Skocz do zawartości

Pieterek

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pieterek

  • Urodziny 19.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świdnik

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Tofakt, że jeździ bezproblemowo choć ciśnienia nie trzyma i chla olej jak głupi. Ale słyszałem takie opinie że do miasta to tylko auta bez turbo doładowania:ocochodzi
  2. Witam. Wybaczcie, że się podpinam do tematu ale nie wiem jak założyć nowy. Posiadam Passata b5 1.9 TDI 110 KM. Chciałem go zmienić na coś nowszego i w benzynce+LPG. Wpadł mi w oko poliftowy 2.3 V5 z LPG. Auto nie od handlarza. Oglądałem go i wszystko ok. Tylko tak się zastanawiam ile spali mi takie 2.3 w porównaniu do AFN-a. Auto użytkuję głównie w mieście. Dlatego mam dylemat czy dobrze zrobię zmieniając 1.9 TDI na V5. Czy odczuję to bardziej po kieszeni? Proszę o radę. Pozdrawiam.
  3. Przemyślę to. Turbo mam świeżo po regeneracji, odma też była robiona. Może go jeszcze opchnę. Panowie miał ktoś kiedyś Opla Zafirę I ? Warto zamienić Paska na takie coś? - - - - - aktualizacja - - - - - Kolego Gregoryyy daj mi swój nr tel.
  4. To może rzeczywiście wymienić mu te szklanki:umm? Co zrobić z braniem oleju? Jeździć tak dalej? Zbliża się termin wymiany a ja na 10 000 robię prawie dwie wymiany dolewając. A jakby tak pozmieniać wszystkie filtry a oleju nie ruszać?:umm - - - - - aktualizacja - - - - - Nie wymieniać tylko dolewać?
  5. Witajcie. Przypnę się do tematu. Posiadam Passata B5 z AFN-em. Bierze duże ilości oleju ok 1 litr na 1000 km. Mierzyłem mu ciśnienie i wyszło kolejno na cylindrach licząc od chłodnicy: 24-26-30-27. Próba olejowa wyszła bardzo dobrze. Szklanki popychaczy prawdopodobnie też do wymiany bo już uciążliwie dzwonią. Mimo tego auto ma siłę i moc i nie kopci jakoś nadmiernie. Puści chmurę tylko jak mu się przyciśnie pedał do dechy np. przy wyprzedzaniu. Pali od strzała nawet w zimie nie było z nim problemu. Przebieg licznikowy auta to 325000 km, nie wiadomo ile ma naprawdę .Co robić? Remontować czy kupić drugi silnik? Jakie są koszta jednego i drugiego? A może pozbyć się tego auta? Szkoda mi bo jest fajnie wyposażone i w środku w ogóle niezniszczone. Karoseria ok. tylko ten silnik Czy ktoś z Lbn bądź okolic podjął by się ewentualnej wymiany lub remontu?
  6. Witajcie. Przypnę się do tematu. Posiadam Passata B5 z AFN-em. Bierze duże ilości oleju ok 1 litr na 1000 km. Mierzyłem mu ciśnienie i wyszło kolejno na cylindrach licząc od chłodnicy: 24-26-30-27. Próba olejowa wyszła bardzo dobrze. Szklanki popychaczy prawdopodobnie też do wymiany bo już uciążliwie dzwonią. Mimo tego auto ma siłę i moc i nie kopci jakoś nadmiernie. Puści chmurę tylko jak mu się przyciśnie pedał do dechy np. przy wyprzedzaniu. Pali od strzała nawet w zimie nie było z nim problemu. Przebieg licznikowy auta to 325000 km, nie wiadomo ile ma naprawdę .Co robić? Remontować czy kupić drugi silnik? Jakie są koszta jednego i drugiego? A może pozbyć się tego auta? Szkoda mi bo jest fajnie wyposażone i w środku w ogóle niezniszczone. Karoseria ok. tylko ten silnik
  7. Witajcie. Posiadam Paska B5 TDI 110 KM. Seryjnie miałem 195/65/15. Teraz kupiłem felgi VW 16" z oponami 205/55/16 i zauważyłem spadek komfortu. Czy takie koła mają negatywny wpływ na przednie wahacze w Passacie? Wydaje mi się, że na alusach 15" auto wygląda tak jakby miało kołpaki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności