Skocz do zawartości

sidorowski

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sidorowski

  • Urodziny 01.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Zdzisław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Ze schematu wynika, że dioda pomarańczowa to 'oświetlenie z innego przełącznika' byłby to stan gotowości do pracy. W momencie włączenia przełącznika-timera ogrzewania szyby pin 7 jest połączony z masą poprzez cewkę przekaźnika - wtedy powinna zaświecić się dioda czerwona - byłby to stan pracy-ogrzewania szyby. Gdy timer odłączy pin 7 to powinna na powrót świecić się dioda pomarańczowa. Jeszcze tylko dobrze byłoby wiedzieć co to jest ten 'inny przełącznik'
  2. Panowie, przeglądam alledrogo w poszukiwaniu przegubu i przy niektórych jest dopisek 'bez rowka w elemencie wewnętrznym' a inne mają info o posiadaniu rowka. W czym to czyni różnicę?
  3. Naprawiam właśnie swój zamek w drzwiach z tyłu. Dokupiłem drugi zamek ze szrotu. I teraz okazuje się, że silniczek w moim ma rezystancję na stykach ok. 200 ohm a w ten w drugim 10 razy mniej (20 ohm). Oba silniki o dziwo kręcą! Panowie, ma ktoś taki zamek na wierzchu i mógłby zmierzyć, która wartość jest prawidłowa? Do pomiaru nie trzeba rozbierać zamka - dwa styki przy 'prostokątnej' krawędzi gniazda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności