Skocz do zawartości

dziadek0000

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dziadek0000

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    mat
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. No niestety zalozylem zamiennik i jest to samo a nawet gorzej:/ Teraz wzbudza przy prawie 2000 rpm. Poszukam uzywki i sprobuje podmienic.
  2. Wielkie dzieki kajos , dam znac co i jak. Pozdro.
  3. Dzieki za odp. podczas regeneracji zostalo wymienione wszystko oprocz regulatora w ktorym zostaly wymienione tylko szczotki tzn. wylutowane stare i wstawione nowe. Jutro jade po regulator koszt 50zl. Myslicie ze warto kupic taki zamiennik? Bo troche nie widzi mi sie kupic oryginal za prawie 300zl:O myslalem kupic uzywke alfernator i zrobic przekladke co wy na to? Dzieki za zainteresowanie i odpowiec.
  4. Witam. Mam problem z alternatorem bosch 120a. Przeszukałem forum lecz nie znalazłem odpowiedzi, alternator zaczyna ładować po przekroczeniu 1500-1700rpm, potem już jest ok. Altek po regeneracji przed było to samo:/ Koło pasowe również załozone nowe. Napięcie przed ładowaniem 10,60-70v po prze-gazowaniu 14,30v wiec ok. Sprawdzałem również niebieski kabel od złącza d+ i gdy go odepnę na włączonym zapłonie to kontrolka gaśnie. Co ciekawe wzbudzałem go przez żarówkę 2w i startuje tak jak powinien i ładowanie jest odrazu. Co może być przyczyną pomóżcie już nie mam siły do tego cholerstwa. Dzięki i pozdrawiam.
  5. koledzy klima z dnia na dzien padla. Okazalo sie po poszukiwaniach ze nie ma drugiego biegu wentylatora, po bezposrednim podlaczeni wentylatora do aku dalej kreci sie wolno jakby pierwszy bieg. Czy uwalony jest wiatrak czy szukac gdzie indziej???
  6. Witam forumowiczów. Mam dość nietypowy problem z klimą, działała bez zarzutu 1,5 tyg. temu przeszła serwis dobicie i odgrzybianie. I nagle w poniedziałek ni z tąd ni z owąt przestała działac:/ Kompresor bije rurki za zaworem rozprężnym (czy jakoś tak) zimne jak diabli w obydwie strony tzn. na wejściu bardziej niz na wyjściu ale obie zimne. Wentylator od klimy chodzi. Jak dam na 1 lub 2 bieg nawiewu to coś tam delikatnie leci zimnym ale na wyższych obrotach jakby nie wydala i leci normalne nie zimne, a rurki cały czas zimne. Co mogło się stać? Dzięki i pozdrawiam. - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam jeszcze że chodzi oczywiście o climatronic a co do błędów to 025b a obok 02
  7. Dzięki kolego za odp. Dziś wszystko cudownie wyzdrowiało. Poczekam co będzie się działo dalej.
  8. Witam. Koledzy mam dość dziwny problem. Miałem walnięte zimne luty w drzwiach pasażera i kierowcy po wyjęciu i naprawie wszystko odżyło, no ale.... po jednym dniu coś się posrało bo teraz gdy zamknę auto z pilota i chce je otworzyć wraz z zamkami otwierają się wszystkie szyby. dodam że nigdy coś takiego nie miało miejsca, i jest to dość upierdliwe. Moduł komf. suchy kable do modułu przelutowane i zaizolowane. Co mogło spowodować taki stan? dzięki i pozdrawiam.
  9. Witam Forumowiczów. Sorry że grzeje kotleta ale mam problem z moim cudeńkiem. Otóż wczoraj sama od siebie wystrzeliła mi poduszka fotela pasażera, huku i dymu co nie miara (nikomu nie życzę). No i teraz pasuje to jakoś naprawić, tylko nie wiem z jakiej strony to ugryźć. Z tego co wyczytałem to muszę kupić poduszkę i komputer sterujący tym ustrojstwem. Czy wszystko musi być z tymi samymi nr. Czy jak wymienię jedną poduszkę i komputer to będzie ok? Bo znalazłem na alledrogo 2 poduszki fotela pasażera i kierowcy plus komp. za 50zł i czy musiał bym wymienić wtedy dobrą poduszke kierowcy??? *******.... i dzięki za odp.
  10. Witam. Twierdzę po tym ze wentylator cały czas stoi a rurki od klimy które idą do kabiny są zimne jak cholera, nawet oszronione. W sumie to jedna bo druga od powrotu. Co może być przyczyną?
  11. Witam kolegów. Z tego co wyczytałem na trybie "econ" sprężarka klimy powinna się zatrzymać , niestety u mnie niezależnie co bym dał sprężarka wciąż bije. Co ciekawe gdy zatrzymam silnik mogę spokojnie kręcić pompą a koło pasowe stoi w miejscu, czyli sprzęgło klimy wygląda na sprawne bo rozłancza się z kołem pasowym. A i dodam jeszcze ze klima hula jak szalona żadnych problemów z chłodzeniem przy wysokich temperaturach, na vag-u również żadnych błędów oprócz silnika (v85) nawiew na nogi, ale to bajka. Co może być przyczyną??? dzięki i pozdrawiam.
  12. Witam. W końcu udało mi się po tygodniowej walce z modułem wygrać tą nierówną walkę mianowicie kupiłem auto z zablokowanymi tylnymi prawymi drzwiami, przy próbie otwarcia od środka podnosił się i gdy puściłem klamkę chował. Drzwi rozkręciłem od środka lecz z braku chęci złożyłem. byłem na 100% pewny ze coś z zamkiem lub coś w tym stylu, ale.. po ok tygodniu rypły się szyby i kolejnie centralny zamkną bez powrotu. I zaczęła się grzebanina w kablach, sprawdzanie krok po kroku, przelutowałem nawet moduł komfortu i nic. Aż dziś po raz setny dobierałem się do modułu gdy nagle w wiązce kabli ujrzałem zielony pyłek, co bardzo mnie zaciekawiło. Było tam również fabryczne połączenie 6 czerwono-niebieskich kabli które nie szły do modułu lecz obok niego w wiązce się łączyły. 2 kable szły od strony silnika jeden gruby i drugi cienki i cztery cienkie od strony bagażnika. Po mocnym szarpnięciu ów połączenie się rozpadło w drobny mak. Szybko wziąłem nożyk i na próbę zastrugałem i połączyłem kable. Ku mojej radości wszystko ruszyło:) A mianowicie centralny który otworzył nawet niby ''uszkodzone'' tylne drzwi, sterowanie szybami ruszyło, szyberdach również. Moja radość była nie do opisania. Morał z tego taki ze czasem lepiej zapytać na forum niż gnać do elektryka który zrobi to samo i przy okazji uszczupli nasz portfel... Wielkie dzięki wszystkim użytkownikom za pomoc. Pozdrawiam.
  13. Dzięki mlody24wp za link napewno się przyda:) Co do wiązki była to pierwsza rzecz za którą się zabrałem, ponieważ migało mi podświetlenie guzików od szyb. Dsłownie jak choinka w boże narodzenie:D i okazało się ze poprzedni właściciel dość nieudolnie połączył kable od podświetlenia ''na skrętkę'' Po wyczyszczeniu i zlutowaniu wszystko wróciło do normy, lecz posrało się następne:/ Sprawdziłem calutką wiązkę kabel po kabelku i nie ma najmniejszego uszczerbku:D chyba ze są uwalone w środku koszulki, no ale zobaczymy. Czekam teraz z niecierpliwością na kuriera z nowym modułem tzn. używanym. Jeśli na tym drugim będzie to samo to wymienię całą wiązke od modułu. Najgorsze jest to że nie mogę otworzyć wlewu paliwa bo centralny go zablokował. I jeszcze jedno pytanko, czemu nie mogę połączyć się vagiem z modułem a z abs, radiem,silnikiem tak, czy to tylko jeszcze bardziej świadczy jego uwaleniu? Pozdrawiam.
  14. Witam. Z alternatorem podejrzewałem ze mogą być szczotki lub diody, ale wolałem się upewnić. Na wszelki wypadek i to i to wymienię. Co do modułu po dokładnym obejrzeniu widać pęknięcia w lutach, wszystko zostało przelutowane lecz niestety nie pomogło. Zamówiony jest już drugi moduł z passata o takich samych nr. Mam nadzieję ze to pomoże bo już mie szlak z tym trafia:/ Do tego mam jeszcze pytanie, czy po wymianie modułu jeszcze raz będę musiał zaprogramować pilot od centralnego? Dzięki i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności