: Typ podwozia: 3C-VW46 (7N0) Skanowanie: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 36 37 42 44 46 47 4C 4F 52 53 56 61 62 69 72 77 VIN: WVWZZZ3CZC******* Przebieg: 187380km 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 25-Immobiliser -- Stan: OK 0000 36-Pamięć fotela kier. -- Stan: OK 0000 37-Nawigacja -- Stan: Usterka 0010 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000 4C-Ciśn.w oponach II -- Stan: OK 0000 4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 61-Reg.akumulatora -- Stan: OK 0000 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 69-Przyczepa -- Stan: OK 0000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000 77-Telefon -- Stan: Usterka 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (J623-CFFB) Plik etykiet:. 03L-906-018-CFF.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 018 BF HW: 03L 907 309 N Komponent: R4 2.0l TDI X25 9979 Weryfikacja: 41X25--- Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 00190032043401080000 Kod serwisu: WSC 92521 052 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003009 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod VCID: 6FED65BEB69D0A3E78-803A Znaleziono 1 błąd: 5462 - Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50 P3053 00 [101] - zwarcie z masą / przerwa Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 187385 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Prędkość obrotowa silnika: 346.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 100.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 86 °C Temperatura powietrza zasysanego: 48 °C Ciśnienie atmosferyczne: 960 mbar Napięcie zacisku 30: 11.280 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status resetu sterownika silnika-Bit 0: 00000000 Status resetu sterownika silnika-Bit 8: 00000000 Ograniczenie: moment obrotowy: 0.0 Nm Ograniczenie: pedał przyśpieszenia: 79.9 Nm Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 00101111 Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 % Moment obrotowy silnika: 110.0 Nm Alternator: sygnał obciążenia: 27.30 % Kody gotowości: 0 0 0 0 1 Pozdrawiam. Andrzej. P.S. Może akumulator nie jest prawidłowo zakodowany?
  6. Witam. Pilnie poszukuję instrukcji adaptacji-kodowania nowego akumulatora(AGM) Passat B7 Variant , System STOP-START,
  7. Witam. Posiadam kabel diagnostyczny firmy VIAKEN V-SCAN VAG KKL USB. Moje pytanie:? Czy tym kablem zdjagnozuje mój samochód : Passat B7 2.0 TDI CR 2011. Jeżeli NIE to jaki kabelek ,będę potrzebował(proszę o jakieś linki). Podłączyłem ten kabel do samochodu ale nie łączy się . Używam programów VAG-COM Relase311.2 i VCDSLite. Poniżej komunikty.
  8. Witam, jeżeli można również poproszę wersje full na [email protected] Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności