Skocz do zawartości

lepper

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jelcz-Laskowice/Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Nie wydaje mi sie zebyscie mieli racje, najszybciej obstawialbym zuzyte tuleje tylnej belki albo zle cisnienie w oponach. Sam sie zastanawiam nad tym faktem bo w tamtym roku mialem zjechane zimowki (195/65/15) w ten sposob, potem zalozylem alusy (225/35/19 przy 10calach szerokosci) z uzywanymi oponami tez mi je szybciej zjadlo od srodka. Postanowilem ze poszukam co sie dzieje, zbieznosc ustawiona prawidlowo-katow z tylu sie nie ustawia w tych autach. Szukalem dalej, tuleje tylnej belki sa jeszcze ok ale nie sa w super stanie bo ich jeszcze nie wymienialem. Moim zdaniem to albo cisnienie albo tuleje tylnej belki.
  2. pomoze ktos, posprawdzalem wszystko jak prosiliscie. pozdrawiam Lepper
  3. sprawdzilem dzisiaj, kontrolka nadal swieci przy wlaczonym zaplonie a wylaczonym silniku.
  4. Witam po dluzszej przerwie, problemu do tej pory nie rozwiazalem. Zrobilem jak kolega wyzej prosil, odpialem przewod od alternatora na zapalonym silniku ale kontrolka nie zgasla, nie mam pojecia co jest nie tak. Jezeli ktos wie jaka jest przyczyna to prosze o pomoc. Dodam tylko ze stalo sie to w momencie gdy nawalil regulator napiecia, wymienilem wtedy regulator (jakis chinski zamiennik chyba to byl) ale kontrolka dalej swiecila. Postanowilem jeszcze wymienic diody alternatora (nie wiem jakiej firmy bo zrobil mi to ojciec kupil i zamontowal) i kontrolka dalej swieci. pozdrawiam
  5. Mam problem z licznikiem/zegarami, a mianowicie jakies 2 lata temu padl mi regulator napiecia w alternatorze.Wiadomo zaraz wszystkie kontroli sie zaswiecily i d**a.Naprawilem alter. wymienione zostaly diody i nowy regulator napiecia.Wszystko OK napiecie i prad prawidlowy, dziala wszystko prawidlowo i alternator tez laduje. Ale kontrolka ladowania na zegarach mi sie swieci do dnia dzisiejszego.Nie wiem co sie moglo stac mojemu licznikowi, przymierzalem sie nawet do kupna nowego (aby pozbyc sie tej zepsutej kontrolki) ale juz tego z 1/2 FIS od wersji po lifcie z tym ze nie wiem czy bedzie pasowac i czy bedzie dzialac prawidlowo. Moze ktos wie wogole co mi sie stalo i czy da sie to naprawic.Podkreslam ze ladowanie jest OK bo bylo sprawdzane juz przez kilku elektrykow i mnie samego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności