Skocz do zawartości

~mer

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ~mer

  • Urodziny 11.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN) 4x4
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak dla mnie - bierzemy zwłaszcza piątki w sumie
  2. Kurde, nie wiem jak z ludźmi... Ale gdyby tak ostatni weekend lutego ogarnąć? Sorry, że dopiero dziś - en general ostatnio sesję ogarniam, robotę, wychowanie dziecka i jeszcze passerati mi ostatnio dało do wiwatu....
  3. Pusto, pusto. Niestety. En general na bielanach wrocławskich, na wylocie w kierunku południowym po lewej jest całkiem sensowny serwis, niestety nie należy do najtańszych - dwa chłopaki robią wszystko podręcznikowo, cokolwiek więcej im wrzucisz, przerasta ich. Jakkolwiek jest solidnie. Na Tarnogaju jest też VAGSerwis, ostatnio sam mam pewien drobny problem, którego nie mam czasu usunąć, w efekcie chyba się do nich wybiorę. Co do zbieżności, to już kwestia względna - ważne, żebyś miał w miarę poluzowane (w sensie nie zapieczone) nakrętki na końcówkach, w większości warsztatów sobie z tym nie radzą. Ja zbieżność ustawiałem przy Alei Wiśniowej, tuż obok stacji BP. @Lover Może faktycznie odpalimy jakiegoś spota w końcu?
  4. Chłopaki, potrzebuję lokalnie lub w okolicy jakiegoś rozgarniętego tokarza, który wytoczy dystanse pod tarczę hamulcową (Tak, tak, pomiędzy piastę a tarczę - swap tyłu na W8 269mm). Znacie kogoś??
  5. Koniec końców sam poskładałem kolejny zestaw po swojemu, wyszło taniej, zamówiłem, zamontowałem, działa. Lista części jak u @traksio kilka stron wcześniej - z tym, że silikony z fmic.pl są nieco dłuższe, więc było trochę więcej cięcia. Jeszcze jedna rzecz wyszła przy okazji ich zestawu montażowego - mianowicie obejmy, które przesyłają - są za małe. Dla średnicy węża 57mm należy zastosować obejmy 67-64. Wysyłają 60-63 - a więc dedykowane dla 51mm. Poprosiłem też człowieka od nich o zweryfikowanie zestawu części - jak mówił, składa im to jakiś warsztat; dowiedział się, że ich dedykowany zestaw uwaga; wykorzystuje oryginalny wąż od turbo!!! Nie winię chłopaka, mógł nie wiedzieć, ale warsztat muszą najwyraźniej zmienić. Później wrzucę foto jak to u mnie wyszło.
  6. @jihadDostarczają Ci tylko 5 silikonów, dwa łączniki i jedna dłuższa rurka plus oczywiście obejmy. Taki zestaw dostałem - kwota w stosunku do zawartości wydaje się zawyżona. W mojej opinii zawartość ta nie wystarcza na wykonanie pełnego przelotu od turbo przez IC po wąż dolotowy. Rozmawiałem z przedstawicielem w kontekście w ogóle innego problemu, natomiast na pytanie; czy mają instrukcję, bo imho coś tutaj nie gra - odpowiedział, że dlatego sugerują montaż w warsztacie tuningowym. Dziś mają dosłać właściwą paczkę, zobaczymy co z tego wyjdzie, poprzednia doszła z innym rozmiarem silikonów. EDIT. Zrobiłem symulację, wszystkie elementy zestawu wrzuciłem osobno. No i witki mi opadły. Poprosiłem o podanie części składowych. Za dedykowany zestaw montażowy bez gniazda map sensora - 900zł. Za te same elementy wrzucone osobno - jak widać poniżej 750. Zadałem pytanie o skład takiego zestawu zgodnie z ich rozpiską. Jeżeli się okaże, że wygląda tak jak wygląda - będę zwracał i zamawiał osobno. Być może w innym miejscu.... EDIT2. Zapomniałem o przejściówce z turbo na silikon - 51 lub 38mm, nie pamiętam dokładnie, koszt ten sam -65pln brutto, tyle należy doliczyć do koszyka. To wciąż daje nam kwotę 100pln mniejszą, niż Dedykowany zestaw montażowy.
