Skocz do zawartości

kokosz

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kokosz

  • Urodziny 02.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kokosz

    Woda w aucie

    Witam, Ostatnio odkryłem wilgoć na dywaniku z przodu od strony kierowcy. Chcę zdjąć tapicerkę, ale nie wiem od czego zacząć. Chyba trzeba odkręcić pedał i podparcie dla lewej nogi. Może podpowiecie co po kolei ściągać aby dostać się i to porządnie wysuszyć?
  2. W związku ze "słyszalnym" problemem koła dwumasowego - wymieniłem je wraz z kompletnym sprzęgłem. Około tydzień po wymianie - zaobserwowałem problem z szarpaniem tylko na ciepłym silniku. Podłączyłem się kabelkiem (VAG Commander 3.6) i w dziale 01. Motor zauważyłem sporadyczny błąd "Geber fuer Motordrehzahl-G28 unplausibles Signal", shortcut to battery. Nie sądzę że to może być przyczyną - bo alarm ma status - sporadic. Natomiast szarpanie jest praktycznie zawsze. Jak robię kilka prób odpalania - co któryś raz paki bez trzęsienia. Niestety na forum widzę że piszą różne rzeczy dot tego problemu, np. problem z tym czujnikiem G28, problem czujnikiem cieczy chłodzącej, aku itp. Pompowtryski wraz z wiązką miałem wymienione w 2013 roku, od tego czasu zrobione jest jakieś 30tyś kmów. Auto użytkuję raczej rzadko.
  3. Problem rozwiązałem w ubiegłym tygodniu. Dla silnika 2.0TDI 140KM. 1K0 145 790 C
  4. U mnie dwukrotnie podczas jazdy otworzyły się tylne szyby. Nie dało się ich zamknąć. Wraz z otwarciem szyb - lusterka boczne wyregulowały się maksymalnie do środka. Mieliście coś takiego? Załączyła się także blokada tylnych szyb (zaświeciła kontrolka) i nie dało się jej wyłączyć. Zastanawiam się czy nie ma uszkodzenia gdzieś w przyciskach w drzwiach kierowcy.
  5. Pomogło to co przedmówca zaproponował? Ja u siebie mam problem następujący. Po około 2h jazdy lusterka boczne odwracają się w kierunku wewnętrznym, a tylne szyby potrafią opuścić. Podczas tych problemów zaświeca się blokada szyb na sterowniku u kierowcy - i nie można jej wyłączyć. Zamknięcie szyb możliwe tylko przez domykanie z pilota. Aby się nie otworzyły - wyjąłem bezpiecznik. Czy może to być jakiś problem z okablowaniem/włącznikami w drzwiach kierowcy? Podłogę mam suchą i raczej nie jest to zamoknięcie modułu komfortu. Gniazda w drzwiach też prysnąłem WD40.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności