Skocz do zawartości

Kamel

  • Liczba zawartości

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kamel

  • Urodziny 10.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007
  1. A przy zmianie źródła odtwarzania masz opcję AUX? Obstawiam, że w ogóle nie masz wypuszczonego AUX-a.
  2. Porsche 356 albo jakąś 911 Turbo z lat 90-tych Bo co mi po zasponsorowanym RS6, jeśli na wymianę klocków musiałbym sprzedać nerkę
  3. Kamel

    Oddam za darmo

    Moi drodzy.. Mam do oddania siatkę pionową do Passata B5 kombi, mocowaną na oparcie tylnej kanapy. W komplecie są dwa wsporniki/szyny, przykręcane do oparcia, na których mocowana jest siatka.
  4. kanpol masz automat czy manual? Jeśli manual to na skrzyni znajdziesz włącznik świateł cofania. Zerknij sobie tu - pozwoli Ci to mniej więcej go zlokalizować: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=248839&page=2 Być może włącznik padł (koszt ok. 60zł), a może po prostu przewody się gdzieś przetarły lub zaśniedziały. Jeśli masz automat to włącznik znajduje się w przełączniku wielofunkcyjnym, a to już większy wydatek, bo ponad 700zł.
  5. bepięc śruby mocujące tylną piastę z łożyskiem to M10x25 nr OEM: N 014 721 4 (cena w ASO ok. 1,20zł).
  6. Kamel

    Dolozenie glosnika basowego

    Sparkie niekoniecznie. Podłączałem u ojczulka w A4 ori subwoofer pod ori radio Delta CC i całość ograniczyła się do puszczenia okablowania od radia do subwoofera i do tylnych drzwi. W Audi jest to tak rozwiązane, że radio w trybie pasywnym ma wyjście tylko na przednie głośniki, a tył i subwoofer są zasilane ze wzmacniacza wbudowanego w obudowę subwoofera (subwoofer aktywny). Myślę, że spokojnie dałoby radę podpiąć subwoofer z Audi pod ori radio z VW, np. Gamma V, przy czym Gamma V podobnie jak Delta CC ma wyjścia liniowe w w małych ISO (żółta wtyczka). Pewnie na takiej samej zasadzie dałoby się to podpiąć pod niefabryczne radio. Jeśli chodzi o sam subwoofer to jest tego kila rodzajów, np. w Audi A3 jest w małej obudowie, a w Audi A4 jest w dużej, która jest równocześnie podstawą mocowania zmieniarki. W Passacie w lewym boczku znajduje się zmieniarka, a szczerze mówiąc nie wiem ile tam jest miejsca pod boczkiem, więc trzeba by było ściągnąć boczek i próbować wcisnąć tam suba z A3 w małej obudowie, ewentualnie próbować wcisnąć suba z A4 w dużej obudowie i w niej mocować zmieniarkę. Być może to tylko moje odczucia, ale wydaje mi się, że subwoofer z A4 gra ładniej / lepiej / mocniej niż ten z A3. Wiadomo, nie jest to jakieś mocne łupnięcie, ale jest to dość przyjemne uzupełnienie niskich tonów w fabrycznym audio. Jakby co to dorzucam pinout radia i suba w A4 B5: selius ewentualnie można by było pobawić się w jakąś zabudowę lewego boczka bagażnika, jednak do tego to trzeba by było znaleźć miejsce na wzmacniacz. Ja u siebie w Jettcie skleciłem sobie coś takiego, a wzmacniacz podwiesiłem pod półką. W boczku wygląda to tak (jeszcze nie oklejone wykładziną):
  7. Kamel

    Dolozenie glosnika basowego

    selius fabryczny subwoofer z Audi to subwoofer aktywny - czyt. posiada wbudowany wzmacniacz. Samo podłączenie subwoofera z Audi nie byłoby zbytnim problemem - odpowiednio sklecona instalacja i wszystko zagra. Podejrzewam, że więcej roboty mogłoby być z zamocowaniem takiego subwoofera żeby to miało ręce i nogi, no i było jakoś ładnie wkomponowane, a nie "rzucone" w bagażniku.
  8. Astro Twój wzmacniacz to 5-kanałówka. Tak więc jeśli chodzi o złącza RCA (Low Input) to: A i B - wejście dla przykładowo przodu, C i D - wejście dla przykładowo tyłu, E - wejście dla subwoofera. Jeśli radio ma 6 wyjść RCA (2 x przód, 2 x tył, 2 x subwoofer) to podpinasz się pod RCA (w tym również E). Jeśli natomiast radio ma tylko 2 lub 4 wyjścia RCA to wtedy podpinasz A i B oraz C i D lub E, przy czym wzmak jest wtedy nie do końca wykorzystywany, więc stosujesz rozdzielacze RCA i masz "zajęte" wszystkie kanały. Jeśli radio nie posiada wyjść RCA to możesz podpiąć wzmacniacz pod wyjście głośnikowe z radia (High Input). A co do RNS510 to możesz wypuścić z niego wyjście RCA ale niestety tylko 2-kanałowe. W 3 wtyczce (12-pinowa pod bezpiecznikiem) wpinasz się w pin 2, 3 i 8: 2 - AUX output, kanał prawy, 3 – AUX output, masa dla obu kanałów, 8 - AUX output, kanał lewy. Chcąc podpiąć Twój wzmacniacz pod RNS510 pod Twój wzmacniacz trzeba by było zastosować takie rozdzielacze (przykładowy link, bo jest tego cała masa): http://sklep.rms.pl/index.php?p2460,rozdzielacz-wtyk-rca-2x-gniazdo-rca-digital-d-2gr02-0-2m Przy czym żeby zrobić z 2 kanałów6 potrzeba 4 rozdzielaczy. Jednak niech się ktoś wypowie, czy tak można, bo swego czasu stosowałem takie rozdzielacze, ale jedynie do zrobienia z 2 kanałów 4.
  9. Tam nie ma linek, tam są cięgna :-) tycjan na początek spróbuj kila razy zamknąć i otworzyć samochód z pilota i próbuj otwierać klapę. Posłuchaj też czy siłownik centralnego zamka w klapie działa (dość często dostaje się tam wilgoć i silniczek w siłowniku szlag trafia). Jeśli powyższe nic nie pomoże to wejdź do bagażnika od strony tylnego siedzenia, następnie odkręć dwie śrubki znajdujące się w uchwytach na ręce, złap za uchwyty i z wyczuciem ale dość energicznie pociągnij, w celu wyczepienia osłony z zaczepów - uważaj, żeby nie połamać górnej części osłony, która będzie nadal trzymana śrubkami po bokach (schowanymi pod uszczelką). Następnie wsuń od dołu rękę w klapie i pociągając za cięgno otwórz zamek klapy.
  10. No w sumie pierwszy raz w życiu to robiłem :-) Z zewnątrz skrzynie wyglądały prawie identycznie - poza jedną różnicą w ilości czujników (CLB 2 czujniki, CFF 1 czujnik). W starej posypał się mechanizm różnicowy i ośka wywaliła dziurę w obudowie skrzyni.
  11. Z tym, że sterownika nie zmieniałem. Skrzynia CFF lata w trybie awaryjnym na sterowniku od CLB - tym 01M. Myślałem o tym żeby zmienić sterownik skrzyni, ale nie mam rozpiski pinów w obu sterownikach, więc lipa. Miałem właśnie nadzieję, że da się to tak jakoś zrobić, żeby skrzynia CFF latała na sterowniku od CLB - 01M. Mój mail: [email protected]
  12. ormowiec jeśli chodzi o sterowniki to mam dwa, zarówno ten od skrzyni CLB (01M) jak i od CFF (096). Instalacja, która obecnie znajduje się w aucie to instalacja od sterownika 01M i właśnie na nim skrzynia CFF pracuje w trybie awaryjnym. Myślałem o tym, żeby jakoś wpiąć sterownik od skrzyni CFF - ten 096, tylko nie wiem czy to też nie byłaby daremna robota. A możesz mi jakoś podrzucić schemat do tej 01M? Jeszcze się zastanawiam czy istnieje możliwość nawiercenia otworu w skrzyni pod ten brakujący czujnik i jego umieszczenie tam. Ogólnie to mam już dość tego samochodu.. Silnik chodzi bardzo ładnie, a z tym automatem wiecznie jakieś problemy i ładowanie kasy..
  13. Witam Wymieniałem automatyczną skrzynię biegów w Passacie B4 VR6. Fabrycznie siedziała tam skrzynia CLB, jednak mechanizm różnicowy szlag trafił i "dzięki temu" kołnierz został rozorany. Niestety nie znalazłem skrzyni o takim samym symbolu i zamontowana została skrzynia o symbolu CFF. Po montażu samochód normalnie odpala, jednak po wrzuceniu Drive skrzynia pracuje jakby była na 3 biegu (prawdopodobnie jest w trybie awaryjnym). Z różnic, jakie dostrzegłem to w skrzyni CLB były 2 czujniki prędkości (wtyczki 2-pinowe u góry skrzyni), a w skrzyni CFF jest tylko jeden taki czujnik, a miejsce drugiego jest zaślepione na stałe. No i teraz moje pytanie - co zrobić, aby wszystko zaczęło działać prawidłowo? Dodam, że sterowniki obu skrzyń różnią się między sobą. Sterownik od CLB ma wejście na 68-pinów, natomiast sterownik od CFF tylko 38-pinów. Może posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej od sterownika poprzez skrzynkę bezpieczników/licznik aż po samą skrzynię do skrzyń o obu symbolach? A może chociaż posiada ktoś samą rozpiskę pinów w sterowniku 68-pinowym od CLB i sterowniku 38-pinowym od CFF? Ewentualnie może ktoś jakoś inaczej będzie w stanie mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?
  14. Ale chwalisz się czy żalisz? Lepiej zapodaj jakiś namiar na to źródło.. Pany, to jak to w końcu jest z tym modułem komfortu? Jak fabrycznie nie było elektrycznie składanych lusterek to po kombinacjach z modułami silniczków szyb na starym module będzie to latało? Czy może jest to istna loteria? Chcę się pobawić w montaż tego bajeru w MK4, z tym, że nie wiem czy pchać się w koszta i kombinować z modułami silniczków szyb czy też zrobić to z obejściem wszystkiego poprzez przycisk składanych lusterek i zwykły przekaźnik zmieniający biegunowość?
  15. Lekki odkop, ale co tam :-) Osłonę uważam za jak najbardziej dobry pomysł :-) Na naszych drogach spełni swoją funkcję zdecydowanie lepiej niż plastikowe. Nie mam passata, ale w moim golfie IV też mam zamiar założyć metalową osłonę silnika. Plastikowa się połamała po kilku przycierkach o garby, a skończyła swój żywot na blaszanym uchwycie bramy wjazdowej na parking (na środku są takie na ziemi, o które zaczepia się ten pręt od skrzydła bramy - do kolegi blezor - wjeżdżałem minimalną prędkością, a niestety nie udźwignę samochodu żeby go przenieść, a i nie mam zamiaru zmieniać parkingu na położony 5 razy dalej i nie mam zamiaru używać samochodu od święta, a w niedzielę jeżdżę bo lubię). I tu dodam, że wypowiedzi kilku kolegów uważam za zupełnie niepotrzebne. Bo nie jest problemem zakup samochodu, użytkowanie go tylko na równych drogach (czyt. za granicą) a jak się coś stanie to udanie się do ASO i zrobią.. Tak to każdy głupi potrafi.. Frajdą jest właśnie wymyślenie i zrobienie czegoś samemu. Dlatego zuse jeszcze raz gratuluję pomysłu :-) A koledzy loco czy blezor.. Może zejdźcie na ziemię i zacznijcie patrzeć realnie na świat :-) Nie wszystkich użytkowników VW stać żeby wszystko robić w ASO czy są takimi nieudacznikami, że z każdą duperelą odwiedzają serwis..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności