Skocz do zawartości

Matt214

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Matt214

  • Urodziny 03.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tbg (RT)

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, tak kolego, mialem nieszczelną klimę, także musiałem zakupic nową chłodnicę i nabić, dzieki za pomoc :ok
  2. ok, dzięki z góry za pomoc, odezwę sie po diagnostyce u osoby zajmującymi sie klimami
  3. i myslisz ze dlatego jak klikam AC to nic sie nie zalacza, nie pyka? ps. napisze do niego
  4. W porządku, o to moje objawy po sprawdzeniu 1-sze sprawdziłem te kurki , wciskałem w jednym i drugim tę kuleczkę i nic nie syczało (tam była jakaś w środku gumka, membrana czy co? balem sie to przebić. 2. wpiąłem sie w czujnik i faktycznie przy 1-szym mostkowaniu (1szy bieg) coś pstryknęło i włączyły się wolno wentylatory, a na drugim mostku - szybko (2gi bieg) 3. potem podpiąłem czujnik do węża , włączyłem AC na zapłonie i nic się nie działo. nic nie pstrykało Czy to oznacza ze musi byc nabite żeby cokolwiek ruszyło i była klima? oraz ile kosztuje nabicie ze sprawdzeniem szczelności? tak na oko
  5. dzięki, spróbuje ostrożnie to porobić, dam znać wkrótce
  6. no myslalem o fachowcu ale u mnie nie mam takich i sprawdzonych . Jesli bys mogl to jakos podpowiedz bym prosil
  7. bo pisalo cos na innych postach ze jeszcze jakies czujniki mam sprawdzic? nie mam pojecia, nie znam sie za bardzo . ps. o jakie czynniki ci chodzi - plyn, gaz ?, bo zapomnialem wczesniej dopisac
  8. tak , ma taki przekaznik po lewej stronie http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=9EOEphKdLKlP0M&tbnid=RrPmd6QjhICBZM:&ved=&url=http%3A%2F%2Ftablica.pl%2Foferta%2Fprzekaznik-wentylatorow-passat-b4-b3-CID5-ID2LtbF.html&ei=YoHUUZ-UEoG1O9OGgOAJ&bvm=bv.48705608,d.ZWU&psig=AFQjCNFV2KY6T7ZUA8LvLOfnJIZ6fxLiUw&ust=1372967650598315 a te czujniki to dla przypomnienia znajdując sie pod filtrem powietrza czy na tym jednym z dwoch zaworkow na przewowdzie aluminiowym jak pokazane jest w linku nizej?, bo gdzieś to czytalem ale zgubilem ten temat na forum, ewentualnie prosze o link. http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=MLy86UyNb1OuiM&tbnid=cMpowJBDFHGdOM:&ved=&url=http%3A%2F%2Fposzukaj.elektroda.pl%2Fszukaj%2Cciśnienie-klimatyzacji%2C120.html&ei=dIXUUZrRG4bkOsKdgeAN&bvm=bv.48705608,d.ZWU&psig=AFQjCNFeSb3JbPbMgY0sz67lAezrHWktYw&ust=1372968693012541 ps, ja ma te dwa zaworki ale nie mam na nim takiego czegos, tylko dwa czarne kapturki.
  9. witam, odkopie temat. Ja mam passata B4 '94 raczej z manualna klimą. Klima nie działa, nie slysze zeby cos sie załączała jakaś pompa, nie mam tego przekaźnika. W końcu mam byc czy nie, bo nie chce kupować czego co i tak efektu nie da, nie mam możliwości sprawdzenia przy sklepie bo sie nie zgadzają.
  10. Witam, tak jak kolego pisałeś - okazało się ze padła cewka oraz dodatkowo wąż od nagrzewnicy dlatego zalało . Dzięki z góry za probe pomocy
  11. ok, jak wrócę we wtorek lub środę to sprawdzę i dam znać.
  12. no nie wiem czy mam 3poziomowy wlacznik, mam tylko na przycisk (dokladnie taki ) poza tym dlaczego mowimy teraz o gazie skoro odpala mi na benzynie, przy wlaczeniu zaplonu slychac ze pompka pompuje , nic sie nie dzialo z tym. Poza tym czy czasem jesli podaje iskre na swiece od cewki to czy czasem wlasnie cewka jest dobra? bo gdyby nie podawalo w ogole iskry to juz trzeba bylo by dochodzic czy aparat czy cewka. Sądze ze to cos innego, sproboje z tymi swiecami chodz nie wydaje mi sie ze to tez tego wina. Jak krecę to nie ma zadnego efektu ze cos chce złapać, tylko krece i krece i nic.
  13. nie mam żadnej sekwencji, przy odpalaniu najpierw idzie benzyna a dopiero przy 2,5 tys obrotów przełącza się automatycznie na gaz. Kolego ale sądzisz ze cewka padła? mam niby podpięcie pod komputer 16 piniowy , dało by się to sprawdzić na kompie? Napisz co ewentualnie musiałbym wymienić lub zwrócić uwagę?
  14. Witam, podepnę się do tematu. Mój Passat b4 B+LPG silnik 2.0 115KM. Pewnego razu jechałem do domu , na skrzyżowaniu nagle mi zgasł silnik i ulatniał się dym z pod maski, zajrzałem i wysadziło prawdopodobnie korek od płynu chłodzącego, wszystko w tych okolicach było zalane. Próbowałem odpalić jednak nie dawało to skutków, sądziłem ze coś zalałem. Odczekałem noc z myślą ze coś wyschło i odpalę jednak nic. Zmieniłem kopułkę, paluch bo przewód od cewki był walnięty, sprawdziłem potem czy jest iskra od aparatu zapłonowego i jest ale problem jest taki ze nadal nie chce odpalić. Kręcę , kręcę i nic. Czy jesteście w stanie przybliżyć mi usterkę jaka może istnieć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności