Skocz do zawartości

marcherka

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcherka

  • Urodziny 04.08.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ARM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Zapomniałem dodać, że u mnie działo się tak w słoneczne dni. Jak było pochmurnie lub deszcz padał było OK.
  2. Prawdopodobnie w innych miejscach są osadzone mocowania, górnych wahaczy. I stąd ta nie zamienność stalowego i aluminiowego kielicha.
  3. Też miałem zerwane gwinty i jak kupowałem nowy kielich, sprzedawca z Allegro powiedział że stalowe i aluminiowe są niezamienne i kupiłem. Ostatecznie kupiłem kielich u innego sprzedawcy.
  4. Miałem dokładnie to samo, dodatkowo sam wchodził na wysokie obroty, bez dotykania gazu. Oprócz świec i przewodów wysokiego napięcia, zafundowałem sobie wyczyszczenie przepustnicy - nie pomogło. Dopiero wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego, dała efekt.
  5. Dzięki za podpowiedź. Zapytam się o ATE 200.
  6. Witam, Byłem dzisiaj w FauVert i zaproponowano mi wymianę płynu hamulcowego TEXTAR DOT4 PRO za 109zł. Co myślicie o tym płynie hamulcowym?
  7. Miałem podobny problem, elektronik kazał mi używać drugiego kluczyka od samochodu. Powiedział że immobilizer w kluczyku, ma bardzo słaby sygnał. I dlatego nie zawsze można odpalić samochód. Jednego kluczyka używałem ponad 10 lat. Kazał ponadto co jakiś czas zmieniać kluczyk raz jeden, raz drugi. Problem się rozwiązał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności