Skocz do zawartości

wojt22

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojt22

  • Urodziny 06.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    islandia

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. karol6376 parę postów wyżej pisałem „ Witam , chciałem ustawić sobie kąt synchronizacji odkręciłem 3 sruby i zacząłem kręcic tą środkową niestety kręcił się cały silnik . Pospawałem sobie chwytak żeby zablokować koło zębate zacząłem dalej kręcic używając długiego klucza dynamometrycznego ale przy nacisku około 180 nm zrezygnowałem żeby śruby nie ukręcic”. kręcę w lewo śruba środkowa się odkręca jak w prawo to prawie 100% przekraczam dopuszczalny moment i boje sie ze ukrece - - - - - aktualizacja - - - - - dev14 w kowala się pobawilem jedynka wbita i https://www.youtube.com/watch?v=9w0Mzw7f4as niedrgnie nawet
  2. Maik78 niestety nie udalo sie https://www.youtube.com/watch?v=zjhRl7LzeRU
  3. Sruby poluzowane tak że ledwo gwint łapały, pchalem auto na biegu , poljzowałem też centralną srubę i pukałem młotkiem + kawałek plastiku w te bruzdy tak zeby się obkrecilo . Są tam tez przerwy miedzy kołem zębatym a tym drugim wsadzalem tam kawałek twardego plastiku pod kątem i pukałem zeby troche odbiło niestety nawet drgnąć nie chce . Mnichu opisz dokladniej jak od wewnętrznej strony ? Od strony pokrywy zaworow i puknąc tak jak bhm chciał zeby z wałka zeszło ?
  4. Witam , chciałem ustawić sobie kąt synchronizacji odkręciłem 3 sruby i zacząłem kręcic tą środkową niestety kręcił się cały silnik . Pospawałem sobie chwytak żeby zablokować koło zębate zacząłem dalej kręcic używając długiego klucza dynamometrycznego ale przy nacisku około 180 nm zrezygnowałem żeby śruby nie ukręcic .Na filmach widziałem jak delikatnie ludzie kręca wiec niewiem dlaczego u mnie jest taki problem . Ma ktoś może jakiś patent jak tym ruszyć?
  5. Dzieki za pomoc. Ciężko będzie mi to odkręcić jak się nie mylę to jest tam torsen będzie trochę przeszkadzać . Zestaw naprawczy będzie za tydzień. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  6. Tak dokładnie o to chodzi .A wiesz może jak to mocowanie się wyciąga (próbowałem wybić ) mam fatalny dostęp a nie chciał bym całej skrzyni ściągać .
  7. Witam, jestem nowy na forum i nie mogę zakładać jeszcze tematów wiec się trochę podczepiłem. Mam passata b5 2001 rok 1.9 tdi avf 4 motion ze skrzynią 6 biegową. Ostatnio miałem problemy ze wstecznym ale jakoś dawał radę po 2 lub 3 razie zaskakiwał lecz pare dni temu wajcha zmiany biegów zrobiła się luźna lata na wszystkie strony i nam biegi tylko od 1 do 4 wskoczyłem pod auto i zobaczyłem ze wyskoczyła taka kulka na wybieraku z rurki która jest połączona z wajchą od zmiany biegów. Bez problemów wbiłem to z powrotem lecz po paru kilometrach dalej wypada i mam tylko 4 biegi. Spotkał już się ktoś z takim problemem lub wie jak go rozwiązać (jaka część do wymiany) Pozdrawiam Wojtek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności