Skocz do zawartości

z@q

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O z@q

  • Urodziny 10.01.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Włocławek

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Przedwczoraj włączyłem auto i okazało się, że jak jest na chodzie to też syczy. Przypomnę, że klimę nabijałem cztery dni wcześniej. Maszyna pokazała, że klimy wstrzeliła 609g. Czy to oznacza nieszczelność zaworu?
  2. OK! Dzięki za szybką odp. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
  3. Witam! A ja mam pytanie z innej beczki. Dziś byłem u mechanika sprawdzić klimę, bo od jakiegoś czasu nie działała. Zaczęliśmy od wymiany czynnika i oleju. Po zakończeniu w/w czynności odpalam samochód i .... przysłowiowa d..pa. Już mnie mechanik wysyłał do elektryka, gdy jeszcze zdjął osłonę silnika i okazało się, że kabelek od sprężarki nie był podpięty. Po podpięciu zaczęło dmuchać jak należy. I teraz sedno sprawy. Zadowolony wróciłem do domu kiedy sprężarka chodziła wyłączyłem silnik i pod maską - tam gdzie zawory od klimy wydobywał się szum jakby klima uchodziła, z tym że po około 3,4 sekundach dźwięk nie był słyszalnym. Moje pytanie dotyczy tego, czy klima którymś zaworem ucieka, czy odpowietrza się sama w taki sposób? Proszę o pomoc, bo jutro będę przejeżdżał obok mechanika to bym do niego na świeżo zajechał.
  4. Muszę przeprosić wszystkich, ale mam przprowadzkę i remont w jednym, z tego też powodu nie dam rady być na w/w spotkaniu. Myślałem, że uda mi się przełożyć ten remont, ale niestety siła wyższa. Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że na następny już będę w pełni dostępny. Pozdrawiam wszystkich i życzę udanego spotkania:wsciekly
  5. Aha, fajnie. A jakieś suweniry powinno się mieć?
  6. Zmieniłem trzecie światło stopu i teraz jest OK. Przepraszam, że tutaj pytam, ale nie bardzo wiem gdzie o ten temat zapytać. Chodzi mi o kogoś z forum kto pomogł by naprawić drzwi od kierowcy i od pasażera z tylu-prawe, ponieważ nie świecą lampki w drzwiach no i od kierowcy brzęczek niewyłączonych świateł nie działa. Oczywiście za drobną opłatą. Pozdrawiam.
  7. Witam! Jak dobrze się doczytałem to spocik odbędzie się 13.07.2013r. Jestem nowy na tym forum i chciałem zapytać czy można dołączyć, jeżeli to będzie w dniu z wcześniej wspomnianej dacie, o której godzinie spotkanie pod OBI w Toruniu, bo do tego Silna sam nie trafię. Pozdrawiam.
  8. Witam! 03.08 - 10.08 Rowy. Zna ktoś ciekawe miejsca do zwiedzania w tym rejonie? Pozdrawiam.
  9. Ja też całkiem niedawno przyciemniałem szybki, to już trzeci samochód, w którym to robiłem. We wszystkich trzech przypadkach wybierałem najciemniejszą folię jaką mieli w zakładzie. Napiszę tak, dla mnie zarówno w ciemnozielonym, w jasnozielonym i obecnie w szarym kolorze najciemniejsza folia, jak dla mnie pasuje. Polecam najciemniejszą folię, przy dużym nasłonecznieniu i tak będzie słonko świeciło i przeszkadzało dzieciom. Wiem, bo sam to przerabiałem najpierw z jednym "bąblem" a teraz z drugim. Pozdrawiam i powodzenia z przyciemnianiem szybek.
  10. To konkretnie, ile z przesyłką?
  11. indyczes, a ile chcesz za tą lampę. Mam sedana b5fl 2001.
  12. Wymieniłem żarówki stopu w lampach i nadal jest to samo. Jeszcze gęstej w sklepie zamiast dać mi żarówki P21/4W to dał P21/5W, ale pokombinowałem i udało się wcisnąć i nawet działają. Czy z instalacją nic się nie stanie od tych żarówek, bo jak mają być jakiekolwiek problemy to zmienię na stare. Podpowiedzcie co z tym stołem może być nie tak i czy żarówki w/w mogą być w lampach zamontowane, czy nie?
  13. Dziś wymieniłem stop na używkę i świeci. Niestety z tego co zaobserwowałem to świeci dziwnie, bo świecą trzy diody z lewej, trzy z prawej i trzy środkowe. Pozostałe chyba się nie świecą(dokładnie nie wiem, bo słońce świeciło, ale jeszcze z synem pójdę i dokładniej sprawdzę. Jeżeli świeciłyby tylko te diody co pisałem wyżej to może pomóc wymiana żarówek stopu w lampach, czy trafiłem na kończącą się lampę trzeciego stopu?
  14. Witam wszystkich forumowiczów i jednocześnie proszę o diagnozę. Otóż kupiłem paska 2001r. produkcji silnik 1.8T w sedanie, jakiś miesiąc temu. Praktycznie od momentu kiedy ten samochód użytkuje bulgotanie pod podszybiem towarzyszy mi do dnia dzisiejszego. Wymieniłem olej silnikowy na taki jak był od samego początku (Mobil 1 5W50) oraz filtry. Nic się nie poprawiło i nie zmieniło. Dodam jeszcze, że u dwóch mechaników byłem by sprawdzili na ile jest to możliwe, czy uszczelka pod głowicą nie jest czasem do wymiany. Odpowiedź była taka, że wszystko jest Ok i tylko jeździć. Tydzień temu (tj. 29.05.2013) zamontowałem instalację gazową i po dwóch dniach, gdy temp na dworze jest ok 11-15 st. pojawia się z rury wydechowej jasny dymek. Nie jestem w stanie określić, czy jest on niebieski, czy biały. Dymek zauważam przy cofaniu, a dziś jak wyjechałem z garażu i przejechałem ok 2-2,5km wyłączyłem samochód na ok. 1min. i ponownie go włączyłem też lekko zadymił. Aha płyn chłodzący dolewałem na wszelki wypadek, bo wydawało mi się, że jest go w zbiorniczku mało, około 2 tygodni temu, dziś jest widoczny ubytek tego płynu. Na korku zbiorniczka z płynem chłodzącym był brunatny nalot (jak go kupiłem, to później sprawdziłem, bo nie wiedziałem, że takie problemy występują w osławionych passatach), ale tego nalotu nie przybywa od tamtej pory. Moje pytanie, jeżeli ktoś z szanownych forumowiczów jest w stanie odpowiedzieć, to: czy to jest uszczelka pod głowicą, czy jeszcze coś innego? Bardzo proszę o pomoc, bo jestem spłukany z kasy i nie chcę wyrzucać następnych pieniędzy pochopnie. Dodam, że nie mam warunków na naprawy i wszystko (no prawie wszystko) muszę naprawiać w warsztatach, gdzie za sam wjazd już się płaci. Dziś zauważyłem, że dymi na biało. Proszę o jakieś sugestie, podejrzenia, może ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek i udało mu się go rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności