Skocz do zawartości

Dj_Mumin

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dj_Mumin

  • Urodziny 24.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ADP)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Tak jak pisałem wcześniej po dłuższej walce miska wyciągnięta. Powodem jej wymiany było pęknięcie po przywaleniu w wystającą studzienkę. Dziurka zaspawana, uszczelniona tlko sylikonem, olej zalany nic nie cieknie :-) Dodam tylko, że po złożeniu wszystkiego samochód nie chciał jechać - objawy takie jakby sprzęgło było ciągle wciśnięte, mimo, że pedał sprzęgła zachowywał się normalnie. Okazało się, że wyskoczyła półośka z jedego koła i mechanizm różnicowy puszczał. Gdyby nie to że autko nie mieściło się w garażu i musiałem go przepychać po zdjęciu sanek pewnie nie byłoby tego problemu.
  2. Tak jak radzą koledzy zabrałem się za zdejmowanie miski od zrzucenia sanek. Z tym nie było większych problemów między 9-12 było zrobione. Miska zaczęła już się ruszać ale coś ją jeszcze trzymało w miejscu łączenia się miski ze skrzynią. Początkowo myślałem, że po prosu ktoś zastosował silikon lub klej któy mocno trzyma (wszystko w koło odkręcone nic nie zostało a ona zejść nie chce) Wskoczyłem na forum i dobrze, że kolega Jogo86 wspominał coś o dwóch śrubkach. Okazało się, że faktycznie są 2 - znajdujące się na łączeniu miski ze skrzynią. Prawie 3 godziny z tym problemem i wyciągnięta. Ale musiałem luzować skrzynie i przesuwać ją z 1,5 cm do tyłu tyle co się dało. Dla tych co jeszcze tego nie rozbierali - te dwie śrubki są w "dziurkach" na łączeniu. Koło zamachowe ma wypustki - trzeba nim pokręcić tak, żeby zgrały się dziurki i zapchać w nie odpowiedni klucz - są to normalne 10-tki (z wejściem imbus w środku) - tak jak większość trzymająca miskę.
  3. Jak dla Ciebie będzie dobrze. Chociaż powiem Wam że do niedawna byłem przekonany, że wszyscy z łatwością zmieszczą się do B5-tki a ostatnio woziłem kolegę o wzroście 206cm z na maxa odsuniętym fotelem i siedział z podkurczonymi nogami On to ma problem z kupieniem samochodu (na tylnej kanapie nie chce jeździć bo to obciach)
  4. Jeżeli chodzi o wzrost 195 cm nie powinno być problemów, chociaż powiem Wam, że do niedawna myślałem, że nawet bardzo wysocy ludzie będą wygodnie podróżować w B5. I oczywiście musiałem się zdziwić. Studiuje z kumplem który ma 206 cm wzrostu i właśnie szuka sobie samochodu. Przewiozłem go z fotelem na maxa odsuniętym do tyłu a on i tak miał podkurczone nogi i był poskładany Może gdyby całkiem na tylnej kanapie usiadł to byłoby dobrze - tego jeszcze nie sprawdzaliśmy
  5. ja myślę że prościej taniej lepiej i bez problemów będzie założenie samych czujników w orginalnej listwie zderzaka. Czy będzie pasować o FL;ki tego nie wiem ale też myślę że nie podpasuje
  6. ja miałem tak dwa razy i przy drugim razie zauważyłem że po prostu za lekko pociągnąłem za klamkę i haczyk który blokuje drzwi był ustawiony jakby był w pozycji zamknięcią. Jeszcze raz pociągnąłem za klamkę do końca i zamknęły się bez problemu
  7. Dzięki za porady jak coś ciekawego wykombinuje to dam znać
  8. Witam, wczoraj założyłem instalację gazową. Wszystko oczywiście mi się podoba, ale jest mały szczegół: wskaźnik poziomu gazu - świeci na zielono i tylko rezerwa na czerwono. W związku z tym, że zdecydowana większość podświetlania w pasku jest czerwono-niebieska dobrze byłoby jakimś sposobem zmienić kolor zielony na jeden z nich. Ta sama sytuacja jest z wyświetlaczem Unidena 520Xl. Wiem, że najlepiej byłoby zmienić diody i wyświetlacz ale na instalkę mam jeszcze 2 lata gwarancji i nie chciałbym rykować jej utraty przez rozbieranie wskaźnika. Myślę, że byłby też problem ze zmianą wyświetlacza w CB. Dlatego wymyśliłem, że może w jakiś estetyczny sposób nakleić folię w kolorze np. niebieskim nic innego nie przychodzi mi do głowy. Na allegro znalazłem np.http://www.allegro.pl/item712891051_paspart_folia_samoprzylepna_60_kolorow.html Pytanie: czy jest szansa na powodzenie czy szkoda się w to bawić a skoro próbować to jaki kolor Waszym zdaniem byłby najlepszy :638: A może ktoś już próbował takich sztuk - niech opisze rezultat. Pozdr. Paweł
  9. Zrobiłem jak koledzy radzą i jest o wieeeeeleee lepiej niż było przed renowacją Dzięki za instrukcje Do niezdecydowanych - ilość pozytywnych komentarzy powinno Was przekonać do zabrania się za swoje oczka.
  10. Już myślałem, że będzie z tym większy problem. Na dniach wezmę się za wymianę. Wielkie Dzięki za instrukcje.
  11. Dj_Mumin

    jbl budowa subwoofera

    Specyfikacja techniczna JBL GTO 6527s: rozmiar 165 mm typ 2-drożny zestaw głośnikowy impedancja 2 ohm moc ciągła 55 W moc maksymalna 165 W skuteczność 92 dB pasmo przenoszenia 55 Hz - 21 kHz Specyfikacja techniczna HELIX 62.1 Dark Blue Średnica woofera: 165 mm 2-drożne, komponentowe Moc RMS/Max.: 50/100 W Impedancja: 4 ohm Pasmo przenoszenia: 60-22 000Hz Efektywność: 91dB Jbl jest mocniejszy i ma szerszy zakres pasma.
  12. Dj_Mumin

    [B5] Lampy tylne

    Dołącze się do tematu. Ostatnio cofając rozbiłem lewą tylną lampę w moim pasku b5 w sedanie i zastanawiam się nad wymianą lamp na diodowe. Dokładnie o takich samych myślałem jak założył Rafał. Żeby wyobrazić sobie jak to będzie wyglądać wrzuciłem najpierw zdjęcie podobnego Passata z allegro i podmieniłem lampy. Co o nich myślicie? Wyglądają lepiej niż orginalne i warto wyłożyć więcej na nowy komplet? Czy to po prostu będzie tzw. "wieś tuning"? Normalne: Diodowe: Normalne: Diodowe:
  13. Jak masz troche wyobraźni i tzw. "zdolności manualnych" to wystarczy pokombinować. Do takiego radia jak Twoje kawałek wygiętego drucika albo 4 gwózdki wystarczą :577: Swoje radio orginalne VW wyciągałem przy pomocy na pół przeciętego brzeszczota lekko oszlifowanego - trzeba sobie jakoś radzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności