Skocz do zawartości

dawiduch31

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dawiduch31

  • Urodziny 22.05.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przyszowice

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Hej! dzięki za odpowiedź. Zabrałem się do tego dzisiaj - mimo paskudnej pogody i braku dostępu do garażu Zajęło mi to jakieś 40 minut ! z lewej części stabilizatora łącznik udało mi się wyjąć bez jakiegoś większego siłowania a z prawej strony musiałem się trochę zaprzeć o wahacz za pomocą łomu ażeby unieść stabilizator trochę w górę Jeszcze wystarczyło odpowiednio skręcić kierownicą żeby łącznik przy wyjmowaniu nie haczył o tą gumową osłonę z przegubu. Może mam jakąś limitowaną wersję, że nie musiałem luzować sanek ! A co do samych stabilizatorów to udało mi się dostać łącznik do stabilizatora o średnicy 24 mm więc nie musiałem się jakoś siłować z 21 mm jak niektórzy.
  2. no to ja chętnie poproszę właśnie jutro się zabieram do wymiany tych gum... z tego co wyczytałem to trzeba popuścić nieco sanki, niektórzy piszą, że poradzili sobie bez tej czynności. Ogólnie to opisane po łepkach trochę- jedna osoba się postarała opisać to jak należy ale zdjęcia nie przetrwały próby czasu ;P ktoś wie gdzie można zdobyć jakieś zdjęcia albo w miarę przejrzysty opis? z góry dzięki!
  3. Siemka, pozwolicie że sie dołączę do tematu ; D Również mam ubytek płynu w moim pasku 1.9 tdi. Widzę, że dolny wąż który wychodzi od chłodnicy poci sie troszku. Czy Podczas jazdy jest tam większe ciśnienie gdy już termostat otworzy duży obieg ? bo jak samochód stoi to nie widzę żeby coś z niego parowało czy tryskało- jest tylko taka wilgła, świecąca się piska. Zauważyłem też, że lewy dolny róg chłodnicy jest mokry od płynu. Teraz nie wiem czy to jest od tego węża czy jest tam jakiś czujnik czy coś innego co mogło by przeciekać( kiepsko cokolwiek tam widać )? Na początek chciałbym wymienić ten dolny wąż... ktoś wie jaki jest do tego dostęp, bo od góry to raczej kiepski. Wystarczy odłączyć go od chłodnicy i zebrać do jakiegoś pojemnika i wstawić nowy wąż ? Czy jest jakiś jeszcze myk ? Głowica jest chyba oki bo ani nie kopci ani nie mam rosołu w zbiorniczku. z góry dzięki !
  4. ale to by chyba kopcił i dymił gdyby coś z głowicą nie tak było a rosołu to też nie mam w zbiorniczku. Termostat wymieniałem i na 100 % jest oki. Ktoś wie czy ten dolny przewód jest w całości czy w częściach bo w żadnym sklepie znaleźć nie mogę. Wiem,że zły dział ale nie moge zakładać nowych tematów nie wiem z jakiego powodu ... Dzieki ; )
  5. Siemka, pozwolicie że sie dołączę do tematu ; D Również mam ubytek płynu w moim pasku 1.9 tdi. Widzę, że dolny wąż który wychodzi od chłodnicy poci sie troszku. Czy Podczas jazdy jest tam większe ciśnienie gdy już termostat otworzy duży obieg ? bo jak samochód stoi to nie widzę żeby coś z niego parowało czy tryskało- jest tylko taka wilgła, świecąca się piska. Zauważyłem też, że lewy dolny róg chłodnicy jest mokry od płynu. Teraz nie wiem czy to jest od tego węża czy jest tam jakiś czujnik czy coś innego co mogło by przeciekać( kiepsko cokolwiek tam widać )? Na początek chciałbym wymienić ten dolny wąż... ktoś wie jaki jest do tego dostęp, bo od góry to raczej kiepski. Wystarczy odłączyć go od chłodnicy i zebrać do jakiegoś pojemnika i wstawić nowy wąż ? Czy jest jakiś jeszcze myk ?
  6. Witam, pozwolicie że podepnę się pod temat. Musze wymienić antenę bo już mi cieknie do środka woda ; D pytanie mam następujące moja stara antena ma 3 kabelki a nowa tylko jeden. Nie chce czegoś spalić, zepsuć. Powiedzcie proszę co mam z tym zrobić : ) . Z góry dzięki !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności