Skocz do zawartości

habor

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O habor

  • Urodziny 26.12.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość

Samochód

  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rozebrałem, wyczyściłem, złożyłem i działa. Ten wyłamany ząb nie ma wpływu na pracę przepustnicy. Najprawdopodobniej teraz wyłamie się kolejny ząb ponieważ jest teraz bardzo obciążony ale o to będę martwił się później .
  2. Sterownik wymieniony, założyłem 3C8 919 475 A, wszystko działa.
  3. Podłącz pod kompa to się dowiesz co się dzieje.
  4. Pytałem w serwisie. Powiedzieli mi, że dla mojego samochodu wszystkie przewidziane akcje serwisowe zostały wykonane. Oczywiście dopytałem co było wymieniane, podobno czujnik oleju.
  5. Mam identycznie wyłamany ząb na tej zębatce z półksiężycem. Przez to pojawia mi się błąd 8465 P2111. Nie chcę kupować nowej przepustnicy a więc spróbuję to w jakiś sposób naprawić, jak mi się uda to opiszę to.
  6. Kolego ja mam identyczną przepustnicę. Cały czas pojawia mi się błąd przepustnicy o nr 8465 P2111. zdjąłem dekielek z elektroniką i okazało się mam dyłamany drugi ząb na zębatce półksiężyca. Identycznie jak kolega w poście 12 http://forum.vw-passat.pl/threads/119249-Ktos-wymienial-EGR-lub-przepustnice-w-silniku-CR Jutro spróbuję w jakiś sposób to naprawić. Może uda mi się dospawać taki ząb.
  7. Witam, mam ten sam problem. Właśnie wymieniłam silnik sterujący klapami w kolektorze ale niestety nic to nie dało. Błąd nadal się pojawia. Czy jest sens wymieniać klapy? Rozebrałem cały kolektor ssący i dokładnie go wyczyściłem, klapy chodzą bez problemu. Jak robię adaptację tych klap to silniczek na przemian zamyka i otwiera te klapy i jak skończy to wyrzuca błąd sterowania klapami. O co chodzi? W środku nie ma żadnego czujnika który widział by położenie tych klap a więc tylko silnik mówi o położeniu. Proszę o pomoc. Znalazłem jeszcze coś takiego: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213 Może rzeczywiście jest problem z softem.
  8. Ok. Wstąpiłem dzisiaj do salonu i się zapytałem. Tak mieli takie przypadki, że po zaniku prądu padał parktronic. Trzeba wymienić moduł. Nie ma w sprzedaży modułów 3C8 919 475 na ich miejsce powstały 3C8 919 475 A.
  9. To jeszcze jedno pytanie. Szukam na allegro mojego sterownika ale nie udało mi się znaleźć o nr 3C8 919 475 są o nr 3C8 919 475 A pod tym nr jest również nr bez A czy jeśli kupię ten sterownik to bez problemu podmienię i będzie działało? Sprawdziłem sterownik mam za schowkiem. http://allegro.pl/vw-passat-cc-modul-parkowania-pdc-3c8919475a-i3804510375.html
  10. Koledzy proszę o pomoc. Wczoraj podczas zapalania rozładował mi się akumulator. kupiłem nowy i po podłączeniu przestał działać mi PARKTRONIC. Pojawił mi się błąd 16347 - control unit nie mogę go skasować. O co może chodzić? przed wymianą wszystko na 100% działało.
  11. Mylisz się kolego. Mają je na stanie nawet w centrali mają 2 szt a więc dostępność kolejny dzień pracujący. Poza tym mają w innych oddziałach i mogą bez problemu zrobić przesunięcie. Dane z przed chwilki.
  12. Oczywiście będę wdzięczny jeśli ktoś poda mi nr. Do ASO dzwonilem zapytać o cenę ale oczywiście cena w ASO 400zl za szt. troszkę drogo. Znalazłem w IC sprężynę KYB w bardzo fajnej cenie. 105zł.
  13. Koledzy szukam sprężyn jak na zdjęciu. Jakimi kolorami mogę je zastąpić? znalazłem na allegro biały, fiolet i jeden żółty ale nie wiem czym to się różni. Prosze o pomoc.
  14. Witam, Szukam sprężyn tył do PASSATA B6 z 2008roku sedan. Jeśli ktoś posiada chętnie kupię. Kombinacja kolorów jak na zdjęciu. Proszę również o pomoc w doborze sprężyn. Jakie mam kupić żeby nie było różnicy z oryginałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności