Skocz do zawartości

maniu155

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maniu155

  • Urodziny 14.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wołów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 150KM (AFB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam również przymierzam się do zmiany poduszek pod silnikiem tylko mam 2,5 tdi v6 i pytanie moje brzmi . Mam poduszki z czujnikami czy mogę założyć poduszki bez czujników ? z wyglądu są identyczne tylko brakuje im czujnika
  2. Witam Opiszę również swój problem ze wspomaganiem. Rano jak odpalę samochód to wspomaganie działa lekko jak przejadę troche i się autko nagrzeje to w miejscu nie można kręcić bo bardzo ciężko chodzi. Jak dodam gazu na postoju na rozgrzanym silniku to wspomaganie wraca i działa lekko, im wyższe obroty tym lżej chodzi wspomaganie. Olej jest nowy , wycieku nie ma czy jest to wina pompy czy czegoś innego ? lekko stuka jak kręce prawo lewo kierownicą
  3. Już wszystko jest ok Vacum dobre serwo też okazało się że płyn się gotował bo trzymało tylne kolo ręczny był zapieczony i raz odbijał a raz nie i przez to był cały problem czyli dobre vacum wymieniłem na dobre
  4. było dobrze na chwilę teraz blokuje mi przednie kola ;/
  5. po wymianie pompy vacum hamulce odżyły tylko moc nie wróciła ale może tak ma być jak pisał kolega wyżej
  6. mam pompe uzywke zaloze to zobacze czy cos pomoglo jak nie to bede szukal dalej
  7. jutro wymienie pompe vacum czy musze spuszczac jakies płyny z silnika czy tylko ja odkrece i zakładam nowa ?
  8. może i tak ale wydaje się dobry dostęp. Tylko czy to napewno bedzie to
  9. jak słaby ? u mnie jest fajny dostep z prawej strony na samej górze jest
  10. ok dzieki za szybka odpowiedz bede szukał pompy, jak wymienie to dam znac czy to pomogło
  11. Witam niestety dopadł mnie ten problem z twardym pedałem. Problem polega na tym , że podczas jazdy po nacisnieciu 2-3 razy pedał staje sie twardy. Po zatrzymaniu sie na odpalonym silniku nacisne 2-3 razy i trzymam twardy pedał a drugą nogą dodam gazu to pedał robi sie miekki po puszczeniu gazu znowu nacisne 2-3 razy i robi sie twardy. Nieraz zauwazylem że turbo zaczyna ciągnąc od ok 1800 ob a nieraz od 2400-2500ob. Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć naprawe zeby nie ładować sie w koszta. Wszystkie węze od podcisnien sprawdzilem i sa ok.
  12. Witam Jestem nowym uzytkownikiem forum oraz nowym posiadaczem passata b5 fl 2002r. 2,5 tdi. Mam pytanie odnosnie przyspieszenia auta. Mianowicie jedzie jak złów do 2 tys. obrotów jak załączy się turbinka to czuć odejście ale niestety w dolnej granicy obrotów do 2 tys. bardzo powoli się rozpędza. Co może być tego przyczyną ? Pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam że po podłączeniu do kompa nie wyświetla żadnych błędów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności