Skocz do zawartości

lukasz11

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz11

  • Urodziny 11.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przemysl

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Prawdopodobnie zaczyna szwankowac tłumik drgań (plecionka). U mnie tez tak sie zaczynało pózniej tłukło się juz cały czas szczególnie na biegu jałowym.
  2. Wystarczy najprostszy kabelek oraz program vag com objetnie jaka wersja.
  3. Wymieniłem ten zaworek, po wymianie sprezarka wogole nie chlodziła,właczała sie ale nie chłodziła, dlatego kupiłem nowa. Martwi mnie tylko barwa tego oleju dlaczego z zielonego zrobił sie szary? Zastanawiam sie nad czyszceniem całego układu.
  4. Witam moj klimatronik słabo chłodzi, zdecydowałem sie na wymiane kompresora. Nowy zalałem olejem barwy zielonej,po rozebraniu starego okazało sie że był w nim olej barwy szaro-popielatej. Czy taki kolor oleju świadczy o zatartej sprężarce? Stary kopresor nie miał zadnych objawów zacierania się. Po rozebraniu tłoczki,pierscienie oraz cylindry były w idealnym stanie ,żadnych objawów mechanicznego uszkodzenia.
  5. Witam mam podobny problem climatronic dziala ale bardzo słabo w serwisie klimy wyczyscili mi zawor ten w przewodzie w podszybiu i stwierdzono ze kompresor do regeneracji poniewaz nie wytwarza odpowiedniego cisnienia. Rurka tylko jedna robi sie zimna na gornym odcinku zaraz pod szyba dalej jest ciepła. Szukajac sprezarki natknolem sie na cos takiego http://moto.allegro.pl/item713179253_sprezarka_vw_passat_b5_audi_a4_a6_zexel_8d0260805d.html Dodam ze moj kopresor nie jest zatary kreci sie lekko nie halasuje. Czy warto probowac wymienic ten zawor?
  6. U mnie drgania były słyszalne na biegu jałowym podczas przyspieszania wszystko się tez telepało. Wymieniłem wczoraj łacznik i w samochodzie zapanowała cisza. Teraz zero drgan i stukow. Łącznik kosztował 50 zł + wymiana 100 zł troche z tym roboty było.
  7. Mam to samo co ty proximuss ale u mnie drgania wystepują tez na biegu jałowym. U mnie to na 100% cos z mocowanie wydechu. Jezeli ci telepie na jałaowym to poros kogos niech reka lub noga przytrzyma koncowke tłumik pod zderzakiem wsiac do auta i zobacz czy dragania ustały u mnie włsanie tak sie dzieje. Bede teraz sparwdzał mocowanie całego układu.
  8. Odośnie czyszczenia turbiny nie wystarczy zwykłe rozebranie i wyczyszczenie. Maiłem tak u siebie wysczysciłem turbo po 3 miesiacach to samo rozebrałem jeszcze raz i zeszlifowałem powierzcznie po ktorej poruszają sie kierowniczki na lustro na tokarce teraz juz parwie rok mam spokoj.
  9. Witam mam to samo cieknie na łaczeniu skrzyni. Mechanik powiedział ze jakis uszczelniacz padł i aby go wymienic trzeba skrzynie wyciagac koszt robocizny pobad 300 zł narazie tak jezdze. Na 5 tys km dolewam litr oleju.
  10. Ja k włączam klime na AUTO temperatura na zewnątrz 9 stopni a na klimatroniku ustawiona na 23 to czy wiatrak od klimy powinien sie krecić czy nie? Oczywiscie przy takich warunkach kompresor jest wyłaczony?
  11. Bo tu prawdopodobnie nie chodzi o zatarte kierowniczki bo to nie możliwe aby po dokładnym czyszczeniu zaraz znowu sie zapiekły. Przyczyna leży w układzie dolotowym n75 albo przepływce. Dodi79 tobie udało sie rozwiazac ten problem?
  12. Odświeżam temat u mnie dokładnie to samo niecałe 2 tysiace po czyszczeni dalej tryb awaryjny.
  13. Jak to jest z tymi zaworkami wczoraj poszedłem do sklepu i znajomy mówi mi ze ma tylko te od recyrkulacji spalin tylko ze z połokragła koncowka i trezba przejsciowke, mowi ze wszyscy je zakładaja w miejsce n75 i nie ma problemu. Podobno zaworek n75 i od spalin sa takie same. No i cena bo ten kosztuje 160 zł a orginał 350. Czy gosc ma racje czy proboje mi tylko wcisnac cos na siłe. Jeszcze pytanie odnosnie tego zaworka od spalin czy jego złe działanie moze powodowac przechodzenie w tryb awaryjny? Kolejne spostrzeżenie odcina tylko na 3 i 4 biegu przy 3,5 tys orotow na 1 i 2 idzie do odciecia na 5 nie wiem bo nie probowałem.
  14. Na vagu pokazuje ze turbina przeładowuje chyba za wysokie cisnienie w układzie dolotowym. Byłem u 3 mechanikow u mnie i kazdy odrazu mowi ze turbina do regenaracji na 100% wiec mowie do idiotow ze turbo było niedawno czyszczone turbina po rozebraniu wyglada jak nowka zero ubytkow na łopatkach tylko kierowniczki były zatarte. Jesli chodzi obiegi to dzisiaj sprobuje wiem ze na 3,4 odcina. Dzisiaj bede miał N75 na podmianke i zobaczymy. Jesli nie to chyba zostaje tylko przepływka bo prawie wszystko co mozna było zrobic zrobiłem. Jak rozwiaze ten problem to chetnie podziele sie uwagami na ten temat bo wiem ze strasznie duzo osob ma z tym problemy.
  15. Ja także walcze z trybem awaryjnym. Turbo czyszczone jakis miesiąc był spokoj. Dolot szczelny n75 wyszysciłem pomiar wykazał 16 omów może w nim lezy problem? Dodam ze przechodzi w tryb awaryjny zaraz po przekroczniu 3 tys obrotow zawsze bez wyjatku, jak miałem zatarte kierowniczki to wpadał w tryb awaryjny raz na jakis czas a teraz dzieje sie to regularnie 3 tys i odciecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności