Skocz do zawartości
ANDRZEJDO3

Passat B7 (CFFB) 2.0 TDI - interfejs VCDS : błąd Adres 01: Silnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam system START-STOP , który przestał działać a w programie VCDS wyskakuje błąd.

Zaczęło się to wszystko od wyjazdu nad polskie morze . Strasznie szybko rozładował się akumulator na miejscu (Rewa).Pierwsze co mi padło to zamek w tylnej klapie.Dwa dni otwierałem klapę a trzeciego dnia już nie zadziałała.Kupiłem nowy zamek  w ASO-Gdynia  za 245zł. Wymieniłem sam. Ale do sedna jednego dnia chciałem na chwilę odpalić samochód żeby przeparkować i właśnie wtedy nie chciał zapalić: kręcił ,aż w końcu zapalił ale od tego momentu wyskoczył komunikat ''usterka systemu START-STOP'', Po urlopie wróciłem do Łodzi i kupiłem nowy akumulator Bosch S5 A08 760a 70ah AGM .Zakodowałem akumulator w VCDS REGAŁ 61 -07KODOWANIE puźniej regał 19 CAN tam sprawdziłem i zmieniło akumulator.Przeprowadziłem ''Autoscan'' pokazało błedy wykasowałem. włączyłem silnik i znowu nie działa START-STOP system zapala, ale nie tak, jak powinno i komunikat koło zegarów ''uszkodzony system START-STOP'' Podaje poniżej logi:

Typ podwozia: 3C-VW46 (7N0)
Skanowanie: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 36 37 42 44 46 47 4C 4F 52 53
          56 61 62 69 72 77

VIN: WVWZZZ3CZC*******   Przebieg: 187380km

01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
36-Pamięć fotela kier. -- Stan: OK 0000
37-Nawigacja -- Stan: Usterka 0010
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000
47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000
4C-Ciśn.w oponach II -- Stan: OK 0000
4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: OK 0000
61-Reg.akumulatora -- Stan: OK 0000
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
69-Przyczepa -- Stan: OK 0000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000
77-Telefon -- Stan: Usterka 0010
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-CFFB)       Plik etykiet:. 03L-906-018-CFF.clb
   Oznaczenie elementu SW: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
   Komponent: R4 2.0l TDI   X25 9979  
   Weryfikacja: 41X25---    Numer seryjny: 00000000000000
   Kodowanie: 00190032043401080000
   Kod serwisu: WSC 92521 052 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003009
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
   VCID: 6FED65BEB69D0A3E78-803A

Znaleziono 1 błąd:
5462 - Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50 
          P3053 00 [101] - zwarcie z masą / przerwa
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 187385 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    Prędkość obrotowa silnika: 346.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 100.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 86 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 48 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 960 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 11.280 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Status resetu sterownika silnika-Bit 0: 00000000 
                    Status resetu sterownika silnika-Bit 8: 00000000 
                    Ograniczenie: moment obrotowy: 0.0 Nm
                    Ograniczenie: pedał przyśpieszenia: 79.9 Nm
                    Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 00101111 
                    Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
                    Moment obrotowy silnika: 110.0 Nm
                    Alternator: sygnał obciążenia: 27.30 %

Kody gotowości: 0 0 0 0 1 

 

Pozdrawiam.

 

 

                                          Andrzej.

 

P.S. Może akumulator nie jest prawidłowo zakodowany?

Edytowane przez ANDRZEJDO3
ortografia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Dzisiaj zrobiłem log z VCDSa z Adres 61: Reg.akumulatora.

 Mam nie zakodowany akumulator ,z tego wychodzi

Poniżej log:

Sobota,25,Sierpień,2018,19:45:07:00006
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x86
Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0
Wersja danych: 20171214 DS276.6
www.vcds.pl

Kod serwisu: 123 12345 012345

Przebieg: 187510km   Numer naprawy: 


Lista połączeń Gateway:  7N0 907 530 K

01-Silnik -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
36-Pamięć fotela kier. -- Stan: OK 0000
37-Nawigacja -- Stan: Usterka 0010
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000
47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000
4C-Ciśn.w oponach II -- Stan: OK 0000
4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: OK 0000
61-Reg.akumulatora -- Stan: OK 0000
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
69-Przyczepa -- Stan: OK 0000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000
77-Telefon -- Stan: Usterka 0010
Sobota,25,Sierpień,2018,19:51:52:00006
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x86
Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0
Wersja danych: 20171214 DS276.6
www.vcds.pl

Kod serwisu: 123 12345 012345

Przebieg: 187510km   Numer naprawy: 


Długa adaptacja Numer kanału 003:
Wartość zapisana 0
Wartość testowana 1
Quick Quiescent Current Analysis
  za duży    
  pomiar    
  B/D   
  B/D   


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Długa adaptacja Numer kanału 004:
Wartość zapisana 070 B14 A088063LF1
Battery Information/Replacement
  B/D   
  B/D   
  B/D   
  B/D   


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 61,7N0 907 534 ,kanał 4,adaptacja z,070 B14 A088063LF1,do,070 B14 A088063LF1,
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora
Oznaczenie elementu: 7N0 907 534 
  Komponent i/lub wersja: Batt.regelung H40 1620
           Kodowanie: 030F185A
           Kod serwisu: WSC 12345
                      VCID: 71E963C6A8A91CCE6E-8024

Identyfikacja rozszerzona:
     Numer seryjny: 060911F1003250
     Identyfikacja: SJ8-FST
     Data: 06.09.11
     Numer producenta: 00F1
     Nr stanowiska kontrolnego: 3250
Programowanie flash:
Różne:
     Oznaczenie elementu: 1K0 907 951 
     Nazwa systemu wg producenta: J840
VCDS Info:
       VCID: 71E963C6A8A91CCE6E-8024
       Plik etykiet: 1K0-907-534.clb


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:55:24 Grupa 011
  80 Ah  Doładowanie 
  70 Ah  Doładowanie 
  1  Zliczanie 
  czuw.zarz.ene    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:55:27 Grupa 010
  3.150 V  Napięcie 
  2.950 V  Napięcie 
  nie    
       

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:55:30 Grupa 009
  9.450 V  Napięcie 
  nie    
  0.0  (bez jednostek) 
  nieaktywn.    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:55:32 Grupa 008
  14.30 V  Napięcie 
  0.0 A  Prąd zasilania 
  0.0 A  Prąd zasilania 
  nieaktywn.    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:55:38 Grupa 006
  12.10 V  Napięcie 
  14.30 V  Napięcie 
  nie    
  wzbudzenie    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:55:44 Grupa 003
  nieaktywna    
  nieaktywna    
  nieaktywn.    
  nieaktywn.    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:55:49 Grupa 002
  nie    
  OFF    
  0.0  (bez jednostek) 
  OK    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:55:56 Grupa 001: Databus Communication Status
  alternator 1  Communication Generator
  info akum. 1  Communication Battery Sensor
       
  Inwerter 0    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:56:08 Grupa 014: Generator Information
  10.60 V  Generator Voltage (spec.)
  0.0 %  Dynamic Field Signal
  0.000 A  Exciter Current 
  6.00 s  Load Response Time

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:56:13 Grupa 015: Generator Status
  OK  Electrical Generator Status
  OK  Mechanical Generator Status
  OK  Thermal Generator Status
  nieaktywn.    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:56:23 Grupa 016: Generator Information
  OK  Generator Identification
  1  Generator Manufacturer
  5  Generator Size
  0  Generator/Voltage Regulator Type

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:56:39 Grupa 017: Battery Information
  nieaktywn.  Battery Identification
  nieaktywn.    
  70  Battery Size 
  nie  Battery Seperation

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:56:43 Grupa 018: Battery Information
  12.096 V  Battery Voltage
  -19.2 A  Battery Current
  26.0*C  Battery Temperature
  28.0*C  Battery Ambient Temp.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:56:54 Grupa 019: Battery Information
  75.0 %  Battery Level 
  80.0 %  Battery Condition (MMI-Display)
  98.0 %  Battery Aging (Power)
  100.0 %  Battery Aging (Charge)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:01 Grupa 020
  4.0 mOhm  Internal Resistance Battery
  4.0 mOhm  Internal Resistance Battery (normalized)
  41 Ah  Available Battery Charge
  12.50 V  Battery Quiescent Current

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:05 Grupa 021
       
       
  prąd spocz. 0  Quiescent Current Shutoff Stage
  nie  Auxiliary Heater activatable

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:08 Grupa 022: Drive Cycles
  0.00  Last Drive Cycle Duration
  0.00  Energiebilanz (Engine running)
  18  Total Engery Throughput II
  29  Total Engery Throughput I

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:13 Grupa 023: Quick Quiescent Current Analysis
  za duży  Vehicle Quiescent Current
  pomiar  Analysis Quiescent Current
  nie    
  nie    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:19 Grupa 024
  OFF  Generator Status
  nieaktywn.  Recuperation Status
  nieaktywn.  Current Regulation Status
  neutralny  Recuperation Mode

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:23 Grupa 025: Recuperation
  11111111 11111011  Recuperation Preconditions
  00000000 00010000  Recuperation Preconditions
  nieaktywn.  Quiescent Current Analysis Status
  nieaktywn.  Production Mode Status

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:32 Grupa 026: Generator Load
  0.0 A  Generator Current
  0.0 A  Generator Current Reserve
       
  0 W  Generator Output (mechanical)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:36 Grupa 027
  nieaktywn.  Start/Stop Coordinator
  nieaktywn.  Automated Engine Stop
  nieaktywn.  Automated Engine Re-Start
  nieaktywn.  Start/Stop Inhibitor

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:57:38 Grupa 028: Start/Stop System
  00000000 00000000  Start/Stop Stop-Inhibit
  00000000 00000000  Start/Stop Start-Request
  00000000 00000000  Start/Stop System Error
  możliwe    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:58:36 Grupa 028: Start/Stop System
  00000000 00000000  Start/Stop Stop-Inhibit
  00000000 00000000  Start/Stop Start-Request
  00000000 00000000  Start/Stop System Error
  możliwe    

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:58:40 Grupa 029
  1  Phase Degradation
  0  Enabling Signal Start/Stop Coord.
  wartość max  Permitted Engine Stop-Time
  25.0 A  Current Consumpt. during Engine Stop

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:59:29 Grupa 112
  4.0  (bez jednostek) 
  255.0  (bez jednostek) 
  14.0  (bez jednostek) 
  18:00 h  Zegar 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:59:36 Grupa 113
  4.0  (bez jednostek) 
  255.0  (bez jednostek) 
  14.0  (bez jednostek) 
  17:01 h  Zegar 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:59:41 Grupa 114
  6.0  (bez jednostek) 
  255.0  (bez jednostek) 
  14.0  (bez jednostek) 
  23:21 h  Zegar 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:59:46 Grupa 115
  6.0  (bez jednostek) 
  255.0  (bez jednostek) 
  14.0  (bez jednostek) 
  12:50 h  Zegar 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

19:59:59 Grupa 121
  0  Kod błędu 
  0  Kod błędu 
  0  Kod błędu 
  0  Kod błędu 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

20:09:51 Grupa 016: Generator Information
  OK  Generator Identification
  1  Generator Manufacturer
  5  Generator Size
  0  Generator/Voltage Regulator Type

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

20:10:00 Grupa 017: Battery Information
  nieaktywn.  Battery Identification
  nieaktywn.    
  70  Battery Size 
  nie  Battery Seperation

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

20:10:10 Grupa 018: Battery Information
  14.464 V  Battery Voltage
  64.6 A  Battery Current
  27.0*C  Battery Temperature
  30.0*C  Battery Ambient Temp.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

20:10:27 Grupa 019: Battery Information
  74.0 %  Battery Level 
  70.0 %  Battery Condition (MMI-Display)
  98.0 %  Battery Aging (Power)
  100.0 %  Battery Aging (Charge)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

20:12:28 Grupa 020
  4.0 mOhm  Internal Resistance Battery
  4.0 mOhm  Internal Resistance Battery (normalized)
  47 Ah  Available Battery Charge
  12.50 V  Battery Quiescent Current

20:12:28 Grupa 021
       
       
  prąd spocz. 0  Quiescent Current Shutoff Stage
  nie  Auxiliary Heater activatable

20:12:28 Grupa 022: Drive Cycles
  0.00  Last Drive Cycle Duration
  5.60  Energiebilanz (Engine running)
  24  Total Engery Throughput II
  32  Total Engery Throughput I

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

20:12:43 Grupa 023: Quick Quiescent Current Analysis
  za duży  Vehicle Quiescent Current
  pomiar  Analysis Quiescent Current
  tak    
  tak    

20:12:43 Grupa 024
  ON  Generator Status
  nieaktywn.  Recuperation Status
  nieaktywn.  Current Regulation Status
  Zapłon (Acc)  Recuperation Mode

20:12:43 Grupa 025: Recuperation
  11111101 11111011  Recuperation Preconditions
  00000000 00010000  Recuperation Preconditions
  nieaktywn.  Quiescent Current Analysis Status
  nieaktywn.  Production Mode Status

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 61: Reg.akumulatora  (7N0 907 534 )

20:16:09 Grupa 026: Generator Load
  76.0 A  Generator Current
  111.2 A  Generator Current Reserve
       
  1550 W  Generator Output (mechanical)

20:16:09 Grupa 027
  niedostępny  Start/Stop Coordinator
  nieaktywn.  Automated Engine Stop
  nieaktywn.  Automated Engine Re-Start
  nieaktywn.  Start/Stop Inhibitor

20:16:09 Grupa 027
  niedostępny  Start/Stop Coordinator
  nieaktywn.  Automated Engine Stop
  nieaktywn.  Automated Engine Re-Start
  nieaktywn.  Start/Stop Inhibitor

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Długa adaptacja Numer kanału 011:
Wartość zapisana 0
Wartość testowana 0
  10.60 V  Napięcie 
  B/D   
  B/D   
  B/D   


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 19,7N0 907 530 K,przekodowany (&Lista połączeń),z,F9B0FF465006030400,na,F9B0FF465006030400,,
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 19: CAN Gateway
Oznaczenie elementu: 7N0 907 530 K
  Komponent i/lub wersja: J533  Gateway H40 1620
           Kodowanie: 462006
           Kod serwisu: WSC 12345
                      VCID: 387F9EE29B538D8669-806C

Identyfikacja rozszerzona:
     Numer seryjny: 060911F1003250
     Identyfikacja: SJ8-FST
     Weryfikacja:   H40   
     Data: 06.09.11
     Numer producenta: 00F1
     Nr stanowiska kontrolnego: 3250
Programowanie flash:
     Próby programowania(aplikacja): 0
     Próby udane(aplikacja): 0
     Próby programowania(dane): 1
     Próby udane(dane): 1
     Stan programowania: 00000000
     Data flashu: 2011.09.06
     Kod flashera: 00000 000 00000
     Kod flashera(dane): 12345 123 12345
Różne:
     Oznaczenie elementu: 1K0 907 951 
     Nazwa systemu wg producenta: J533
     Wyposażenie/Kod PR: 3030414234373641
     Numer zestawu danych: 360067v____
     Wersja zestawu danych: 0036
     Poziom wyposażenia (zakończenie etapu produkcji).: --------------------
VCDS Info:
       VCID: 387F9EE29B538D8669-806C
       Plik etykiet: AKP\7N0-907-530-V2.CLB


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
  Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI   X25 9979
           Kodowanie: 00190032043401080000
           Kod serwisu: WSC 92521 052 00000
              Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003009 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
                      VCID: 6FED65BEB69D0A3E78-803A
Znaleziono 1 błąd:

5462 - Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50 
          P3053 00 [039] - zwarcie z masą / przerwa
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 187510 km
                    Data: 2018.08.25
                    Czas: 20:07:27

                    Prędkość obrotowa silnika: 160.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 40 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 960 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 10.380 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Status resetu sterownika silnika-Bit 0: 00000000 
                    Status resetu sterownika silnika-Bit 8: 00000000 
                    Ograniczenie: moment obrotowy: 0.0 Nm
                    Ograniczenie: pedał przyśpieszenia: 99.2 Nm
                    Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 00101111 
                    Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
                    Moment obrotowy silnika: -500.0 Nm
                    Alternator: sygnał obciążenia: 0.02 %


Kody gotowości: 0 0 0 0 1 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W temacie z instrukcjami napisałeś, że instrukcja, którą ci podałem nie pomogła zakodować nowy akumulator.

W logu powyżej masz taki zapis:

Dnia 25.08.2018 o 22:21, ANDRZEJDO3 napisał:

98.0 % Battery Aging (Power) 100.0 % Battery Aging (Charge)

To świadczy o tym, że sterownik akumulatora już "wie", że ma nowy aku.

Co do błędu związanego z rozrusznikiem to sprawdź sobie bezpiecznik SC18 (skrzynka w kabinie pod lewym trójkątem).

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@nTomek dziękuje , wymiana bezpiecznika pomogła. Na razie wstawiłem 5A , powinien być 3A ale nie miałem i wstawiłem pięcioamperowy . Jutro kupię odpowiedni i wymienię.

Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności