Skocz do zawartości

zbirr

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zbirr

  • Urodziny 12.11.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    ja
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poszukuję: - spryskiwacza xenon 3B0955978E ceny kosmos jakies ostatnio - czujnik zasięgu reflektorów 4B0907503 (przód/tył takie same? przynajmniej etka tak mówi) warto zamiennik czy oryginał tylko? - czujnik poziomu oleju 1J0907660B warto zamiennik czy oryginał tylko? Wszystko do passat b5FL Kombi 2001r 2.8V6 4motion
  2. Pozwolę sam sobie odpowiedzieć, może komuś się przyda. Na początku to był błąd wtryskiwacza potem, błędów było sporo więcej bo: 17645 P1237 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty A 16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B 16685 P0301 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie 16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) A 16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie 16690 p306 Cylinder #6 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie 16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie 16686 P0302 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie 16519 P0135 Obwód ogrzewania czujnika O2 – usterka (bank 1 czujnik 1) A 16539 P0155 O2 obwód ogrzewania czujnika – usterka (bank 2 czujnik 1) A 17831 P1423 System wtrysku wtórnego powietrza (B1) – przepływ za słaby A Wczoraj się zabrałem za auto. Wymieniłem wtryskiwacz nr 1 na taki z rezystancją 14,5ohma, aczkolwiek nie wiem czy miało to znaczenie, ale miałem to podmieniłem dla świętego spokoju. Wszystkie wtryskiwacze miały już 14,5 ohma więc identyczną. Coś mnie podkusiło by zmierzyć przy okazji napięcie idące na każdy wtryskiwacz. Wyszło mi wszędzie około 8,5v, jedynie na wtryskiwaczu nr1 miałem 11,5v. po obmacaniu wiązki i widząc na multimetrze namierzyłem miejsce gdzie była obtarta instalacja. Wynik? Auto jeździ, pali, w miarę równo chodzi. Chceck zapala się na chwile przy przyspieszaniu, potem kilka razy mrugnie i gaśnie. Czuć delikatne "drgawki" - lekarstwem prawdopodobnie jest wywalenie przewodów WN i cewki. Chciałem to też zrobić przy weekendzie ale walnąłem się z wtyczkami do cewek, nowe już zamówione więc w tym tygodniu dokończę i będzie widać efekt. Póki co sprawdzając nieprofesjonalnie czyli delikatną mgiełką o 2 w nocy widać zarys wszystkich kabli WN. Obstawiam że to one wprowadzają resztę zakłóceń i nic więcej. Dziś jadę na noc do pracy, więc zrobię kawałek trasy to podepnę do kompa i zobaczę jakie błędy. Wczoraj jeżdżąc wkoło komina nie wywaliło żadnych, dopiero jak wyskoczyłem na trasę to check mrugnął kilka razy przy przyśpieszaniu, ale auto jechało normalnie. Przy okazji, zakupiłem świeczki NGK BKR6EKUB i zamontowałem w miejsce Denso K02TT, które nie do końca chyba trafione. Pytanie. Czy świeczki nadają się do gazu, wszędzie info że do benzyny(przynajmniej na stronie NGK). I tu pytanie, co przerwą? Na LPG trzeba zmniejszyć. Na stronie jakiegoś sprzedawcy napisali "Położenie elektrod 3,5mm", na stronie NGK "Odstęp elektrod 0,5 mm" - świeczki już założyłem. Jak to jest trzeba przerwę ustawiać czy nie? Jeśli zmniejszyć to jak to zrobić z dwuelektrodową. Jakis poradnik?
  3. Passat 2001 amx 2.8v6 4motion. Zaczął szarpać podczas jazdy zarówno na gazie jak i benzynie. po podpięciu pod vcds błąd wtryskiwacza nr1. Błąd skasowany kilkukrotnie i po chwili się pojawia ponownie. Czy nr 1 to stojąc z przodu auta to najbliżej po lewej? Zmierzyłem rezystancje i wychodzi 15ohm, na pozostałych 14,5ohm czy te 0,5 ohma świadczy o zużytym wtryskiwaczu? Czy może też błąd ten wyskakiwać z powodu świec, kabli WN bądź zespolonej cewki na pierwszym cylindrze, a info jest w postaci błędu wtryskiwacza? Pytam bo auto kupiłem dość niedawno. Sprzedawca zapewniał że wymienił, ale to jego tajemnica naprawdę kiedy. Nr wtryskiwacza 07813355 potem coś jeszcze prawdopodobnie "I" i coś jeszcze, nie idzie dojrzeć by bezbłędnie przeczytać, trzeba ściągać listwę. Podpowie coś ktoś? Aha, na jałowym też nierówno chodzi, kontrolka check albo świeci cały czas albo mruga.
  4. witam Miałem paska tdi, ale gośc busem mi w d wjechał przy 70km/h we mnie stojącego na skrzyżowaniu , szkoda całkowita. Walczę z ubezpieczalnią, szkoda mi auta bo wszystko zrobione na tiptop włącznie ze sprzęgłem dwumasem i rozrządem. Kupiłem w międzyczasie kolejnego paska. tym razem z motorem jak w tytule, 4x4 i LPG. i tu schody bo pierwsza w życiu benzyna i pierwsze LPG - jak to ugryźć by zębów nie połamać? Instalacja Stag 300 (tak mam w papierach od gazu więc zakładam że tak jest), wtryski były czerwone hany, teraz są staga AC W03(chyba takie bo gość mi dał całą teczkę faktur i rachunków ale parę gratów było z A6 2.7biturbo którą też posiada). Wtryski wymieniane w ubiegłym roku - ujdą, mogą być, dobre czy zmieniać? i reduktor Zavoli zeta-s - to doczytałem że za małe i albo dublować albo zmieniać. Reduktor już chyba się powoli kończy (kumpel sprawdził na kompie i cyrki były ale pewnie winę również ponosił nieszczelny wydech na plecionce)- więc wymiana. Reduktor zmieniam ale na co? AC STAG R01 czy KME Gold? Czy coś innego w tej cenie jest godnego uwagi? Filtry wiadomo, coś jeszcze? Pewnie węże bo króćce będą z deka w innym miejscu i inne fi. Sorry za laickie pytania ale zawsze miałem diesla począwszy od ciężarówki, busy kończąc na osobówkach to moje pierwsze auto w benzynie i tym bardziej LPG. wstyd na stacji było poprosić gościa żeby pokazał jak to cudo zatankować, pomimo że człowiek 4 dychy już jakiś czas temu skończył i wydawało się że już dawno przestał się wstydzić. Tak jakoś dziś młodo się poczułem - bezcenne. Zapomniałem powodu dlaczego piszę? Wywala checka jak chwilę się pojeździ. Błąd z niczego. po resecie kilka dni albo chwil - nie ma reguły. Raz od razu po odpaleniu, raz na skrzyżowaniu. Nie równo chodzi, telepie jak się przełącza na gaz. Zużycie gazu też jakieś nie małe. Kiedy wszystko jest sprawne przy temperaturach 10-15*C jakie mamy w nocy po jakim czasie mniej więcej powinien się przełączyć na gaz? Bo albo podpiera mi się na benzynie albo przy kilku odpaleniach może 12 wypił mi 5 litrów benzyny.
  5. witam pewien problem mam. Passat AVB 1.9 TDI 2003. Miałem problemy z czujnikiem temp. założyłem nowy. Test, odpalam auto: świece grzeją 20sekund, po odpaleniu obroty wędrują pod 2k, spadają na ok 1,1k, temp na blacie nie rusza się mimo że silnik na tyle ciepły że powinno drgnąć. Diagnoza: zepsuty nowiuśki prosto z pudełka. W gniazdo wędruje stary - cała próba ok. Dziś rano odpalam - objawy jak wczoraj, wysokie obrotyprzyjrzałem się wtyczce, uszkodzona, spada z czujnika. Zrobiłem kilka km by zagrzać auto. Żona do auta i obserwuje co się dzieje, ruszam wtyczką i kablami, temp na blacie wędruje w jedną i drugą. Diagnoza uszkodzona wtyczka, albo przełamane kable. Pytanie: Można to gdzieś dokupić (kabel z wtyczką, wtyczkę z pinami do zarobienia, jaki nr tych części)? Dziś po ciemku próbowałem namierzyć drugi koniec kabla ale przy świetle latarki nie zauważyłem dokąd biegnie. Może ktoś jakaś fotką rzucić dokąd, którędy itp. przepraszam za laickie pytania ale nie mam jak tego sprawdzić w dzień. Do pracy wyjeżdżam o 5, wracam 19. Rano i wieczorem już ciemno, nie mam jak tego namierzyć. Dziś musiałem zrobić ponad 200km, i szlag mnie trafiał jak się zatrzymywałem co kilka km by poruszać wtyczką, sprawdzić poziom płynu, przekonać się że wszystko ok, ruszyć, przejechać kilkanaście metrów i znów temp na blacie wędrowała do 50.
  6. Koledzy, dzięki za pomoc i rady. Problem rozwiązany. Niestety śrub od turbiny nie dało rady odkręcić, do tego kontuzja obręczy barkowej i musiałem auto zostawić w warsztacie. Auto złapało spory oddech. Przyczyną były zapieczone kierownice. Sztanga nie chodziła w pełnym zakresie, do tego zaworek N75. Do kata sam zajrzę za jakiś czas jak zdrowie pozwoli. Nadal niestety cięzko mi nawet butelkę piwa podnieść . Aha, najważniejsze. Nie wiem czym to spowodowane, brzęczenie też ustało, a do kata nie zaglądane/ nie grzebane. pozdr.
  7. Strumienic i innych pierdół zakładać nie będę. Albo pucha, albo wstawka z rury. Przejrzałem 19 stronicowy wątek i decyzja zapadła by wkład wywalić. Tylko, że tam pisali że brzęczenie było u nich na jałowym, u mnie w trakcie przyśpieszania w skali obrotów jak u waldi2807. Śrubami martwię się tymi od turbiny bo zapieczone fest, trzeba grzać palnikiem, a palnika u mnie ni ma. Podjadę do tłumikarza, może za czteropak ruszy je palnikiem. Myślałem też nad wyjęciem turbiny i wyczyszczeniu jak już odkręcę te trzy śruby. Kupiłem zestaw naprawczy erlinga do turbo czyli nowe uszczelki, śruby, nakrętki i wypadałoby wykorzystać. Rozejrzę się jeszcze za przepływką jak radzi driver77. Od jakiegoś sharana/alhambry/galaxy podejdzie? Auto mam od maja i zaczyna coraz bardziej mnie wkurzać. Wcześniej miałem golfa III 1Z którym jeździ teraz ojciec i tam nic przez parę lat się nie psuło. W tym wiecznie coś, teraz jeszcze ze zbiorniczka do spryskiwaczy cieknie. pozdr. Edycja, nie kasuję bo komuś kiedyś może się przyda. "Od jakiegoś sharana/alhambry/galaxy podejdzie?" odp. nie podejdzie. Od VW LT i Transportera tak, do vanów takiej nie wkładali. Nr części czyli przepływki to: 0281002216 [h=3][/h]
  8. Czyli jednak możliwa jest wina katalizatora. Tak mi się wydało, że jak szukałem wtyczki od temperatury po omacku to gdzieś łokciem przywaliłem parę razy w katalizator i jakby ciszej było jakiś czas, coś jakby się ułożyło by powrócić po chwili do pierwotnego stanu. Więc i zajrzeć tu trzeba. pozdr.
  9. ok, poszukam przepływomierza. jak znajdę i podepnę, zdam relację. pozdr.
  10. Wróciłem z urlopu. Wiem że nic nie wiem. Zdjąłem kolektor ssący i EGR, wymyłem, wypaliłem syf choć za wiele go nie było. Złożyłem, dałem nową uszczelkę. - Zero poprawy, osiołek jak był tak dalej jest. Tyle że zawór teraz suchy i czysto wokół. Brzęczy dalej. Wymieniłem świece żarowe i spore zdziwienie bo jakby ciszej ale to przecież niemożliwe i cud, a w cuda nie wierzę. Chyba że jak odpinałem wtyczkę od temp by sprawdzić czy prąd na kablach do świec jest to coś dogiąłem, wykrzywiłem co było luźne ale chyba też nie. Jakby ciszej ale dalej brzęczy. Pytanie. Czy brzęczenie może być winą wypalonego wkładu katalizatora? Co du turbiny. Zdjąłem gumową rurę z turbiny. wsadziłem łapę i żadnych luzów wzdłużnych i poprzecznych nie wyczułem i nie zobaczyłem. turbina się kręci. luzów jakby brak. Skoro stwierdziłeś brak doładowania powyżej 2.5k obrotów to chyba zapieczone kierownice? Gdzie szukać namiarów na kolegów z forum którzy za normalną opłata wyjmą i wyczyszczą turbawkę? Jaki koszt takiego zabiegu?
  11. dzięki za odzew. Mówisz że do 2500 się zbiera, a potem już nie. Pewnie masz rację, mój stary golf 90 konny lepiej się zbierał ale zwaliłem to na karb że golf był wypieszczony, a passek cięższy i 10 kucy więcej to nic, więc tak ma być. ehh te przyzwyczajenia z większych tonaży. Teraz wiem że jednak nie. wtorek jadę na ranczo pogrzebać. wyciągnę egr, kolektor ssący i się zastanawiam czy i turbiny na blat nie rzucić. Da radę bez kanału ją wytargać? Mam kilka dni wolnego tylko nie wiem czy poradzę sobie. Co do abs, opiszę o co biega. Pusta ulica, dojeżdżam do świateł i z daleka widzę że mam czerwone więc się dotaczam lekko hamując i powiedzmy z 5km/h lekko dohamowuję by się zatrzymać przed światłami i słyszę "trrrrrr", pedał nie wali. Hamulec wciskam lekko bez walenia w podłogę. Możesz napisać gdzie krok po kroku ten ABS sprawdzić w vcds bo kabel od niedawna i diagnosta ze mnie jak z koziej ...upy. pozdr.
  12. Witam problem z paskiem 1.9 tdi avb. przy ok 120 nie zbiera się dalej, po zwolnieniu zbiera się jak mój stary załadowany bus 2.5d bez turbiny. Po zgaszeniu i odpaleniu znów żywiołowy do 120. Ponadto jakieś dziwne dźwięki przy przyspieszaniu. Po osiągnięciu przez pedał przyspieszenia zadanej prędkości hałas ustaje, wcisnę dalej gaz, rozpędza się, hałasuje znów do zadanej prędkości, potem normalnie. Jest to jakby metaliczny dźwięk coś ala przepalony tłumik, ale patrzyłem i wydech jakby cały. Jutro zaczynam urlop, umyję EGR i może zabiorę się za turbinę. Logi dynamiczne. http://vaglog.pl/log_189374.html http://vaglog.pl/log_189375.html http://vaglog.pl/log_189376.html http://vaglog.pl/log_189377.html http://vaglog.pl/log_189378.html http://vaglog.pl/log_189379.html http://vaglog.pl/log_189380.html Logi statyczne. http://vaglog.pl/log_189387.html http://vaglog.pl/log_189388.html http://vaglog.pl/log_189381.html http://vaglog.pl/log_189382.html http://vaglog.pl/log_189383.html http://vaglog.pl/log_189384.html http://vaglog.pl/log_189385.html http://vaglog.pl/log_189386.html Miałem jeszcze gdzieś błędy ale wcięło, bo na lapku córki. na tygodniu porobię i najwyżej około piątku wrzucę. o ile pamiętam błędy były jedynie przy ABS i EGR. Czy vcds lite zgłosi błąd abs jeśli załącza się abs na lekkim dohamowywaniu około 2-5km/h? Jeśli wywali błąd będzie wiadomo które koło? pozdr.
  13. witam potrzebuje pomocy. zakupiłem 3 tygodnie temu paska b5 po lifcie, motor avb 101km. Nie wiem czy sprzedający jakiegoś moto doktora nie wlał bo było ok, a teraz niepokoją mnie różne odgłosy. po pierwsze na jałowym słychać jakby delikatne stukanie co kilkanaście sekund. po drugie podczas przyspieszania przy obrotach od około 1800 do ok 2200-2300 jakby brzęczenie coś jakby "błotnik się koleboce". jakby ktoś obeznany w temacie osłuchał pacjenta to byłoby super. W tym tygodniu zmieniam olej, filtry, rozrząd. Wątpię by coś to dało ale i tak na to czas. pozdr.
  14. witam zastanawiam się nad zakupem chińszczyzny do b5 z 2003. Jakieś zasadnicze różnice między VAG KKL opartych na chipsecie CH340 vs FT232R vs FT231X? Chodzi o stabilność itd. Pytam bo sprzedawcy cuda wypisują, a pewnie większość to chwyt marketingowy. Który z tych tanich wart polecenia. pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności