zegarek
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zegarek
- Urodziny 06.05.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
Dostałem odpowiedź, niestety się nie nadaje. "TechnopreneS z pewnością nie jest ani odporny na wysokie ciśnienia ani olejoodporny. Często stosowany juest w wentylacji i do odprowadzania spalin w garażach, warsztatach."
-
Nie ma się co podniecać - ten wąż vena sil nie jest olejoodporny. Trzeba się dowiedzieć jakie ciśnienie wytrzymuje ta technoprene, bo jest napisane, że olejoodporna.
-
Lewe światła postojowe kombi nie świecą.
zegarek odpowiedział siemi1 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki wielkie za link. W międzyczasie przeczyściłem styki we włączniku świateł i już wszystko świeci jak należy. -
Lewe światła postojowe kombi nie świecą.
zegarek odpowiedział siemi1 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Gdzie znajduje się ten przekaźnik? Mam ten sam problem z lewymi postojowymi. -
Czy te turbiny mają nowe graty w środku, po regeneracji, czy składane z używek?
-
Kupiłeś tę z podanego linka? Ważne pytanie - jak bardzo ta mata śmierdzi?
-
Brzmi typowo na popychacz.
-
W moim 97 AFN po podłączeniu vaga, miga kontrolka od świec. Ale ja trzymam laptopa na siedzeniu.
-
Dzięki wielkie . Wiedziałem, że Audi b5 ma pd'kach takie wygłuszenie, ale nie zwróciłem uwagi, że VW też. Teraz pytanie, czy któryś z kolegów zastosował to do VP i usłyszał różnicę?
-
Próbował ktoś wyciszyć ściankę grodziową w 3B, tak jak fabrycznie były wyciszane 3BG? Z tego co widać, to jest ona wyłożona materiałem gąbczastym podobnym do tego na osłonach pod silnik. Korci mnie, aby trochę odfiltrować dźwięk AFN'a w kabinie, bo już lekko mam go dosyć. Nie miałem okazji porównać jak jest z hałasem silnikowym w kabinie w 3BG, ale mam nadzieję, że ktoś może pomóc swoim doświadczeniem i doradzić czy dodatkowe wygłusznie ścianki i maski jest warte świeczki. aktualizacja: 8D0 863 829 C to numer części wygłuszenia ścianki grodziowej, które było stosowane w PD'kach.
-
Wpisałem się na listę. Mam nadzieję, że jednak jeszcze otwarta do końca stycznia, tak jak to zostało napisane przez autora tematu.
-
Jeśli przed włączeniem silnika, wyświetlacz wyświetla prawidłowo, a po uruchomieniu silnika, zlewa się, to najprawdopodobniej jest uszkodzony stabilizator napięcia wyświetlacza. Miałem właśnie tak jak napisałem i w serwisie wymienili mi stabilizator za 60zł. Drogo, ale każda naprawa tam kosztowała 60zł, a co było uszkodzone dopiero się dowiedziałem po naprawie.
-
Na czym polega ta różnica w praktyce?