Skocz do zawartości

teges86

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O teges86

  • Urodziny 04.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam. Specjalistów. Mam problem z moim paskiem i mam nadzieje, że ktoś z Was mi coś doradzi. Problem wygląda tak. Zakupiłem paska B5 1.8 125 KM ADR, 1999 rok. 189 000 km. Po zakupie wymieniłem rozrząd i napinacz hydrauliczny. W poniedziałek przyszedł czas na wymianę łańcucha rozrządu. Dodam, że autko działało w 100% sprawnie. Pojechałem do mechanika. Mechanik wymienił łańcuch, uszczelkę łańcucha + 2 simeringi + uszczelkę pod pokrywą zaworów. Wyjeżdżam z warsztatu a moje auto jakby chciało a nie mogło. totalny spadek mocy. Ledwo co się zbiera na 1 i 2. Na 3 troszkę lepiej. Podczas jazdy jakby w pewnych momentach go dusiło. Jakby ktoś wciskał hamulec. Totalny spadek mocy. Zauważyłem, że są dziury w obrotach, przy których właśnie są te objawy spadku mocy. Wróciłem do warsztatu. Podłączyli komputer i pokazuje błąd czujnika HALLA. (Zwarcie do masy). Pojechałem po inny czujnik. Wymienili i dalej jest to samo. Dalej pokazuje ten sam błąd. Co robić??? Mechanik mówi, że trzeba szukać przyczyny na tym czujniku. Ale mi się nie wydaje, żeby dwa pod rząd były tak samo uszkodzone. Na różnych forach doczytałem, że pokazywanie takiego błędu występuje gdy: - źle założymy pasek rozrządu (wystrczy jeden ząbek różnicy) - źle założymy łańcuch rozrządu - uszkodzony czujnik lub źle przykręcony do obudowy (również jeśli zanieczyszczony). Wyczytałem też, że występuje ten błąd gdy spięto łańcuch (możliwe to???). Mechanik przy mnie sprawdzał położenie strzałek na rozrządzie i jest idealnie. Może miał ktoś podobne problemy??? Dodam, że stary łańcuch okazał się dość rozciągnięty. Mechanik sugeruje jeszcze, że możliwe, że konieczna będzie wymiana napinaczy tego łańcucha. Nie bardzo mi się chce w to wierzyć. Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Witam. Specjalistów. Mam problem z moim paskiem i mam nadzieje, że ktoś z Was mi coś doradzi. Problem wygląda tak. Zakupiłem paska B5 1.8 125 KM ADR, 1999 rok. 189 000 km. Po zakupie wymieniłem rozrząd i napinacz hydrauliczny. W poniedziałek przyszedł czas na wymianę łańcucha rozrządu. Dodam, że autko działało w 100% sprawnie. Pojechałem do mechanika. Mechanik wymienił łańcuch, uszczelkę łańcucha + 2 simeringi + uszczelkę pod pokrywą zaworów. Wyjeżdżam z warsztatu a moje auto jakby chciało a nie mogło. totalny spadek mocy. Ledwo co się zbiera na 1 i 2. Na 3 troszkę lepiej. Podczas jazdy jakby w pewnych momentach go dusiło. Jakby ktoś wciskał hamulec. Totalny spadek mocy. Zauważyłem, że są dziury w obrotach, przy których właśnie są te objawy spadku mocy. Wróciłem do warsztatu. Podłączyli komputer i pokazuje błąd czujnika HALLA. (Zwarcie do masy). Pojechałem po inny czujnik. Wymienili i dalej jest to samo. Dalej pokazuje ten sam błąd. Co robić??? Mechanik mówi, że trzeba szukać przyczyny na tym czujniku. Ale mi się nie wydaje, żeby dwa pod rząd były tak samo uszkodzone. Na różnych forach doczytałem, że pokazywanie takiego błędu występuje gdy: - źle założymy pasek rozrządu (wystrczy jeden ząbek różnicy) - źle założymy łańcuch rozrządu - uszkodzony czujnik lub źle przykręcony do obudowy (również jeśli zanieczyszczony). Wyczytałem też, że występuje ten błąd gdy spięto łańcuch (możliwe to???). Mechanik przy mnie sprawdzał położenie strzałek na rozrządzie i jest idealnie. Może miał ktoś podobne problemy??? Dodam, że stary łańcuch okazał się dość rozciągnięty. Mechanik sugeruje jeszcze, że możliwe, że konieczna będzie wymiana napinaczy tego łańcucha. Nie bardzo mi się chce w to wierzyć. Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Witam. Specjalistów. Mam problem z moim paskiem i mam nadzieje, że ktoś z Was mi coś doradzi. Problem wygląda tak. Zakupiłem paska B5 1.8 125 KM ADR, 1999 rok. 189 000 km. Po zakupie wymieniłem rozrząd i napinacz hydrauliczny. W poniedziałek przyszedł czas na wymianę łańcucha rozrządu. Dodam, że autko działało w 100% sprawnie. Pojechałem do mechanika. Mechanik wymienił łańcuch, uszczelkę łańcucha + 2 simeringi + uszczelkę pod pokrywą zaworów. Wyjeżdżam z warsztatu a moje auto jakby chciało a nie mogło. totalny spadek mocy. Ledwo co się zbiera na 1 i 2. Na 3 troszkę lepiej. Podczas jazdy jakby w pewnych momentach go dusiło. Jakby ktoś wciskał hamulec. Totalny spadek mocy. Zauważyłem, że są dziury w obrotach, przy których właśnie są te objawy spadku mocy. Wróciłem do warsztatu. Podłączyli komputer i pokazuje błąd czujnika HALLA. (Zwarcie do masy). Pojechałem po inny czujnik. Wymienili i dalej jest to samo. Dalej pokazuje ten sam błąd. Co robić??? Mechanik mówi, że trzeba szukać przyczyny na tym czujniku. Ale mi się nie wydaje, żeby dwa pod rząd były tak samo uszkodzone. Na różnych forach doczytałem, że pokazywanie takiego błędu występuje gdy: - źle założymy pasek rozrządu (wystrczy jeden ząbek różnicy) - źle założymy łańcuch rozrządu - uszkodzony czujnik lub źle przykręcony do obudowy (również jeśli zanieczyszczony). Wyczytałem też, że występuje ten błąd gdy spięto łańcuch (możliwe to???). Mechanik przy mnie sprawdzał położenie strzałek na rozrządzie i jest idealnie. Może miał ktoś podobne problemy??? Dodam, że stary łańcuch okazał się dość rozciągnięty. Mechanik sugeruje jeszcze, że możliwe, że konieczna będzie wymiana napinaczy tego łańcucha. Nie bardzo mi się chce w to wierzyć. Z góry dziękuję za pomoc.
  4. Witam. Specjalistów. Mam problem z moim paskiem i mam nadzieje, że ktoś z Was mi coś doradzi. Problem wygląda tak. Zakupiłem paska B5 1.8 125 KM ADR, 1999 rok. 189 000 km. Po zakupie wymieniłem rozrząd i napinacz hydrauliczny. W poniedziałek przyszedł czas na wymianę łańcucha rozrządu. Dodam, że autko działało w 100% sprawnie. Pojechałem do mechanika. Mechanik wymienił łańcuch, uszczelkę łańcucha + 2 simeringi + uszczelkę pod pokrywą zaworów. Wyjeżdżam z warsztatu a moje auto jakby chciało a nie mogło. totalny spadek mocy. Ledwo co się zbiera na 1 i 2. Na 3 troszkę lepiej. Podczas jazdy jakby w pewnych momentach go dusiło. Jakby ktoś wciskał hamulec. Totalny spadek mocy. Zauważyłem, że są dziury w obrotach, przy których właśnie są te objawy spadku mocy. Wróciłem do warsztatu. Podłączyli komputer i pokazuje błąd czujnika HALLA. (Zwarcie do masy). Pojechałem po inny czujnik. Wymienili i dalej jest to samo. Dalej pokazuje ten sam błąd. Co robić??? Mechanik mówi, że trzeba szukać przyczyny na tym czujniku. Ale mi się nie wydaje, żeby dwa pod rząd były tak samo uszkodzone. Na różnych forach doczytałem, że pokazywanie takiego błędu występuje gdy: - źle założymy pasek rozrządu (wystrczy jeden ząbek różnicy) - źle założymy łańcuch rozrządu - uszkodzony czujnik lub źle przykręcony do obudowy (również jeśli zanieczyszczony). Wyczytałem też, że występuje ten błąd gdy spięto łańcuch (możliwe to???). Mechanik przy mnie sprawdzał położenie strzałek na rozrządzie i jest idealnie. Może miał ktoś podobne problemy??? Dodam, że stary łańcuch okazał się dość rozciągnięty. Mechanik sugeruje jeszcze, że możliwe, że konieczna będzie wymiana napinaczy tego łańcucha. Nie bardzo mi się chce w to wierzyć. Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Witam. Specjalistów. Mam problem z moim paskiem i mam nadzieje, że ktoś z Was mi coś doradzi. Problem wygląda tak. Zakupiłem paska B5 1.8 125 KM ADR, 1999 rok. 189 000 km. Po zakupie wymieniłem rozrząd i napinacz hydrauliczny. W poniedziałek przyszedł czas na wymianę łańcucha rozrządu. Dodam, że autko działało w 100% sprawnie. Pojechałem do mechanika. Mechanik wymienił łańcuch, uszczelkę łańcucha + 2 simeringi + uszczelkę pod pokrywą zaworów. Wyjeżdżam z warsztatu a moje auto jakby chciało a nie mogło. totalny spadek mocy. Ledwo co się zbiera na 1 i 2. Na 3 troszkę lepiej. Podczas jazdy jakby w pewnych momentach go dusiło. Jakby ktoś wciskał hamulec. Totalny spadek mocy. Zauważyłem, że są dziury w obrotach, przy których właśnie są te objawy spadku mocy. Wróciłem do warsztatu. Podłączyli komputer i pokazuje błąd czujnika HALLA. (Zwarcie do masy). Pojechałem po inny czujnik. Wymienili i dalej jest to samo. Dalej pokazuje ten sam błąd. Co robić??? Mechanik mówi, że trzeba szukać przyczyny na tym czujniku. Ale mi się nie wydaje, żeby dwa pod rząd były tak samo uszkodzone. Na różnych forach doczytałem, że pokazywanie takiego błędu występuje gdy: - źle założymy pasek rozrządu (wystrczy jeden ząbek różnicy) - źle założymy łańcuch rozrządu - uszkodzony czujnik lub źle przykręcony do obudowy (również jeśli zanieczyszczony). Wyczytałem też, że występuje ten błąd gdy spięto łańcuch (możliwe to???). Mechanik przy mnie sprawdzał położenie strzałek na rozrządzie i jest idealnie. Może miał ktoś podobne problemy??? Dodam, że stary łańcuch okazał się dość rozciągnięty. Mechanik sugeruje jeszcze, że możliwe, że konieczna będzie wymiana napinaczy tego łańcucha. Nie bardzo mi się chce w to wierzyć. Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Witam. Specjalistów. Mam problem z moim paskiem i mam nadzieje, że ktoś z Was mi coś doradzi. Problem wygląda tak. Zakupiłem paska B5 1.8 125 KM ADR, 1999 rok. 189 000 km. Po zakupie wymieniłem rozrząd i napinacz hydrauliczny. W poniedziałek przyszedł czas na wymianę łańcucha rozrządu. Dodam, że autko działało w 100% sprawnie. Pojechałem do mechanika. Mechanik wymienił łańcuch, uszczelkę łańcucha + 2 simeringi + uszczelkę pod pokrywą zaworów. Wyjeżdżam z warsztatu a moje auto jakby chciało a nie mogło. totalny spadek mocy. Ledwo co się zbiera na 1 i 2. Na 3 troszkę lepiej. Podczas jazdy jakby w pewnych momentach go dusiło. Jakby ktoś wciskał hamulec. Totalny spadek mocy. Zauważyłem, że są dziury w obrotach, przy których właśnie są te objawy spadku mocy. Wróciłem do warsztatu. Podłączyli komputer i pokazuje błąd czujnika HALLA. (Zwarcie do masy). Pojechałem po inny czujnik. Wymienili i dalej jest to samo. Dalej pokazuje ten sam błąd. Co robić??? Mechanik mówi, że trzeba szukać przyczyny na tym czujniku. Ale mi się nie wydaje, żeby dwa pod rząd były tak samo uszkodzone. Na różnych forach doczytałem, że pokazywanie takiego błędu występuje gdy: - źle założymy pasek rozrządu (wystrczy jeden ząbek różnicy) - źle założymy łańcuch rozrządu - uszkodzony czujnik lub źle przykręcony do obudowy (również jeśli zanieczyszczony). Wyczytałem też, że występuje ten błąd gdy spięto łańcuch (możliwe to???). Mechanik przy mnie sprawdzał położenie strzałek na rozrządzie i jest idealnie. Może miał ktoś podobne problemy??? Dodam, że stary łańcuch okazał się dość rozciągnięty. Mechanik sugeruje jeszcze, że możliwe, że konieczna będzie wymiana napinaczy tego łańcucha. Nie bardzo mi się chce w to wierzyć. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności