Skocz do zawartości

harry33

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O harry33

  • Urodziny 31.10.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mielec

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam wszystkich...Juz dawno wmieniłem ten drążek kierowniczy i zrobiłem diagnostykę zbierzności ustawienia i z powyzszych wad pozbyłem sie pisków w zakretach i tylko tyle...Pozostał jedynie uciążliwy głośny hałas który polega na tym że jak tylko jadąc prosto lekko napierma na kierownice w prawo stronę to pojawia sie głośny szum dokładnie taki jak wjedzie sie czasem kołem na biała linie ząbkowanąna na trasie i tak wyrczy charakterystycznie... mam to samo tylko gdy jade w prawo na luku, jazda na wprost i w lewo cisza.... po wymianie drążka mechanicy z wulkanizacji przestawili mi opony wywazyli wyregulowali zbieznosc nis nie sciaga ale wyrczenie pozostało... inny mechanik po demonstracji efektu wykluczył przegub zasugerował ze to moze lozysko w kole...(juz mam czeka na wymiane) albo co gorsza skrzynia biegów...a tu przeciesz jest automat:(... i oznacza ze grubsza sprawa moze być... Zapytuje wiec czy ktoś z was spotkałs ie w swoim aucie z tak charakterystycznym defektem akustycznym, nie mam zadnych drgani na kierownicy tylko akustyka... Pozdrawiam.
  2. Witam Od dluzszego czasu zaczełą sie pojawiać u mnie nastepujące odgłosy i zjawiska : 1. w zakrętach wiekszy hałas opon, teraz gdy tylko lekk przyloze sile na kierownice , głownie chcą skrecać w prawo 2. piszczenie opon w zakręcie, tak jakby jakis scigant w zakret ostro wchodził, tyle ze ja spokojnie jezdze:) 3. wyraźne wiekszy opór skrecania kierownica na jałowych obrotach na rozgrzanym silniku. Wkoncu postanowiłem zobaczyć co sie dzieje i spodziewałem sie luzu na łozyskach, na prezgubach itp...ewentualnie złej zbierznośći jesli nic tam nie bedzie....a okazało sie ze mam duzy luz osiowy na drążku kierowniczym od strony kierowcy... Pytanie: podobno sama przekladnia nie jest naprawialna wiec co jest bezposrednią przyczyna tego jesli luz wystepuje z jednej strony i co jest do naprawy i jakie czesci zamienne wchodzą w grę? Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi z góry...
  3. Witam Dziś pod maską zauważyłem dwa kable z których jeden wygląda na przewód masowy przymocowany do błotnika (zdjęcie K1), a drugi koniec nie przykręcony...oraz przewód dwużyłowy (czarny i brązowy) kabel który wychodzi z kabiny i u mnie jest dosłownie przecięty i nigdzie dalej nie podłączony (zdjęcie K2)...Obydwa te przewody są w samym rogu podszybia pod mocowaniem osi lewej wycieraczki (po stronie kierowcy) Pozdrawiam harry33
  4. Witam...też się podepnę pod ten temat i jak czytam wasze problemy to macie i tak lzej z tymi wskazaniami bo u mnie jest tak: Na starcie temperatura rośnie do około 70-80 stopni (normalna jazda miejska bez korków)a potem to wszystko zależny od warunków jazdy. Na trasie w lecie utrzymuje sie w granicach 70 (koniec białego pola),w zimie potrafi na trasie zejść do 0!!! A w mieście, korkach gdy nie ma pędu powietrza to skrajnie rośnie wskazanie do około110 st. i tak balansuje miedzy 105-110 (wtedy załańcza się wentylator lub jak go wspomogę dmuchawą) i dopóki nie rozwinę prędkości powyżej 30 km/h ani myśli spadać. termostat? czujnik? albo wszystko naraz do wymiany?....już 2 lata tak jeżdżę...silnik: 1.8 ABS Pozdrawiam.
  5. witam to stało sie nagle wczoraj..odpaliłem bez porblemów wrociłem do domu 3,5 km ...zgasiłem...ale postanowiłem odpalic i przestawic auto na parkingu i było tylko krótkie zadziałanie rozrusznika i za za drugim razem tylko podwujne cykniecie a za kolejnymi milczenie...dzis rano tylko cykniecie a za trzecim razem milczenie...aku sprawny nic nie przygasało...i przed rozbiurka jak i po rozbiurce to zwarcie mozna było stwierdzic na mierniku prądu... ---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:54 ---------- dodam ze spinając na krotko: to sam rozrusznik działa a automatu nie udawało sie wzbudzic...
  6. Witam PAdł mi wczoraj nagle rozrusznik. Dziś go wyjąłem i stwierdziłem zę mam uszkodzony automat rozrusznika (elektromagnes) - jest przebicie masy (obudowy) z jedną szpilką do której doprowadzone są kable... Rozrusznik Bosch ... i teraz zastanawiam sie co robić... kupować zamniennik automatu lub oryginał (podobno ok 150 zł -bosch) czy używany rozrusznik (sam automat uzywany chyba ciezko dostać)...nie oriętuje sie w cenach tych części...i czy warto inwestowac w zamiennik...(o ile istnieja) Pozdrawiam
  7. Witam Dzięki za podpowiedz...sprawdzę jutro czy faktycznie problem ma związek z gaszeniem zimnego silnika pracującego na LPG... Pozdrawiam
  8. Witam Znowu stary problem z odpalaniem auta powrócił...a mianowicie gdy jest zimny odpala bez zastrzeżeń, gdy jest nagrzany tez, ale gdy zimnego odpale i przejadę trochę ze nie zdąży się nagrzać to przy powtórnym odpalaniu ma problemy - to tak jakby był zalany...odpali dopiero po dluzszym kreceniu rozruszkiem...i to z wielka łaską zaczyna chodzic na wolnych obrotach...mi to wyglada na to jakby silnik krokowy reagował tylko na całkiem zimny silnik ...Co to moze byc? (1.8 ABS + LPG) Pozdrawiam
  9. Witam Ja swoim w automacie 1.8 na gaz na pewno bujne sie 140, a jakbym chwile poczekał to mysle ze do 160 by wskazówka dociągneła....(błąd licznika: zawyża jakies 6-8 km - odczyt z GPS) Pozdrawiam
  10. Witam Również radze ci jak najszybciej udać sie do sprawdzonego speca od automatów, bo z automatami nie ma żartów...Pełna wygoda dopóki się nie psuje... a jak co szwankuje to gnębią wysokie koszty naprawy... U mnie jest często tak że jak szybko zaraz po odpaleniu załańczam R, to mi się nie załańcza. dopiero cofniecie na P i ponowne wlączenie R dopiero załańcza. Ale jak na spokojnie po odpaleniu poczekam kilka sekund i włanczam R to jest wszystko wporzadku...wniosek: pewno stary pancernik potrzebuje kilka sekund zanim sie elektornika "uzbroi" - tak to sobie nazywam:) Pozdrawiam.
  11. Witam Dołańczam się do posta, gdyż mam tą samą przypadłość - dzwięki dohodzące z okolicy układu kierowniczego. Jest to takie chrobotanie przy skręcaniu gdy auto jest w ruchu. (np. przy manewrowaniu na parkingu)...
  12. Witam. też przymierzam sie do wymiany oleju, uszczelki i filtra, stąd moje pytanie? Ile oleju musiales wlac? 3 czy 5,6 l? Ile kosztowała ciebie uszczelka i filtr do automatu? (Prawdopodobnie mam typ 096 CFK wg książki ) Pozdrawiam
  13. Witam... mam ten sam porblem...w moim 1.8 automat...na początku palił gdy byl zimny np z rana ale jak tylko pochodzil 15 min to juz go nie odpalilem z kluczyka..."zuczek" podobnie mi zasugerował zebym zmostkował pin 2 i 8 co uczynilem i okazało sie że rozrusznik dziła nawet bez przekrecenia kluczyka. ale wg schematu na przekaźniku nie dowodzi to ze przekaźnik jest walniety bo to zmostkowanie na gniezdzie swiadczy o tym ze układ el. doprowadzający prąd do rozrusznika jest sprawny, a dalej nie jestem pewny czy przekaźnik jest epsuty czy nie, bo ten przekaźnik załacza mi tez swiatła cofania (sprawne). Na schemacie jest tranzystor który załacza poszczególne uklady rozruchy i swiateł cofania. i ze wzgledu na ten "tanzystor nie umie spradzić działania tego przekaźnika. Jak narazie odpalam jak ursusa. doprowadziłem sobie do środka kable i przyciskiem rozruchowym od ursusa odpalam auto... Pozdrawiam
  14. Witam jeszcze raz po tym jak kolega Zaczek poinstruował mnie co zrobić żeby sprawdzić wcześnie opisywany wyżej problem Tak jak Mówił, zagladnąłem ponad skrzynkę bezpieczników i ujrzałem dwa przekaźniki: jeden wiekszy ciemny z numerem "150" i drugi ze schematem i nr "1" na czole. Który z nich jest tym który zezwala na uruchomienie rozrusznika w aucie z automatyczną skrzynią biegów? Pozdrawiam wszystkch... Harry33... Przepraszam Zuczka za przejęzyczenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miałem na myśli oczywiście kolege Zuczka a nie "zaczka" //używaj opcji edytuj. dzięki. artmin
  15. Wielkie dzieki za poredę....jak najszybciej sprawdze sobie wasze wskazowki, i odezwę się na pewno ....Pozdrawiam... Harry33
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności