Skocz do zawartości

jsik66

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jsik66

  • Urodziny 27.03.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam Passata z 2008r. Chcę wymienić licznik z pełnym Fis lecz przed wymianą trzeba zapisać dane ze starego licznika (przebieg) do pliku potem go wczytać do nowego licznika. Próbowałem zrobić to za pomącą VAG K+Can 3.6 lecz ten nie komunikuje się z moim autem. Kupiłem VAG Can Pro ale ten po odczycie pokazuje tylko przebieg. Próbowałem odczytać przebieg lecz ten "nie obsługuje sterownika..." Jak mam odczytać i zapisać dane z licznika tzn. "czym" poza VAG K+Can, który obsługuję tę funkcję roczników do końca 2006r?, ponieważ mam wszystko co potrzeba do wymiany i na tym stanąłem.
  2. Witam Na podstawie instrukcji z linku https://furmanka.blogspot.com/2008/02/mk5-mfd-plus-hi-line-cluster.html podłączyłem się VAG Can Commander 3.6. Wszedłem w okno READ/Write IMMO Data w Instrument /Immobilizer. Po kliknięciu na Read czytało jakieś dane lecz w oknie tym dużym nie pokazało żadnych danych tylko w dolnych okienkach same wartości zerowe. Czy coś jest nie tak? Wydaje mi się, że powinny pokazać się inne wartości niż zera. Zapisałem to do pliku stock.bin ale nie wiem czy po wymianie licznika i zapisie tych danych nowy licznik będzie pokazywać te dane co w starym liczniku? Następnego dnia postanowiłem zamontować nowy licznik i okazuje się, że po podłączeniu VAG CAN Commander 3.6 odczyt aktualny z nowego licznika pokazała tę samą wartość przebiegu co na starym (wskazania całkiem inne i wielokrotnie większe niż to co jest na każdym liczniku z osobna w rzeczywistości) Ponadto wgranie pliku .bin do nowego licznika nic nie zmieniło. Wnioskuję z tego że VAG Can w moim Passacie z 2008 r nie działa wiele funkcji po linii "Can". Po zamontowaniu nowego licznika niczego poza wyczyszczeniem błędów w VCDS nie musiałem robić czyli plug&play. Jedyny problem to to że nie mam aktualnego przebiegu ze starego licznika.
  3. Witam. Moim problemem borykam się już od jakiegoś czasu. Chodzi o VAG Can+K 3.6. Zakupiłem kiedyś interfejs do mojego Passata B6 z roku 2006 - połączyłem się przez protokół K-Line bez problemu. Po zmianie auta na ten sam model tylko młodszy o 2 lata zrobiłem to samo i tu zaczął się kłopot - brak połączenia przez K-Line (po Can łączy się). Sprzedałem ten kabel myśląc, że z nim coś nie tak. Niedawno zakupiłem ponownie kabel - jest to samo "brak połączenia". Gdzieś w Google wyszukałem ten problem, że może być przyczyna podłączone nie oryginalne radio. Zamontowałem oryginalne radio lecz to nie dało rezultatu. Proszę o jakieś konkretne sugestie jak rozwiązać ten problem.
  4. I tak jak myślałem - pin w ECU nie doszedł do samego końca więc nie było kontaktu. Trochę "zabawy" i jest już połączenie. Jak na tą chwilę załącza się tempomat na wyświetlaczu lecz brak jest zielonej kontrolki. Pozostaje sprawdzić działanie na autostradzie. Jednakże dziękuję nTomek ?? za każdą informację i pomoc..
  5. Właśnie wpiąłem się kablem między pin16 modułu kierownicy a pin20 w ECU, lecz problem jest ten sam - po włączeniu tempomatu na ON na sekundę pokazuje się na wyświetlaczu (czerwony) symbol tempomatu. Pin we wtyku modułu kierownicy na 100% wpięty do końca. Chyba, że pin w ECU nie wszedł do końca i nie mam pewności czy wepchnąłem go na maxa. Jak go sprawdzić lub czym go dopchąć?
  6. Dzięki. Jeszcze jedno. Z której strony najprościej pociągnąć kabel od ECU? - za akumulatorem (gumowa zaślepka) czy wzdłuż tej wiązki T94?
  7. Dziś otrzymałem przesyłkę: kabel 0,35mm i piny (zamówione 000979009E i 000979030E). Przyglądając się im nie widzę zbytniej różnicy między nimi zwłaszcza o wielkość (długość). Czy te do ECU nie powinny być trochę większe i grubsze biorąc pod uwagę wielkość wtyczki T94? Pytam, ponieważ jak dotychczas uporałem się z usunięciem blachy zabezpieczającą wtyki przy ECU. Mam nadzieję, że otrzymałem prawidłowe piny.
  8. No cóż będę musiał coś wymyślić. Dzięki.
  9. Dzięki za informację. Poszukam tego kabla i pinów no i będę próbował podłączyć. Dam znać jak będzie gotowe.
  10. Czyli w moim BKP muszę wpiąć pin16 modułu i pin20 w ECU? We wcześniejszym poście pisano o potrzebnych pinach : "Do sterownika pod kierę idzie 000979009E, A do ECU idzie 000979030E" Takich pinów mam szukać? Ajki typ kabla 0,35mm?
  11. Sprawdziłem wtyk T20 i wygląda to tak, że pin5 jest niewykorzystany a wg ETKA w opisie ma oznaczenie: 5 - magistrala CAN napędu, ekranowanie i w rzeczywistości wygląda to tak jak na zdjęciach. 1. strona pin 1-9 2. strona pin 10-16 Pytanie: jak się dostać do wtyczki ECU i z której strony mam jej szukać?
  12. Dobrze. Postaram się dzisiaj to sprawdzić i dam znać.
  13. Chodzi o ten przewód pin5 ze złączki T20 podłączonej do modułu kierownicy ? Jeśli się nie mylę to w tej wiązce są wszystkie piny zajęte.
  14. Post 295? A który to jest bo ten twój to ma nr 292. Edit mkpol ślepy w karty nie gra ....
  15. Problem rozwiązany. Wymieniłem przepustnicę i jest już wszystko OK. Temat zamknięty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności