![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
~mer
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ~mer
- Urodziny 11.04.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN) 4x4
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Spot Wrocław - Hala Orbita - czekamy na nowy termin
~mer odpowiedział Bart_wro → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Jak dla mnie - bierzemy zwłaszcza piątki w sumie -
Spot Wrocław - Hala Orbita - czekamy na nowy termin
~mer odpowiedział Bart_wro → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Kurde, nie wiem jak z ludźmi... Ale gdyby tak ostatni weekend lutego ogarnąć? Sorry, że dopiero dziś - en general ostatnio sesję ogarniam, robotę, wychowanie dziecka i jeszcze passerati mi ostatnio dało do wiwatu.... -
Spot Wrocław - Hala Orbita - czekamy na nowy termin
~mer odpowiedział Bart_wro → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Pusto, pusto. Niestety. En general na bielanach wrocławskich, na wylocie w kierunku południowym po lewej jest całkiem sensowny serwis, niestety nie należy do najtańszych - dwa chłopaki robią wszystko podręcznikowo, cokolwiek więcej im wrzucisz, przerasta ich. Jakkolwiek jest solidnie. Na Tarnogaju jest też VAGSerwis, ostatnio sam mam pewien drobny problem, którego nie mam czasu usunąć, w efekcie chyba się do nich wybiorę. Co do zbieżności, to już kwestia względna - ważne, żebyś miał w miarę poluzowane (w sensie nie zapieczone) nakrętki na końcówkach, w większości warsztatów sobie z tym nie radzą. Ja zbieżność ustawiałem przy Alei Wiśniowej, tuż obok stacji BP. @Lover Może faktycznie odpalimy jakiegoś spota w końcu? -
Rozmowy na każdy temat, bez pytan technicznych!!! Istnieje opcja "SZUKAJ"
~mer odpowiedział paput → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Chłopaki, potrzebuję lokalnie lub w okolicy jakiegoś rozgarniętego tokarza, który wytoczy dystanse pod tarczę hamulcową (Tak, tak, pomiędzy piastę a tarczę - swap tyłu na W8 269mm). Znacie kogoś?? -
Spot Wrocław - Hala Orbita - czekamy na nowy termin
~mer odpowiedział Bart_wro → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Ten 10-ty pewny? -
Koniec końców sam poskładałem kolejny zestaw po swojemu, wyszło taniej, zamówiłem, zamontowałem, działa. Lista części jak u @traksio kilka stron wcześniej - z tym, że silikony z fmic.pl są nieco dłuższe, więc było trochę więcej cięcia. Jeszcze jedna rzecz wyszła przy okazji ich zestawu montażowego - mianowicie obejmy, które przesyłają - są za małe. Dla średnicy węża 57mm należy zastosować obejmy 67-64. Wysyłają 60-63 - a więc dedykowane dla 51mm. Poprosiłem też człowieka od nich o zweryfikowanie zestawu części - jak mówił, składa im to jakiś warsztat; dowiedział się, że ich dedykowany zestaw uwaga; wykorzystuje oryginalny wąż od turbo!!! Nie winię chłopaka, mógł nie wiedzieć, ale warsztat muszą najwyraźniej zmienić. Później wrzucę foto jak to u mnie wyszło.
-
@jihadDostarczają Ci tylko 5 silikonów, dwa łączniki i jedna dłuższa rurka plus oczywiście obejmy. Taki zestaw dostałem - kwota w stosunku do zawartości wydaje się zawyżona. W mojej opinii zawartość ta nie wystarcza na wykonanie pełnego przelotu od turbo przez IC po wąż dolotowy. Rozmawiałem z przedstawicielem w kontekście w ogóle innego problemu, natomiast na pytanie; czy mają instrukcję, bo imho coś tutaj nie gra - odpowiedział, że dlatego sugerują montaż w warsztacie tuningowym. Dziś mają dosłać właściwą paczkę, zobaczymy co z tego wyjdzie, poprzednia doszła z innym rozmiarem silikonów. EDIT. Zrobiłem symulację, wszystkie elementy zestawu wrzuciłem osobno. No i witki mi opadły. Poprosiłem o podanie części składowych. Za dedykowany zestaw montażowy bez gniazda map sensora - 900zł. Za te same elementy wrzucone osobno - jak widać poniżej 750. Zadałem pytanie o skład takiego zestawu zgodnie z ich rozpiską. Jeżeli się okaże, że wygląda tak jak wygląda - będę zwracał i zamawiał osobno. Być może w innym miejscu.... EDIT2. Zapomniałem o przejściówce z turbo na silikon - 51 lub 38mm, nie pamiętam dokładnie, koszt ten sam -65pln brutto, tyle należy doliczyć do koszyka. To wciąż daje nam kwotę 100pln mniejszą, niż Dedykowany zestaw montażowy.
-
I jak to kolego u Ciebie podeszło? Aktualnie dostałem od nich podobny zestaw i spoglądam na to, i nie widzę sposobu jak to skomponować.
-
Warsztaty-sklepy-usługi w regionie Dolnośląskim
~mer odpowiedział Blop → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Panowie, potrzebuję kogoś sensownego do pomocy w diagnozie auta - trzęsie mi budą jak szlag. Wymienione jak poniżej: - dwumas + sprzęgło na SACHS (rodem z AWX pod przyszłe mody) - poduszki pod skrzynią - lemforder - poduszki pod silnikiem - Corteco (ich jestem najmniej pewien, żadnego logo na samych poduszkach, a po wymianie zaczęło trzepać mocniej - kupowałem via jeternet, więc cholera wie co to przyszło) - wymienione tuleje dyfra (tak to syncro jest) - tutaj nie jestem też pewien, czy partacze w oleśnicy zrobili to jak należy, jedna ze śrub nie chciała puścić, w końcu ściągnęli, niby wymienili - jest tylko gorzej - (założyliby wał w innym ustawieniu?!) - wahacze, sprężyny, amory, końcówki drążków (choć nie wydaje się to mieć wpływu). Trzęsie na jałowym biegu - ergo to mi wygląda na poduszki, plus przy ostrym przyspieszaniu (o ile AFN może ostro w syncro przyspieszać). Przeguby na wale? Półoś? Przeguby? Wtryski i pompa? Jeżeli znacie kogoś w okolicy oblatanego w temacie Quattro, proszę o info. PS. Do drogich moderatorów - gdybym mógł założyć temat w dziale technicznym - zrobiłbym to! sorry. -
Czyli, że 30Nm np. http://allegro.pl/proxxon-mc30-klucz-dynamometryczny-6-30nm-23349-i5532159254.html - powinno wystarczeć do pracy przy rozrządzie/głowicy? (
-
Z innej beczki trochę. Czy ktoś próbował przełożyć przednią część tunelu z 3B FL do 3B? Podłokietnik wymieniłem, jakkolwiek nie zgrywa się on z resztą jak należy (pomijam, że w wersji highline i jasnej skórze jest drobna różnica w odcieniach). W efekcie zakupiłem przód tunelu i zagwózdka do poniedziałku. W wersji FL przód tunelu ma daleko wystające skrzydełka natomiast w 3B są one ucięte w pewnym momencie, a dalej zaczyna się kolejny plastik Gdyby ktoś tak przypadkiem miał z tym do czynienia i rozwiązał problem, proszę o info
-
"Mówisz - masz" czyli piszemy czego szukamy na/w samochodzie
~mer odpowiedział Nord → na temat → Tuning optyczny
Cześć. Czy ktoś wie co to jest za projekt? Szukam cholera i znaleźć nie mogę http://images62.fotosik.pl/844/075d68be3c7a8c98.jpg -
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
~mer odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Dwumasa - ok przyznaję... Ale co się tyczy wałków, tak czy siak się kiedyś zatrą... Nie można oczekiwać, że element pracujący w takich warunkach będzie wieczny, ajt? A jak chce coś, co milion km robi niemal bez awarii, to niech sobie 2,5TDi w budzie A6 C4 poszuka... -
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
~mer odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Wbrew temu co napisał kolega poniżej - 163KM to silnik nieco poprawiony, z kodem zaczynającym się od litery B. Największą kaszaną były pierwsze wypusty AKN, AFB, AYM (tego ostatniego nie jestem pewien). Tak więc spotkasz też sporo pozytywnych opinii na temat 2,5TDi - pytanie tylko, czy zależy Ci tak bardzo na mocy silnika? Spalanie będziesz miał na poziomie benzyny, a 1,8T 150KM niewiele co prawda słabszy, ale zdecydowanie mniej zawodny. Co do 2,5TDi to pytanie - jak trafisz? - jeżeli na niewyszarpany silnik, to po wymianie eksploatacji i bez żyłowania będzie Ci służył. Jeżeli natomiast zależy Ci na dieslu i spalaniu - poszukaj 1,9TDi 130KM - jak nie zajedziesz turbiny i wtrysków, to raczej niewiele się tam zepsuje -
Spot Wrocław - Hala Orbita - czekamy na nowy termin
~mer odpowiedział Bart_wro → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Przebieg ori tak jak wtedy, gdy od niemca przyjechało! A to ci heca... (ten pewnie do tej pory płacze, w rozliczeniu paczkę higienicznych dostał). ^^