marcherka
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marcherka
- Urodziny 04.08.1973
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (ARM)
-
Rok produkcji
2000
-
B5 1.6 szarpie, gaśnie, nie chce odpalić po rozgrzaniu
marcherka odpowiedział herbu → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Zapomniałem dodać, że u mnie działo się tak w słoneczne dni. Jak było pochmurnie lub deszcz padał było OK. -
zerwany gwint w górnym kielichu amortyzatora przedniego
marcherka odpowiedział falla_x → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Prawdopodobnie w innych miejscach są osadzone mocowania, górnych wahaczy. I stąd ta nie zamienność stalowego i aluminiowego kielicha. -
zerwany gwint w górnym kielichu amortyzatora przedniego
marcherka odpowiedział falla_x → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Też miałem zerwane gwinty i jak kupowałem nowy kielich, sprzedawca z Allegro powiedział że stalowe i aluminiowe są niezamienne i kupiłem. Ostatecznie kupiłem kielich u innego sprzedawcy. -
B5 1.6 szarpie, gaśnie, nie chce odpalić po rozgrzaniu
marcherka odpowiedział herbu → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem dokładnie to samo, dodatkowo sam wchodził na wysokie obroty, bez dotykania gazu. Oprócz świec i przewodów wysokiego napięcia, zafundowałem sobie wyczyszczenie przepustnicy - nie pomogło. Dopiero wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego, dała efekt. -
125/90r15
-
[B5] Płyn hamulcowy - jaki, ile, jak wymieniać?
marcherka odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
Dzięki za podpowiedź. Zapytam się o ATE 200. -
[B5] Płyn hamulcowy - jaki, ile, jak wymieniać?
marcherka odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
Witam, Byłem dzisiaj w FauVert i zaproponowano mi wymianę płynu hamulcowego TEXTAR DOT4 PRO za 109zł. Co myślicie o tym płynie hamulcowym? -
1.6 AHL - problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku
marcherka odpowiedział wladek1181 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem podobny problem, elektronik kazał mi używać drugiego kluczyka od samochodu. Powiedział że immobilizer w kluczyku, ma bardzo słaby sygnał. I dlatego nie zawsze można odpalić samochód. Jednego kluczyka używałem ponad 10 lat. Kazał ponadto co jakiś czas zmieniać kluczyk raz jeden, raz drugi. Problem się rozwiązał.