Pampus
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Pampus
- Urodziny 09.06.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Sambor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pampus obserwuje zawartość → MP3, USB w radiu VW
-
Paweł, masz w schemacie co trzeba zrobić. Możesz jak kol. airmax przeciąć ścieżki nożykiem, lub podważyć nogi 1 i 16 układu TEA0676T. Przecięcie jest łatwiejsze
-
Lepszego screena niemożna zrobić, bo nieaktywne rzeczy takie już są
-
tego to nie wiem, bo nie mam alarmu i nie mogę sprawdzić W dodatku czeski tonie mój język, żebym go na tyle zrozumiał zopisów
-
jest, ale nie we wszystkich modelach komfortu. U mnie jest dokładnie to co widać i można zaznaczyć. Czyli mogę włączać i wyłączać różne opcje: potwierdzenia syreną otwierania i zamykania, potwierdzenia kierunkami, zamykanie auta przy 15km/h i otwieraniu po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka.
-
Kolego, a jaki masz moduł? W tym czeskim programie, co go wszyscy tylko do szyb używają, masz możliwość edytowania niektórych opcji komfortu. W zależności od numeru są dostępne różne możliwości. Tak to wygląda u mnie na module 1C0 959 799 B
-
Według mnie powinieneś zrobić tak: Pod numerkiem 1 powinien być kondensator, Jeśli tak to wylutuj go całkowicie. Pod numerkiem 2 powinna być jego druga nóżka ( nie jestem w 100% pewien - tak mi wychodzi ze zdjęć), jeśli tak to tam zamiast niej przylutuj się z kablem sygnałowym [kanał L]. Jeżeli wszystko się zgadza, to zrób analogicznie w punkcie 3 [kanał P] [ATTACH=CONFIG]111050[/ATTACH]
-
Takim kabelkiem nic nie tracisz. Sam sygnał audio przechodzi przez niego bez ingerencji i wchodzi bezpośrednio na styki 18,19,20 kostki ISO, a reszta elektroniki w kabelku udaje zmieniarkę, po to abyś klawiszem zmieniarki mógł wybrać ten właśnie tor audio. EDIT Inną kwestią jest montaż całej zmieniarki mp3, która daje możliwość chociażby sterowania nią z oryginalnej kierownicy, a i posiada oprócz takiego samego gniazda typu "jack" co kabelek dodatkowo USB i czytnika kart SD (co poniektóre - jak moja - w opcji mają BT i możliwość parowania z telefonem, ale osobiście nie korzystam)
-
Lisu, podłączenie w Twoim autku DELTA 6 było fabrycznie? W sensie masz podłączoną linię CAN? (piny CAN L i CAN H). A co do Twojego pytania, to najprostszą, ale niekoniecznie najlepszą metodą jest kupienie/zrobienie przejściówki pod 12 pinowe złącze zmieniarki z tyłu i masz do dyspozycji wtyk jack 3,5mm. Koszt takiej przejściówki to niecałe 100zł. Drugi - równie prosty - ale już ciekawszy i bardziej "profesjonalny" to kupno czegoś takiego jak zmieniarka MP3. Urządzenie również podpina się w miejsce zmieniarki, ale oprócz wejścia jack na telefon posiada też czytnik kart pamięci i gniazdo USB. Jest jeszcze inna opcja, ale nie zalicza się do najprostszych, więc nie będę pisał
-
Jak cokolwiek źle podłączysz to albo nic się nie stanie, albo uszkodzisz radio, albo spalisz bezpiecznik w radiu. Nie dramatyzuj Znajdź układ jaki potrzebujesz (na podstawie postów i zdjęć z podobnych tematów, następnie znajdź notę aplikacyjną do układu (np TU) a na końcu pomyśl jak się tam wpiąć (również najlepiej na podstawie istniejących postów) Jak czegoś nie jesteś pewien, to wrzuć fotki to pomyślimy wspólnie. Ale zacznij od tego, żeby napisać o jakie dokładnie "cudo" Ci chodzi.
-
Niestety w dalszym ciągu nie udało mi się rozgryźć zasady działania tego mechanizmu w GAMMA V by Grundig, ale w międzyczasie ukończyłem projekt integracji zmieniarki mp3 wewnątrz radia, z jednoczesną możliwością obsługi zmieniarki fabrycznej. Wybór zmieniarek dokonywany jest przyciskiem "Dolby", który przydatny był tylko jak była kaseta Obie zmieniarki oczywiście sterowane z kierownicy multifunkcyjnej i wyświetlane na dużym FISie Rezultat wizualny poniżej:
-
Cieszę się, że udało Wam się to ominąć w radiu BETA V, ale niestety ja mam wyższy model GAMMA V, gdzie sterowanie kasetą, autoreversem i całym mechanizmem odbywa elektronicznie i prawdopodobnie cyfrowo, a dodatkowo jest to kontrolowane układem scalonym, który prawdopodobnie potrafi rozpoznać prędkość silników i położenia mikro styków i wysłać to wszystko do procesora (w nieznanej mi formie), co trochę utrudnia sprawę. Na chwilę obecną zawiesiłem pomysł z wykorzystaniem kasety na rzecz integracji w odtwarzaczu zmieniarki MP3, z jednoczesną obsługą fabrycznej zmieniarki CD (w moim przypadku 6CD). Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że mimo wszystko ktoś pomoże w rozwiązaniu tematu kaseciaka.
-
Od pewnego czasu próbuję przerobić w ten sposób radyjko GAMMA V by Grundig, ale mam problem. O ile przeanalizowałem ścieżki oraz schematy i doszedłem jak wpiąć się w tor audio ( o dziwo jakość nie odbiegająca od CD - utwór testowy z zewnętrznego odtwarzacza w bezstratnej jakości .FLAC), o tyle mam problem z kasetą. Na początku działało (przez chwilę), ale tylko jak była włączona kaseta. Przy jakimkolwiek innym ułożeniu zapadek/mikrostyków w mechanizmie imitującym kasetę już był TAPE ERROR i brak fonii. Po odcięciu części mechanicznej i zwarciu odpowiednich mikrostyków uzyskałem chwilowy napis TAPE ERROR, jeden irytujący 'beep' w głośnikach i napis PLAY FWD jakby wszystko było ok, ale dźwięku ni ma. Na chwilę obecną próbuję przywrócić póki co do oryginału, żeby na spokojnie wszystko przeanalizować, ale mechanizm miałem już wcześniej uszkodzony i nie zawsze działał, więc nie mam pewności, że zadziała i teraz. Jakieś pomysły? Z tego co wiem, to na płytkę zamontowaną w mechanice składają się dwa układy: Jeden z nich steruje logiką mikroprzełaczników i silnikami (TDA3613T), a drugi prawdopodobnie odpowiada za jakiś wewnętrzny system komunikacji z procesorem (Phillips SCA-R3.1 V92), ale nie mam żadnych datasheetów, żeby potwierdzić przypuszczenia. Nie da rady zrobić tak prosto jak opisał kolega airmax. Dodam jeszcze, że jak próbowałem coś kombinować z tym uszkodzonym mechanizmem, to dźwięk pojawiał się na ułamek sekundy podczas przełączania stron w kasecie FWD/REV. Poniżej fotka PCB radia i tej małej płytki z mechaniki: Edit: Po wstępnych ustaleniach leży u mnie kość TDA3613T. Jest to regulator napięcia sterujący silnikami, które nie pracują. Czy ktoś ma pomysł jak symulować działanie tego układu? Albo może ktoś dysponuje serwisówką do gammy 5 by Grundig, lub przynajmniej samego scalaka SCA-R3.1 V92?