  7. I jak to kolego u Ciebie podeszło? Aktualnie dostałem od nich podobny zestaw i spoglądam na to, i nie widzę sposobu jak to skomponować.
  8. Panowie, potrzebuję kogoś sensownego do pomocy w diagnozie auta - trzęsie mi budą jak szlag. Wymienione jak poniżej: - dwumas + sprzęgło na SACHS (rodem z AWX pod przyszłe mody) - poduszki pod skrzynią - lemforder - poduszki pod silnikiem - Corteco (ich jestem najmniej pewien, żadnego logo na samych poduszkach, a po wymianie zaczęło trzepać mocniej - kupowałem via jeternet, więc cholera wie co to przyszło) - wymienione tuleje dyfra (tak to syncro jest) - tutaj nie jestem też pewien, czy partacze w oleśnicy zrobili to jak należy, jedna ze śrub nie chciała puścić, w końcu ściągnęli, niby wymienili - jest tylko gorzej - (założyliby wał w innym ustawieniu?!) - wahacze, sprężyny, amory, końcówki drążków (choć nie wydaje się to mieć wpływu). Trzęsie na jałowym biegu - ergo to mi wygląda na poduszki, plus przy ostrym przyspieszaniu (o ile AFN może ostro w syncro przyspieszać). Przeguby na wale? Półoś? Przeguby? Wtryski i pompa? Jeżeli znacie kogoś w okolicy oblatanego w temacie Quattro, proszę o info. PS. Do drogich moderatorów - gdybym mógł założyć temat w dziale technicznym - zrobiłbym to! sorry.
  9. Czyli, że 30Nm np. http://allegro.pl/proxxon-mc30-klucz-dynamometryczny-6-30nm-23349-i5532159254.html - powinno wystarczeć do pracy przy rozrządzie/głowicy? (
  10. Z innej beczki trochę. Czy ktoś próbował przełożyć przednią część tunelu z 3B FL do 3B? Podłokietnik wymieniłem, jakkolwiek nie zgrywa się on z resztą jak należy (pomijam, że w wersji highline i jasnej skórze jest drobna różnica w odcieniach). W efekcie zakupiłem przód tunelu i zagwózdka do poniedziałku. W wersji FL przód tunelu ma daleko wystające skrzydełka natomiast w 3B są one ucięte w pewnym momencie, a dalej zaczyna się kolejny plastik Gdyby ktoś tak przypadkiem miał z tym do czynienia i rozwiązał problem, proszę o info
  11. Cześć. Czy ktoś wie co to jest za projekt? Szukam cholera i znaleźć nie mogę http://images62.fotosik.pl/844/075d68be3c7a8c98.jpg
  12. Dwumasa - ok przyznaję... Ale co się tyczy wałków, tak czy siak się kiedyś zatrą... Nie można oczekiwać, że element pracujący w takich warunkach będzie wieczny, ajt? A jak chce coś, co milion km robi niemal bez awarii, to niech sobie 2,5TDi w budzie A6 C4 poszuka...
  13. Wbrew temu co napisał kolega poniżej - 163KM to silnik nieco poprawiony, z kodem zaczynającym się od litery B. Największą kaszaną były pierwsze wypusty AKN, AFB, AYM (tego ostatniego nie jestem pewien). Tak więc spotkasz też sporo pozytywnych opinii na temat 2,5TDi - pytanie tylko, czy zależy Ci tak bardzo na mocy silnika? Spalanie będziesz miał na poziomie benzyny, a 1,8T 150KM niewiele co prawda słabszy, ale zdecydowanie mniej zawodny. Co do 2,5TDi to pytanie - jak trafisz? - jeżeli na niewyszarpany silnik, to po wymianie eksploatacji i bez żyłowania będzie Ci służył. Jeżeli natomiast zależy Ci na dieslu i spalaniu - poszukaj 1,9TDi 130KM - jak nie zajedziesz turbiny i wtrysków, to raczej niewiele się tam zepsuje
  14. Przebieg ori tak jak wtedy, gdy od niemca przyjechało! A to ci heca... (ten pewnie do tej pory płacze, w rozliczeniu paczkę higienicznych dostał). ^^
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności