Skocz do zawartości

czarodziej

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czarodziej

  • Urodziny 03.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam. Potrzebowałbym wiedzieć jakie cześć powinny być w punkcie nr 1 = mam wrażenie ze powinna się tu znajdować jakaś wiązka, piny kabli dochodzące pod kierownicę ( tzn pod tą osłonę pod kierownicą )...i powinny dochodzić do czarnego pudełka= który jest jakimś sterownikiem chyba, zgadza się? Co do punktu 2 to czy tam powinno być jakieś okablowanie? Panowie proszę o pomoc bo mam wrażenie ze mi mechanik jakaś część wymontował a muszę mieć porównanie w stosunku do podobnego modelu.
  2. Witam Koledzy. Szukałem zdjec w temacie o rozmieszczeniach przekazników i bezpieczników ale te fotki nie wchodzą Bardzo pilnie potrzebuję kilka zdjęć schematu okablowania i pinów które znajdują się pod dużą plastikową osłoną-schowkiem po stronie kierowcy - jak w linku: http://allegro.pl/vw-passat-b5-schowek-pod-kierownice-europa-i4763493018.html (chroni dostęp do wszystkich przekaźników). Dotatkowo zdjęcie tej wiązki która dochodzi od spodu do kierownicy, tam gdzie się wpina tempomat oraz moduł sterowania. Bardzo proszę o pomoc. Mówimy o passat B5 fl avf 2002 r
  3. Na początek witam wszystkich bo jest to mój pierwszy wpis. Podpinam się pod temat bo mam podobny problem co kolega. Zanim zdecydowałem sie napisać naprawdę bardzo długo szperałem w wyszukiwarce, czytałem grzebałem w aucie ale mimo tego zwracam się z prośbą o sugestię, interpretację błędów i pomoc bo nie chce wszystkiego wymieniać. Mianowicie jakis tydzien temu rano spokojnie odpaliłem samochód i dojechałem do pracy. Po robocie wsiadłem w samochód odpalam wszystko gra. Ruszam i przejechałem jakies 150 metrów i passat zgasł. Samochód nie odpalał mimo ze rozrusznik kręcił. Sprawdziłem: - filtr paliwa - brak paliwa ( zaznaczam ze filtr jest nowy 3 miesiące Knecht ) - bezpiecznik 28 - ok - przekaźnik IV ( u mnie 202 ) - odpowiadający za świecę i pompę paliwa - wydaje się ok bo cyka na zapłonie, druga sprawa kontrolka świec się zapala: na chwilkę nieco krótsza niż zwykle ale jednak. Dodatkowo uważam ze prąd dochodzi do pompy paliwa bo ona buczy. - pompa paliwa - buczy chodź nie zasysa ropy, tzn zwykle zawsze był słyszalny charakterystyczny świst około 3 sekundy. Wyjąłem pompę i docisnąłem te zaciski z kablami na pompie, potem dodatkowo zdejm dla sprawdzenia przewód paliwowy na pompie i włączyłem zapłon - wyleciało paliwo ale ciśnienie nie wydawało się zbyt duże bo ropa wyleciała na około 40 cm max. - moduł komfortu pod siedzeniem kierowcy - tzn sprawdziłem i nie ma wody czy tez wilgoci Dzis udało mi sie samochód podłaczyc pod VAG-a. Wykrył nastepujące błędy: Engine 17932 fuel pomp relay j17 intermittent open or short to ground 18027 glow plug relay j52 intermittent open or short to ground pierwsze dwa wskazują na przekaźnik 202 17564 17569 te dwa wyszukałem i okazuje się ze odpowiadają za czujnik g71 g 72 Panowie moim zdaniem pomimo wszystko mam wrażenie ze to elektryczna pompa paliwa. Dodatkowo z 3 tyg przed awarią samochodu, ów pompa zaczęła coraz mocniej i głośniej pracować. Teraz na zapłonie tylko słychać buczenie. Jestem za granicą i nie chce kupować i wymieniać wszystkiego w ciemno tzn. elektrycznej pompy paliwa, czujników, przekaźniki, czy ECU czy tez na koniec pompe vacum. Zaznaczam ze mam wrażenie ze na zapłonie jak cyka przekaźnik to tez coś w ECU cyka. Proszę o interpretację logów i innych symptomów które przedstawiłem. Im wiecej czytam i grzebie tym bardziej zaczynam się z tym gubić. Jest możliwym ze np pompa paliwa z racji ze nie generuje wystarczalnego ciśnienia wprowadza błądy, blokowany jest silnik i jest to na vagu wyrażane przez przekaźnik? Może według logu to jednak ten przekaźnik. Może coś innego? Dzieki za sugestie Pozdro Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności