Kamel
-
Liczba zawartości
152 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Kamel
- Urodziny 10.10.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2007
-
A przy zmianie źródła odtwarzania masz opcję AUX? Obstawiam, że w ogóle nie masz wypuszczonego AUX-a.
-
Kamel obserwuje zawartość → B4 VR6 - po wymianie skrzyni z CLB na CFF skrzynia działa tylko w trybie awaryjnym, Gdybyście mogli wybrać tylko jedno auto, Rozmiar śrub mocujących piaste i oraz 5 innych
-
Porsche 356 albo jakąś 911 Turbo z lat 90-tych Bo co mi po zasponsorowanym RS6, jeśli na wymianę klocków musiałbym sprzedać nerkę
-
Moi drodzy.. Mam do oddania siatkę pionową do Passata B5 kombi, mocowaną na oparcie tylnej kanapy. W komplecie są dwa wsporniki/szyny, przykręcane do oparcia, na których mocowana jest siatka.
-
kanpol masz automat czy manual? Jeśli manual to na skrzyni znajdziesz włącznik świateł cofania. Zerknij sobie tu - pozwoli Ci to mniej więcej go zlokalizować: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=248839&page=2 Być może włącznik padł (koszt ok. 60zł), a może po prostu przewody się gdzieś przetarły lub zaśniedziały. Jeśli masz automat to włącznik znajduje się w przełączniku wielofunkcyjnym, a to już większy wydatek, bo ponad 700zł.
-
bepięc śruby mocujące tylną piastę z łożyskiem to M10x25 nr OEM: N 014 721 4 (cena w ASO ok. 1,20zł).
-
Sparkie niekoniecznie. Podłączałem u ojczulka w A4 ori subwoofer pod ori radio Delta CC i całość ograniczyła się do puszczenia okablowania od radia do subwoofera i do tylnych drzwi. W Audi jest to tak rozwiązane, że radio w trybie pasywnym ma wyjście tylko na przednie głośniki, a tył i subwoofer są zasilane ze wzmacniacza wbudowanego w obudowę subwoofera (subwoofer aktywny). Myślę, że spokojnie dałoby radę podpiąć subwoofer z Audi pod ori radio z VW, np. Gamma V, przy czym Gamma V podobnie jak Delta CC ma wyjścia liniowe w w małych ISO (żółta wtyczka). Pewnie na takiej samej zasadzie dałoby się to podpiąć pod niefabryczne radio. Jeśli chodzi o sam subwoofer to jest tego kila rodzajów, np. w Audi A3 jest w małej obudowie, a w Audi A4 jest w dużej, która jest równocześnie podstawą mocowania zmieniarki. W Passacie w lewym boczku znajduje się zmieniarka, a szczerze mówiąc nie wiem ile tam jest miejsca pod boczkiem, więc trzeba by było ściągnąć boczek i próbować wcisnąć tam suba z A3 w małej obudowie, ewentualnie próbować wcisnąć suba z A4 w dużej obudowie i w niej mocować zmieniarkę. Być może to tylko moje odczucia, ale wydaje mi się, że subwoofer z A4 gra ładniej / lepiej / mocniej niż ten z A3. Wiadomo, nie jest to jakieś mocne łupnięcie, ale jest to dość przyjemne uzupełnienie niskich tonów w fabrycznym audio. Jakby co to dorzucam pinout radia i suba w A4 B5: selius ewentualnie można by było pobawić się w jakąś zabudowę lewego boczka bagażnika, jednak do tego to trzeba by było znaleźć miejsce na wzmacniacz. Ja u siebie w Jettcie skleciłem sobie coś takiego, a wzmacniacz podwiesiłem pod półką. W boczku wygląda to tak (jeszcze nie oklejone wykładziną):
-
selius fabryczny subwoofer z Audi to subwoofer aktywny - czyt. posiada wbudowany wzmacniacz. Samo podłączenie subwoofera z Audi nie byłoby zbytnim problemem - odpowiednio sklecona instalacja i wszystko zagra. Podejrzewam, że więcej roboty mogłoby być z zamocowaniem takiego subwoofera żeby to miało ręce i nogi, no i było jakoś ładnie wkomponowane, a nie "rzucone" w bagażniku.
-
Astro Twój wzmacniacz to 5-kanałówka. Tak więc jeśli chodzi o złącza RCA (Low Input) to: A i B - wejście dla przykładowo przodu, C i D - wejście dla przykładowo tyłu, E - wejście dla subwoofera. Jeśli radio ma 6 wyjść RCA (2 x przód, 2 x tył, 2 x subwoofer) to podpinasz się pod RCA (w tym również E). Jeśli natomiast radio ma tylko 2 lub 4 wyjścia RCA to wtedy podpinasz A i B oraz C i D lub E, przy czym wzmak jest wtedy nie do końca wykorzystywany, więc stosujesz rozdzielacze RCA i masz "zajęte" wszystkie kanały. Jeśli radio nie posiada wyjść RCA to możesz podpiąć wzmacniacz pod wyjście głośnikowe z radia (High Input). A co do RNS510 to możesz wypuścić z niego wyjście RCA ale niestety tylko 2-kanałowe. W 3 wtyczce (12-pinowa pod bezpiecznikiem) wpinasz się w pin 2, 3 i 8: 2 - AUX output, kanał prawy, 3 – AUX output, masa dla obu kanałów, 8 - AUX output, kanał lewy. Chcąc podpiąć Twój wzmacniacz pod RNS510 pod Twój wzmacniacz trzeba by było zastosować takie rozdzielacze (przykładowy link, bo jest tego cała masa): http://sklep.rms.pl/index.php?p2460,rozdzielacz-wtyk-rca-2x-gniazdo-rca-digital-d-2gr02-0-2m Przy czym żeby zrobić z 2 kanałów6 potrzeba 4 rozdzielaczy. Jednak niech się ktoś wypowie, czy tak można, bo swego czasu stosowałem takie rozdzielacze, ale jedynie do zrobienia z 2 kanałów 4.
-
Tam nie ma linek, tam są cięgna :-) tycjan na początek spróbuj kila razy zamknąć i otworzyć samochód z pilota i próbuj otwierać klapę. Posłuchaj też czy siłownik centralnego zamka w klapie działa (dość często dostaje się tam wilgoć i silniczek w siłowniku szlag trafia). Jeśli powyższe nic nie pomoże to wejdź do bagażnika od strony tylnego siedzenia, następnie odkręć dwie śrubki znajdujące się w uchwytach na ręce, złap za uchwyty i z wyczuciem ale dość energicznie pociągnij, w celu wyczepienia osłony z zaczepów - uważaj, żeby nie połamać górnej części osłony, która będzie nadal trzymana śrubkami po bokach (schowanymi pod uszczelką). Następnie wsuń od dołu rękę w klapie i pociągając za cięgno otwórz zamek klapy.
-
B4 VR6 - po wymianie skrzyni z CLB na CFF skrzynia działa tylko w trybie awaryjnym
Kamel odpowiedział Kamel → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No w sumie pierwszy raz w życiu to robiłem :-) Z zewnątrz skrzynie wyglądały prawie identycznie - poza jedną różnicą w ilości czujników (CLB 2 czujniki, CFF 1 czujnik). W starej posypał się mechanizm różnicowy i ośka wywaliła dziurę w obudowie skrzyni. -
B4 VR6 - po wymianie skrzyni z CLB na CFF skrzynia działa tylko w trybie awaryjnym
Kamel odpowiedział Kamel → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Z tym, że sterownika nie zmieniałem. Skrzynia CFF lata w trybie awaryjnym na sterowniku od CLB - tym 01M. Myślałem o tym żeby zmienić sterownik skrzyni, ale nie mam rozpiski pinów w obu sterownikach, więc lipa. Miałem właśnie nadzieję, że da się to tak jakoś zrobić, żeby skrzynia CFF latała na sterowniku od CLB - 01M. Mój mail: [email protected] -
B4 VR6 - po wymianie skrzyni z CLB na CFF skrzynia działa tylko w trybie awaryjnym
Kamel odpowiedział Kamel → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ormowiec jeśli chodzi o sterowniki to mam dwa, zarówno ten od skrzyni CLB (01M) jak i od CFF (096). Instalacja, która obecnie znajduje się w aucie to instalacja od sterownika 01M i właśnie na nim skrzynia CFF pracuje w trybie awaryjnym. Myślałem o tym, żeby jakoś wpiąć sterownik od skrzyni CFF - ten 096, tylko nie wiem czy to też nie byłaby daremna robota. A możesz mi jakoś podrzucić schemat do tej 01M? Jeszcze się zastanawiam czy istnieje możliwość nawiercenia otworu w skrzyni pod ten brakujący czujnik i jego umieszczenie tam. Ogólnie to mam już dość tego samochodu.. Silnik chodzi bardzo ładnie, a z tym automatem wiecznie jakieś problemy i ładowanie kasy.. -
Witam Wymieniałem automatyczną skrzynię biegów w Passacie B4 VR6. Fabrycznie siedziała tam skrzynia CLB, jednak mechanizm różnicowy szlag trafił i "dzięki temu" kołnierz został rozorany. Niestety nie znalazłem skrzyni o takim samym symbolu i zamontowana została skrzynia o symbolu CFF. Po montażu samochód normalnie odpala, jednak po wrzuceniu Drive skrzynia pracuje jakby była na 3 biegu (prawdopodobnie jest w trybie awaryjnym). Z różnic, jakie dostrzegłem to w skrzyni CLB były 2 czujniki prędkości (wtyczki 2-pinowe u góry skrzyni), a w skrzyni CFF jest tylko jeden taki czujnik, a miejsce drugiego jest zaślepione na stałe. No i teraz moje pytanie - co zrobić, aby wszystko zaczęło działać prawidłowo? Dodam, że sterowniki obu skrzyń różnią się między sobą. Sterownik od CLB ma wejście na 68-pinów, natomiast sterownik od CFF tylko 38-pinów. Może posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej od sterownika poprzez skrzynkę bezpieczników/licznik aż po samą skrzynię do skrzyń o obu symbolach? A może chociaż posiada ktoś samą rozpiskę pinów w sterowniku 68-pinowym od CLB i sterowniku 38-pinowym od CFF? Ewentualnie może ktoś jakoś inaczej będzie w stanie mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?
-
Ale chwalisz się czy żalisz? Lepiej zapodaj jakiś namiar na to źródło.. Pany, to jak to w końcu jest z tym modułem komfortu? Jak fabrycznie nie było elektrycznie składanych lusterek to po kombinacjach z modułami silniczków szyb na starym module będzie to latało? Czy może jest to istna loteria? Chcę się pobawić w montaż tego bajeru w MK4, z tym, że nie wiem czy pchać się w koszta i kombinować z modułami silniczków szyb czy też zrobić to z obejściem wszystkiego poprzez przycisk składanych lusterek i zwykły przekaźnik zmieniający biegunowość?
-
BLACHA aulu zamiast plastikowych oslon pod silnikiem...moj pomysl
Kamel odpowiedział zuse → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Lekki odkop, ale co tam :-) Osłonę uważam za jak najbardziej dobry pomysł :-) Na naszych drogach spełni swoją funkcję zdecydowanie lepiej niż plastikowe. Nie mam passata, ale w moim golfie IV też mam zamiar założyć metalową osłonę silnika. Plastikowa się połamała po kilku przycierkach o garby, a skończyła swój żywot na blaszanym uchwycie bramy wjazdowej na parking (na środku są takie na ziemi, o które zaczepia się ten pręt od skrzydła bramy - do kolegi blezor - wjeżdżałem minimalną prędkością, a niestety nie udźwignę samochodu żeby go przenieść, a i nie mam zamiaru zmieniać parkingu na położony 5 razy dalej i nie mam zamiaru używać samochodu od święta, a w niedzielę jeżdżę bo lubię). I tu dodam, że wypowiedzi kilku kolegów uważam za zupełnie niepotrzebne. Bo nie jest problemem zakup samochodu, użytkowanie go tylko na równych drogach (czyt. za granicą) a jak się coś stanie to udanie się do ASO i zrobią.. Tak to każdy głupi potrafi.. Frajdą jest właśnie wymyślenie i zrobienie czegoś samemu. Dlatego zuse jeszcze raz gratuluję pomysłu :-) A koledzy loco czy blezor.. Może zejdźcie na ziemię i zacznijcie patrzeć realnie na świat :-) Nie wszystkich użytkowników VW stać żeby wszystko robić w ASO czy są takimi nieudacznikami, że z każdą duperelą odwiedzają serwis..