Skocz do zawartości

macherstudio

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O macherstudio

  • Urodziny 15.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witajcie, po długoletniej przygodzie z grupą VAG historii z B5 w polu widzenia pojawia się CC - 2010 r. - niestety jednak przyzwyczajenia pozostają, z dotychczasowych pojazdów stąd laickie pytanie - bo jeszcze się w temat nie wczytałem : - dołozenie radia z MirrorLinkiem w miejssce fabrycznego (trudnośc modyfikacji / koszt +/-) - nie wykluczam odbiornika PRC Dziękuję nawet na za ukeirunkowanie
  2. Ale na serio to dobrze to pokręciłem Twoim zdaniem ? Albowiem już elementy niezbędne do realizacji pomysłu ASO dosłało :-) jutro zaczynam składać, robię wiązki i będzie zabawa.
  3. To czemu mówisz, że nie rozumiesz ? ---- + >----- PIN 1 ---- - >----- PIN 2 ---- + >---- PIN 5 >----/ ON / OFF / >----- PIN 6 >------ + >------ LAMPKA ---- - >----------------------------------------------------------------- LAMPKA
  4. Dla potomnych: wykaz wyłączników: http://www.passatplus.de/umbauteile/schalter/schalter.htm
  5. Teraz jak zwykle pod górkę .... jak to w moim wypadku, wyłączniki te mają służyć do ON/OFF podświetlania wiązki oświetlenia nóg w tylnej części pojazdu, popraw mnie jeśli źle myślę: 1. Biorę 12 V i masę z gniazda zapalniczki (tylna część podłokietnika FL) 2. Rozdzielam na 4 x 12 V i 4 x masa (spokojnie już tłumaczę co dalej) 3. Wył nr 1: - podpinam 1(jeden/czterech) x 12V pod PIN 1 - podpinam 1(jeden/czterech) x masa pod PIN 2 - podpinam 2 (drugi/czterech) x 12V pod PIN 5 - UWAGA wychodzę 2(drugim/czterech) x 12V przez PIN 6 i prowadzę do LAMPKI - podpinam 2(drugi/czterech) masa bezpośrednio do LAMPKI 4. Wył nr 2: - podpinam 3(trzeci/czterech= x 12V pod PIN 1 - podpinam 3(drugi/czterech= x masa pod PIN 2 - podpinam 4 (czwarty/czterech) x 12V pod PIN 5 - UWAGA wychodzę 4(czwartym/czterech) x 12V przez PIN 6 i prowadzę do LAMPKI - podpinam 4(drugi/trzech) masa bezpośrednio do LAMPKI Przepiękny SZPADEL WYSZEDŁ tzw. łopatologia stosowana w moim wykonaniu
  6. Czyli BEZ timera to E i C ? A mogę prosić o opisanie PINów w E i C ?
  7. Wykończę się: wychodzi że kontrolka airbag by pasowała 7M3 919 234 - ale nie mogę odszukać jaki ona ma kolor podświetlenia ?
  8. Obawiam się, że nie albowiem - w B5 mamy tam w ramce ścięty róg prawy, a z tego co widzę w wyłacznikach od Sharaczka ESP faktycznie mógłby pasować ale grzanie przedniej szyby wydaje mi się że nie - zaraz zerknę ja jakiś kokpit Szaraka. - - - - - aktualizacja - - - - - Faktycznie ogrzewanie przedniej szyby będzie pasowało z Szaraczka ALE nie w miejsce w B5 FL w kokpicie w prawy dolny róg, teraz szperam co jest w Sharanie w tym miejscu, bo on ma po 4 szt. na rząd wyłączników a nie po 3 jak w b58 FL http://img19.olx.pl/images_tablicapl/173534955_6_644x461_vw-sharan-po-wymianie-rozrzadu-_rev004.jpg
  9. Uśmiejecie się, ale sprzedawca NIE WIE czy fotele mają AirBag - to półskóra - jak poznać czy faktycznie jest poduszka w środku ?
  10. Laickie ale jednak ... na co zwrócić uwagę kupując stołki z przeznaczeniem do B5 FL sedan: namierzone to wer. półskóra z anglika, będę miał możliwość ich zobaczenia na żywo ale jednak nie chcę niczego pominąć: - na co zwrócić uwagę ? - jakie jest ryzyko jeśli to np. b5 kombi albo samo b5 ? - czy da się dokupić same boczki tylne obok siedzeń (bo w tym zestawie nie ma) ? - jaki musiałby być orcznik auta aby kostki pod AirBag podeszły bez problemu ja mam z 2001 ?
  11. Na obecną chwilę - szperam szperam - i nic w jakiejkolwiek cenie nie mogę namierzyć ;-( rozczarowanie
  12. ZNOWU pomocne słowa serdecznie dziękuję, nie mniej jednak porozglądam się za wyłącznikiem w prawy dolny róg konsoli chyba: taxialbo ogrzewania przedniej szyby i jego zaadoptuję w to miejsce.
  13. Odpowiedź dla potomnych: - podanie 12V na pin nr 1 i nr 2 w wyłączniku ogrzewania foteli ver. 7 pinowa skutkuje jego podświetleniem
  14. Podłączam się pod temat prosząc o info: PLAN: - wykorzystanie wyłączników ogrzewania foteli jako wyłączników ON/OFF do oświetlenia nóg - dodam, że nie mam podgrzewanych foteli a sam wyłącznik obecnie "ożywiony" został poprzez podanie 12V na PIN 1 i 2 PROBLEM: - które piny wyłącznika ogrzewania foteli (mam wersję 1-7 pin) należałoby wpiąć w instalację oświetlenia nóg, tak aby można było przerywać i puszczać przez wyłącznik napięcie po przesunięciu pokrętła z 0 na 1 - czy w ogóle to możliwe aby tak zaadoptować ten wyłącznik ? - mam wyłącznik już na aucie i cholernie ciasno wchodził, więc miernikiem nie sprawdzę, a rozkręcanie znowu kokpitu na tym etapie i przy tej temperaturze na dworze byłoby denerwujące - dlatego prośba o opinię Waszą - kolejna kwestia czy przełączenie z 1 na 2 3 itd. na wyłączniku sprawi, że ponownie obwód zostanie otwarty i lampki zgasną ?
  15. Reasumując: 2 z 4 cewek wymienione - 3 i 4 ta. 1 sza i 2 ga ponoć NIE podlegają akcji - nie mniej jednak dostałem info że 1 jest uszkodzona - muszę sprawdzić CZY FAKTYCZNIE ta uszkodzona nie podlega wymianie w ramach akcji - nie mniej jednak miałem zapas swoją oryginalną i już ja sam podmieniłem więc mam obecnie 1 nową z zapasu 2 starą 3 i 4 nową z akcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności