Skocz do zawartości

bawar

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bawar

  • Urodziny 02.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojciech
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów - okolica

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Wielkie dzięki ,dzisiaj jadę dobrać oring i sam się za to biorę! Naprawiłem to, ale powiem że łatwo nie było 2 o-ringi ze sklepu motoryzacyjnego pękło przy przechodzeniu po tej śrubie, zresztą były bardzo sztywne.Uratował mnie chiński o-ring ,który miałem w domu był bardziej elastyczny i nie było problemu z nałożeniem go na śrubę , przy okazji za tym filtrem zaizolowałem uszkodzone kable od czujnika.
  2. Witam! U mnie po wymianie takiego filtru cieknie od góry , czyli na tej śrubie imbusowej i na połączeniu filtra z nagrzewnica. Jak to można uszczelnić? Bo mechanik twierdzi że tylko wymiana tej obudowy wchodzi w grę .
  3. W module poduszki powietrzne tam wyskoczył błąd 1312 , następny w liczniku to 1321 sterownik airbag magistrala can brak sygnału
  4. Witam! U mnie też podobny problem, świeci airbag po podpięciu do kompa wyskoczył błąd 1312 i nie daje się usunąć. Dzień wcześniej rozpinałem kostkę i wyciągałem fotel. Z góry dziękuje za sugestie.
  5. Popsikałem kontaktem i nadal błąd wyskakuje 1312 i 1321 :ocochodzi:hmm
  6. Ok! Jadę kupić kontakt , mam nadzieje że pomoże bo świecący airbag mnie irytuje .Zobaczcie czy z tą wtyczka z pod fotela ok?
  7. Tej wtyczki inaczej nie da się podłączyć.
  8. Witam! Kontrolka przy usuwaniu w ogóle nie gaśnie.
  9. Witam! U mnie też podobny problem, świeci airbag po podpięciu do kompa wyskoczył błąd 1312 i nie daje się usunąć. Dzień wcześniej rozpinałem kostkę i wyciągałem fotel. Z góry dziękuje za sugestie.
  10. Świeci Airbag , po podpięciu do vag 2.5 wyskakuje błąd poduszki 1312 i 1321 nie można go usunąć.
  11. Witam! Posiadam VW Passata 1.9 tdi 101 km 2001r miałem wymienianą pompę vac , regenerowną turbosprężarkę była przeprowadzana kalibracja i test pompowtryskiwaczy w silniku zostały wymienione dwa tłoki bo były przepalone , sprawdzona głowicą wymienione 2 swiece zarowe.Po tych naprawach odpalanie na zimnym silniku kończy sie trzesieniem kabiną i obroty są bardzo niskie puści, dymka i po kilku sek wszystko się stabilizuje lub kilka razy próbuję go odpalić a on niby łapie i zaraz gaśnie jeśli już załapie to na początku jest słaby i jak daje z 1 na 2 boję sie ze zgaśnie i jeśli jest już troszkę silnik nagarzany to już bez problemu pali. Zauważyłem po tych naprawach wyciek z lewej strony silnika i mały bąmbel powietrza w przewodzie paliwowym. Jestem załamany wydałem worek pieniędzy a mechanik twierdzi ze problem tkwi jeszcze w sprzęgle i dlatego tak nim trzęsie. Co o tym sądzicie?Zrobiłem po tych naprawach koło 1500 km czy nie czas wymienić olej i filtry?Podpinałem go pod vaga i wyskoczył błąd 16705 czujnik obrotów silnika zakres/możliwośc , lub jego obwód ckp- zły sygnał. Filmik z porannego rozruchu
  12. bawar

    Oswietlenie wnetrza LED

    Witam! U mnie ledy w drzwiach nie gasnął jeśli włączę jedno światło w podsufitce to wtedy gasną.Co może być przyczyną takiego stanu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności