Skocz do zawartości

gutek2525

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gutek2525

  • Urodziny 14.12.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grójec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. Koledzy mam problem z poszarpywaniem podczas utrzymywania stałej prędkości powyżej około 80km\h jak i zwalniania problem występuje i na gazie i na benzynie wycięte są katalizatory wstawione są rurki oraz słychać nieszczelność układu wydechowego (może sonda źle odczytywać i za mocno wzbogacać mieszankę bo spaliny idą bokiem? o ile dobrze kojarzę sondy są 4). W vagu zero błędów a na jałowym nie falują obroty ale czuć taką nie równą pracę. Wspomnę jeszcze że mam już nowe przewody WN i świece zapłonowe wszystko NGK. Gdzie szukć rozwiązania może ktoś miał takie coś??
  2. problem rozwiązany okazało się że są źle podłączone podciśnienia i dziwne że komp takie głupoty pokazywał
  3. przewody i świece nowe ale nadal problem nie rozwiązany gdzie dalej się kierować
  4. No właśnie ślizgu tego co między wałkami jest. no czyli pozostaje zaczynać od układu zapłonowego no bo co inaczej. chyba że jeszcze jakieś pomysły. a czytałem że vagiem można sprawdzić ustawienie wałków rozrządu
  5. Postaram się ale wymieniałem wcześniej na obu stronach uszczelki pokryw zaworowych i właśnie na lewej stronie zauważyłem że brakuje małego kawałka napinacza łańcucha rozrządu znalazłem go z boku pod pokrywą. Może to ma wpływ na to wszystko. Możliwe czy nie?? stojąc z tyłu samochodu słychać jak właśnie zapłon wypada taki puf puf nie regularnie co jakiś czas z tłumika a katów już nie ma kupiłem go już z wyciętymi ;/ może świece i przewody to błędna diagnoza
  6. Witam mam Problem z moim passatem 2.8 v6 30v 2002 automat 4motion. Na kompie wyświetla się losowe wypadanie zapłonu na cylindram 4 5 6. co może być tego przyczyną? świece przewody cewki?? wspomnę że nie wiem kiedy były zmieniane świece czy przewody zapłonowe. Na bp jest w miarę ale na LPG nierówno pracuje pierwsza diagnoza mechanika to że wtryskiwacz od gazu założony nowy a gazownik rozkłada ręce choć trochę poprawił korekcją wtryskiwaczy ale to i tak nie to. Od czego zacząć co proponujecie?? ja myślę o świecach ale czy to dobry trop??
  7. z wykładu na studiach koledzy adnotacja i prawidłowo jest jażnik
  8. Ja miałem przypadek po włączeniu zapłonu włączał się wentylator i po zgaszeniu samochodu się wyłączał winą okazał się moduł sterujący sinikiem wentylatora
  9. Ja miałem to samo w A6 pomogła wymiana jażników kupiłem tungsramy za 100 zł dwie sztuki D2S i miałem święty spokój i barwa super biała A i jeszcze jedno koledzy to nie są palniki czy żarniki tam nie nic nie pali a tym bardziej nie żarzy to są jażniki
  10. Bez świateł mijania nie zadziała bi-xenon w lampie. Zasada działania długich świateł jest taka że podczas świecenia pozycji przełączamy na długie a wtedy nie zapala się drugi xenon(jażnik jest jeden na lampę) tylko nadal się świeci już rozpalony jażnik pozycyjny a tylko otwiera się przesłona i powstaje efekt długich świateł adoptowałem ostatnio z sąsiadem bixenon ze skody superb do ktm-a adventure działa bajka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności