z@q
-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O z@q
- Urodziny 10.01.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Włocławek
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
-
Przedwczoraj włączyłem auto i okazało się, że jak jest na chodzie to też syczy. Przypomnę, że klimę nabijałem cztery dni wcześniej. Maszyna pokazała, że klimy wstrzeliła 609g. Czy to oznacza nieszczelność zaworu?
-
OK! Dzięki za szybką odp. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
-
Witam! A ja mam pytanie z innej beczki. Dziś byłem u mechanika sprawdzić klimę, bo od jakiegoś czasu nie działała. Zaczęliśmy od wymiany czynnika i oleju. Po zakończeniu w/w czynności odpalam samochód i .... przysłowiowa d..pa. Już mnie mechanik wysyłał do elektryka, gdy jeszcze zdjął osłonę silnika i okazało się, że kabelek od sprężarki nie był podpięty. Po podpięciu zaczęło dmuchać jak należy. I teraz sedno sprawy. Zadowolony wróciłem do domu kiedy sprężarka chodziła wyłączyłem silnik i pod maską - tam gdzie zawory od klimy wydobywał się szum jakby klima uchodziła, z tym że po około 3,4 sekundach dźwięk nie był słyszalnym. Moje pytanie dotyczy tego, czy klima którymś zaworem ucieka, czy odpowietrza się sama w taki sposób? Proszę o pomoc, bo jutro będę przejeżdżał obok mechanika to bym do niego na świeżo zajechał.
-
Muszę przeprosić wszystkich, ale mam przprowadzkę i remont w jednym, z tego też powodu nie dam rady być na w/w spotkaniu. Myślałem, że uda mi się przełożyć ten remont, ale niestety siła wyższa. Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że na następny już będę w pełni dostępny. Pozdrawiam wszystkich i życzę udanego spotkania:wsciekly
-
Aha, fajnie. A jakieś suweniry powinno się mieć?
-
Zmieniłem trzecie światło stopu i teraz jest OK. Przepraszam, że tutaj pytam, ale nie bardzo wiem gdzie o ten temat zapytać. Chodzi mi o kogoś z forum kto pomogł by naprawić drzwi od kierowcy i od pasażera z tylu-prawe, ponieważ nie świecą lampki w drzwiach no i od kierowcy brzęczek niewyłączonych świateł nie działa. Oczywiście za drobną opłatą. Pozdrawiam.
-
Witam! Jak dobrze się doczytałem to spocik odbędzie się 13.07.2013r. Jestem nowy na tym forum i chciałem zapytać czy można dołączyć, jeżeli to będzie w dniu z wcześniej wspomnianej dacie, o której godzinie spotkanie pod OBI w Toruniu, bo do tego Silna sam nie trafię. Pozdrawiam.
-
Witam! 03.08 - 10.08 Rowy. Zna ktoś ciekawe miejsca do zwiedzania w tym rejonie? Pozdrawiam.
-
Ja też całkiem niedawno przyciemniałem szybki, to już trzeci samochód, w którym to robiłem. We wszystkich trzech przypadkach wybierałem najciemniejszą folię jaką mieli w zakładzie. Napiszę tak, dla mnie zarówno w ciemnozielonym, w jasnozielonym i obecnie w szarym kolorze najciemniejsza folia, jak dla mnie pasuje. Polecam najciemniejszą folię, przy dużym nasłonecznieniu i tak będzie słonko świeciło i przeszkadzało dzieciom. Wiem, bo sam to przerabiałem najpierw z jednym "bąblem" a teraz z drugim. Pozdrawiam i powodzenia z przyciemnianiem szybek.
-
To konkretnie, ile z przesyłką?
-
Z przesyłką?
-
indyczes, a ile chcesz za tą lampę. Mam sedana b5fl 2001.
-
Wymieniłem żarówki stopu w lampach i nadal jest to samo. Jeszcze gęstej w sklepie zamiast dać mi żarówki P21/4W to dał P21/5W, ale pokombinowałem i udało się wcisnąć i nawet działają. Czy z instalacją nic się nie stanie od tych żarówek, bo jak mają być jakiekolwiek problemy to zmienię na stare. Podpowiedzcie co z tym stołem może być nie tak i czy żarówki w/w mogą być w lampach zamontowane, czy nie?
-
Dziś wymieniłem stop na używkę i świeci. Niestety z tego co zaobserwowałem to świeci dziwnie, bo świecą trzy diody z lewej, trzy z prawej i trzy środkowe. Pozostałe chyba się nie świecą(dokładnie nie wiem, bo słońce świeciło, ale jeszcze z synem pójdę i dokładniej sprawdzę. Jeżeli świeciłyby tylko te diody co pisałem wyżej to może pomóc wymiana żarówek stopu w lampach, czy trafiłem na kończącą się lampę trzeciego stopu?
-
Witam wszystkich forumowiczów i jednocześnie proszę o diagnozę. Otóż kupiłem paska 2001r. produkcji silnik 1.8T w sedanie, jakiś miesiąc temu. Praktycznie od momentu kiedy ten samochód użytkuje bulgotanie pod podszybiem towarzyszy mi do dnia dzisiejszego. Wymieniłem olej silnikowy na taki jak był od samego początku (Mobil 1 5W50) oraz filtry. Nic się nie poprawiło i nie zmieniło. Dodam jeszcze, że u dwóch mechaników byłem by sprawdzili na ile jest to możliwe, czy uszczelka pod głowicą nie jest czasem do wymiany. Odpowiedź była taka, że wszystko jest Ok i tylko jeździć. Tydzień temu (tj. 29.05.2013) zamontowałem instalację gazową i po dwóch dniach, gdy temp na dworze jest ok 11-15 st. pojawia się z rury wydechowej jasny dymek. Nie jestem w stanie określić, czy jest on niebieski, czy biały. Dymek zauważam przy cofaniu, a dziś jak wyjechałem z garażu i przejechałem ok 2-2,5km wyłączyłem samochód na ok. 1min. i ponownie go włączyłem też lekko zadymił. Aha płyn chłodzący dolewałem na wszelki wypadek, bo wydawało mi się, że jest go w zbiorniczku mało, około 2 tygodni temu, dziś jest widoczny ubytek tego płynu. Na korku zbiorniczka z płynem chłodzącym był brunatny nalot (jak go kupiłem, to później sprawdziłem, bo nie wiedziałem, że takie problemy występują w osławionych passatach), ale tego nalotu nie przybywa od tamtej pory. Moje pytanie, jeżeli ktoś z szanownych forumowiczów jest w stanie odpowiedzieć, to: czy to jest uszczelka pod głowicą, czy jeszcze coś innego? Bardzo proszę o pomoc, bo jestem spłukany z kasy i nie chcę wyrzucać następnych pieniędzy pochopnie. Dodam, że nie mam warunków na naprawy i wszystko (no prawie wszystko) muszę naprawiać w warsztatach, gdzie za sam wjazd już się płaci. Dziś zauważyłem, że dymi na biało. Proszę o jakieś sugestie, podejrzenia, może ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek i udało mu się go rozwiązać?