wojt22
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wojt22
- Urodziny 06.07.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Wojtek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
islandia
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
-
Rok produkcji
2001
-
wojt22 obserwuje zawartość → Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
-
Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
wojt22 odpowiedział sojkis → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
karol6376 parę postów wyżej pisałem â Witam , chciałem ustawić sobie kąt synchronizacji odkręciłem 3 sruby i zacząłem kręcic tą środkową niestety kręcił się cały silnik . Pospawałem sobie chwytak żeby zablokować koło zębate zacząłem dalej kręcic używając długiego klucza dynamometrycznego ale przy nacisku około 180 nm zrezygnowałem żeby śruby nie ukręcicâ. kręcę w lewo śruba środkowa się odkręca jak w prawo to prawie 100% przekraczam dopuszczalny moment i boje sie ze ukrece - - - - - aktualizacja - - - - - dev14 w kowala się pobawilem jedynka wbita i https://www.youtube.com/watch?v=9w0Mzw7f4as niedrgnie nawet -
Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
wojt22 odpowiedział sojkis → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Maik78 niestety nie udalo sie https://www.youtube.com/watch?v=zjhRl7LzeRU -
Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
wojt22 odpowiedział sojkis → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Sruby poluzowane tak że ledwo gwint łapały, pchalem auto na biegu , poljzowałem też centralną srubę i pukałem młotkiem + kawałek plastiku w te bruzdy tak zeby się obkrecilo . Są tam tez przerwy miedzy kołem zębatym a tym drugim wsadzalem tam kawałek twardego plastiku pod kątem i pukałem zeby troche odbiło niestety nawet drgnąć nie chce . Mnichu opisz dokladniej jak od wewnętrznej strony ? Od strony pokrywy zaworow i puknąc tak jak bhm chciał zeby z wałka zeszło ? -
Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
wojt22 odpowiedział sojkis → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam , chciałem ustawić sobie kąt synchronizacji odkręciłem 3 sruby i zacząłem kręcic tą środkową niestety kręcił się cały silnik . Pospawałem sobie chwytak żeby zablokować koło zębate zacząłem dalej kręcic używając długiego klucza dynamometrycznego ale przy nacisku około 180 nm zrezygnowałem żeby śruby nie ukręcic .Na filmach widziałem jak delikatnie ludzie kręca wiec niewiem dlaczego u mnie jest taki problem . Ma ktoś może jakiś patent jak tym ruszyć? -
[B5][Instrukcja] Wymiana skrzyni z 5 na 6 biegową sprzęgło 240mm
wojt22 odpowiedział rafal102 → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Dzieki za pomoc. Ciężko będzie mi to odkręcić jak się nie mylę to jest tam torsen będzie trochę przeszkadzać . Zestaw naprawczy będzie za tydzień. Jeszcze raz dzięki za pomoc. -
[B5][Instrukcja] Wymiana skrzyni z 5 na 6 biegową sprzęgło 240mm
wojt22 odpowiedział rafal102 → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Tak dokładnie o to chodzi .A wiesz może jak to mocowanie się wyciąga (próbowałem wybić ) mam fatalny dostęp a nie chciał bym całej skrzyni ściągać . -
[B5][Instrukcja] Wymiana skrzyni z 5 na 6 biegową sprzęgło 240mm
wojt22 odpowiedział rafal102 → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Witam, jestem nowy na forum i nie mogę zakładać jeszcze tematów wiec się trochę podczepiłem. Mam passata b5 2001 rok 1.9 tdi avf 4 motion ze skrzynią 6 biegową. Ostatnio miałem problemy ze wstecznym ale jakoś dawał radę po 2 lub 3 razie zaskakiwał lecz pare dni temu wajcha zmiany biegów zrobiła się luźna lata na wszystkie strony i nam biegi tylko od 1 do 4 wskoczyłem pod auto i zobaczyłem ze wyskoczyła taka kulka na wybieraku z rurki która jest połączona z wajchą od zmiany biegów. Bez problemów wbiłem to z powrotem lecz po paru kilometrach dalej wypada i mam tylko 4 biegi. Spotkał już się ktoś z takim problemem lub wie jak go rozwiązać (jaka część do wymiany) Pozdrawiam Wojtek