Skocz do zawartości

MarcinW

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MarcinW

  • Urodziny 04.09.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 150KM (AKN) 4x4
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Owszem, masz rację ze sprawną używką, ja niestety dopiero teraz o tym wiem, chociaż z moją skrzynką na rynku nie jest łatwo 5HP19 FNM 4x4... Nie są takie tanie, kupić bez montażu - czytaj - gwarancji... teraz to już bardzo niechętnie bez gwarancji. Co z moją skrzynią? Zaczęło się od standardowego "padu", czyli wysunięta panewka (trochę się do tego przyczyniłem ), poszły "wióry" w układ, więc: wymiana pompy, regeneracja konwertera, płukanie sterowania, itd. Po przejechaniu < 7,5k km / < 1 rok zaskoczyła mnie podczas jazdy kilkoma "strzałami" przy zmianie 2->3, dojechałem pod dom i oddała swoje soki, olej do dziś na asfalcie Reklamacja kompleksowej usługi naprawy przebiegała dość opornie. Tym razem zachciało mi się pompy na łożysku zamiast panewki, więc serwis na to że ok, ale "drobna" dopłata, zgodziłem się dochodząc do wniosku, że teraz to już skrzynia budę z silnikiem przejeździ... Nic bardziej mylnego, panewka uszczelnia układ, a przez łożysko olej przelatuje z taką siłą, że nie został znaleziony uszczelniacz z zabezpieczeniem, który by to zatrzymał - efekt: 2 x ~11l oleju minus to co zostało w konwerterze, na ziemi... Po przywróceniu pompy na panewce, problemy z szarpaniem (których nie było), ślizganiem się (brak przeniesienia mocy - VCDS), no i oczywiście leciało przez uszczelnienie lewej półosi. W międzyczasie wymiana 2 elektrozaworów i kosza biegu piątego (400,-), a objawy dalej takie same + wyczuwalne połówki biegów przy zmianie w górę. W dniu wczorajszym miałem odebrać po 2 mc naprawy i niestety leci z miski... Trochę mam już dość, ale za dużo już w auto włożyłem, żeby się z nim szybko rozstać. Dzisiaj ma być do 12:00 zrobiony, zobaczymy... --- aktualizacja 23.05 Dzisiaj załatwiłem miskę w stanie idealnym, została zamontowana, olej zalany i już było wszystko ok. Przejechałem 40km w ramach testów, pełne zadowolenie z pracy skrzynki. Podjechałem do serwisu. Auto postało może 5 min i coś mnie tknęło, żeby je przestawić... i wtedy "zabłysła jak chrząstka w salcesonie" plama oleju, tym razem chyba z dyfra. Auto zostało do poniedziałku... Pozdrawiam
  2. Witam, Częściami do ASB zajmuje się m.in. http://midparts.com.pl/ , ale jest tego więcej... - - - - - aktualizacja - - - - - Koledzy, Temat ASB jest w Passkach śliski. Skrzynie 5HP19, które występują w bardzo wielu wersjach, mają jedną wspólną cechę... "Auto jeździ dopóki skrzynia działa" Po każdej ingerencji, szczególnie przez nieuczciwy serwis, możecie być bardzo niemile zaskoczeni kosztami. Ja aktualnie wydałem >5k i dalej jest źle. I remont ~3500,- II remont ~1500,- (po przejechaniu 7,5k km / niecały rok) ...naprawa jeszcze w trakcie (aktualnie drugi miesiąc) Proponuję zasadę: Trudno, że drożej, ale z rachunkiem i pisemną gwarancją (wyjdzie taniej!) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności