Skocz do zawartości

ferdynannd

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ferdynannd

  • Urodziny 01.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam Mój problem jest odmienny. Mianowicie podczas jazdy zaczęła mi migać poduszka, nie regularnie. później zapaliły się abs i esp, oczywiście żadnych błędów komputera. Po ponownym załączeniu na trochę wszystko się uspokoiło i wróciło do normy. Po paru km znów to samo. Za kolejne parę km Obrotomierz zaczął falować. Komputer nie pokazywał żadnych błędów auto działa bez zarzutu. Restarcie kolejnym po kazał się na kompie błąd poduszek. Po przejechaniu jakiś 40 km obrotomierz się uspokoił. Wróciło spalanie kontrolki zostały. Po kolejny restarcie zostały poduszki z błędem komputera abs i esp zgasły. Przestało działać albo inaczej reagować na pokrętło ściemniania bo cały czas świeci na maksa licznik reszta kokpitu reaguje. Vaga będę miał za parę dni. pytanie brzmi licznik wariuje czy może komputer czy inne ustrojstwo? Edit: Jednak inne ustrojstwo po podłączeniu Vaga komputer wskazał na: MAGISTRALA CAN - BŁĄD SPORADYCZNY. Po skasowaniu błędów poduszki zgasły na razie nie ma problemów.
  2. Jest opcja na forum z a4 że nie trzeba tak się motać przy wymianie napinacza poszukaj u wujka Google
  3. Według instrukcji w normie. Pompa nie była oryginał więc też może być z nią różnie
  4. Witam Miałem podobny problem. Od czasu do czasu piszczał czujnik zazwyczaj przy niższym poziomie oleju i przyszedł czas na rozrząd. Po rozrządzie najpierw nawalił napinacz łańcuszka rzęził strasznie, zmiana oleju nie pomogła więc wymiana. Po wymianie odezwały się popychacze, więc pomiar ciśnienia za niskie. Więc pompa okazało się że ssak zapchany szarą matową mazią dla pewności nowa pompa. Po wszystkim pomiar ciśnienia 4 bary na wolnych 1 bar. obecnie po około 1k km jest spokój zobaczymy jak długo zastanawiająca jest tylko ta maź skąd się wzięła. dodam że silnik zawalony nagarami strasznie
  5. tyle to wiem. Pytanie brzmiało czy jest jakaś złączka w bagażniku na której pojawia się 12V po przekręceniu zapłonu? Jeżeli jest to jaka i gdzie? Jeżeli nie ma to oczywiste jest ciągniecie przewodu (nie ze stacyjki) z iso radia przez całe auto tylko nie wiem gdzie bliżej i łatwiej pod tapicerką czy pod (nad) podsufitówką) robił ktoś podobne zabiegi?
  6. Na zapalniczce 12V jest zawsze. A ja nie chce by antena działała gdy się auta mnie używa :-)
  7. Ma ktoś jakiś sensowny pomysł skąd pociągnąć 12V dla anteny? Jest gdzieś jakaś złączka w bagażniku (kombi) na której pojawia się 12V po zapłonie?
  8. Witam Ostatnio zauważyłem wodę pod autem w okolicach tylnej kanapy (kombi) kapie chyba z korków. Skąd ona się bierze?
  9. Cześć Również mam problem z zamkiem mianowicie ma 3 przypadłości: 1. Nie przy każdym otwarciu z pilota zapala się na długo światło w kabinie 2. Rzadko bo rzadko ale nie zmyka drzwi alarm się uzbraja jednak drzwi są otwarte 3. Odbija mi zamek gdy powinien się zamknąć po przekroczeniu 18 km/h Nie chce zabierać się za rozbieranie czegokolwiek jak nie wiem w czym tkwi problem
  10. Witam Mam paska 1.8t AWT 2001 przebieg 195kkm. Po wymianie termostatu na dziurach zapaliła mi się kontrolka oleju oczywiście olej był. objawy ustały po zgaszeniu. Co jakiś czas szczególnie przy dynamicznej jeździe zapala się olej przy różnych wartościach początkowo jest to około 3k poźniej spada do ok 1.8k. Z tym że, żeby zaczął migać trzeba go przegonić wtedy przy obrotach 2,8k sie zaczyna i jak zacznie to "pika" ale z czasem to i przy 1.8k z tym że sporadycznie. po zatrzymaniu ostygnięciu nic nie "pika". Szykuje się wymiana oleju zastanawiam się nad czyszczeniem silnika i/lub wymianą pompy. Nurtują mnie tylko te dziury kilka razy zauważyłem że pika na przejeździe kolejowym tylko to nie jest reguła silnik musi być mocno dogrzany. Jedną z opcji jest to że przy wymianie termostatu i nie został zalany jakiś czujnik, który teraz przy temperaturze i jakiś wstrząsach szwankuje. Dodam że nic klekocze jak "pika" Jedyny stuki są zaraz po zapaleniu i od razu ustają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności