Skocz do zawartości

perzykt

  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O perzykt

  • Urodziny 31.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To jakaś nowość, kiedyś nie było blaszek ze sprężynką i bez. Był jeden rodzaj. Ale miło że się pochylili nad problemem.
  2. Jest to możliwe, rozmawiałem z ludźmi, którzy się zajmują taki rzeczami i potwierdzili że często tak się dzieje - kupiłem sprężyny oryginalne VW o tym samym numerze z rozbiórki z innego Paska. Jako ciekawostkę powiem, że po przejechaniu ok 4kkm, zawias chyba trochę usiadł i parametr kamery ten rozkalibrowany zmniejszył swoją wartość a co za tym idzie asystenci działają i nie wyrzuca błędu. Więc jest szansa, że temat sam się rozwiąże 🙂
  3. Odisa nie mam ale można się postarać :-). Jest jeszcze szansa, że zawieszenie tylne lekko usiądzie i temat sam się rozwiąże - od kilku dni błąd się nie pojawia i asystenci działają bez problemu póki co. Dzięki za wskazówkę póki co.
  4. Wygląda na to, że znalazłem powód moich błędów - otóż po wymianie sprężyn tylnego zawieszenia kamera przednia rozkalibrowała się i jeden z parametrów jest poza zakresem. Teraz pytanie - żeby ją nauczyć nowych nastaw to tylko serwis czy można to jakoś garażowym sposobem zrobić ?
  5. Dorzucam zrzuty błędów, może po tym ktoś na coś wpadnie Adres 13: Reg.dystansu Plik etykiet: 3Q0-907-572.clb Oznaczenie elementu: 3Q0 907 572 A HW: 3Q0 907 572 A Komponent i/lub wersja: ACC BOSCH MQB H04 0130 Kodowanie: 2A40604110FFC428949C804C Kod serwisu: WSC 05311 115 00086 Zbiór danych ASAM: EV_ACCBOSCHVW48X 001007 (VW48) ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod VCID: 3365AACB9A3561130E-8066 2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 0803 - Magistrala danych U1123 00 [008] - odebrana wartoœæ usterki [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach b³êdów (protokó³ UDS) - jest dostêpna wy³¹cznie przy u¿yciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 4 Czêstoœæ b³êdu: 3 Wew.licznik b³êdów: 199 Przebieg: 294043 km Data: 2023.12.10 Czas: 15:19:24 Temperatura sterownika: 16 °C Napiêcie zacisku 15: 14.4 V Velocity_vehicle_reference: 15.25 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.07 m/s² Status_ACC_System: ACC_StandBy 0862 - Magistrala danych U1123 00 [008] - odebrana wartoœæ usterki [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach b³êdów (protokó³ UDS) - jest dostêpna wy³¹cznie przy u¿yciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 6 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 169 Przebieg: 292846 km Data: 2023.11.28 Czas: 18:03:56 Temperatura sterownika: 13 °C Napiêcie zacisku 15: 14.5 V Velocity_vehicle_reference: -0.13 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: -0.03 m/s² Status_ACC_System: ACC_StandBy Adres 55: Zasiêg œwiate³ Plik etykiet: 7P6-907-357.clb Oznaczenie elementu: 7P6 907 357 C HW: 7P6 907 357 B Komponent i/lub wersja: AFS-ECU H01 0110 Kodowanie: 039A00004F200200 Kod serwisu: WSC 32458 001 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_HeadlRegulAFSMQBMLB 001001 (VW48) ROD: EV_HeadlRegulAFSMQBMLB.rod VCID: 3F8DF6FBA67DB573FA-806A Znaleziono 1 b³¹d: 13705995 - Magistrala danych U1123 00 [008] - odebrana wartoœæ usterki [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach b³êdów (protokó³ UDS) - jest dostêpna wy³¹cznie przy u¿yciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 6 Czêstoœæ b³êdu: 3 Wew.licznik b³êdów: 199 Przebieg: 294043 km Data: 2023.12.10 Czas: 15:19:53 Pi¹tek,15,Grudzieñ,2023,18:33:36:00009 Wersja VCDS: AKP 21.3.0 uruchomiony na Windows 10 x64 www.vcds.pl Adres A5: Czujniki asyst.j.-p. Plik etykiet: 3Q0-980-65X-A5.clb Oznaczenie elementu: 3Q0 980 653 C HW: 3Q0 980 653 Komponent i/lub wersja: MQB_B_MFK H08 0061 Kodowanie: 0004080100000401002213448040A100900004200040 Kod serwisu: WSC 32458 001 104857 Zbiór danych ASAM: EV_MFKBoschMQBB 001001 (VW48) ROD: EV_MFKBoschMQBB_001_VW36.rod VCID: 366393DF8947743B29-8062 Znaleziono 1 b³¹d: 0662 - Dynamiczna kalibracja C1106 F0 [008] - Przekroczona wartoœæ graniczna [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach b³êdów (protokó³ UDS) - jest dostêpna wy³¹cznie przy u¿yciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 4 Czêstoœæ b³êdu: 2 Wew.licznik b³êdów: 159 Przebieg: 294043 km Data: 2023.12.10 Czas: 15:19:23 Temperatura sterownika: 20 °C Temperatura zewnêtrzna: 2.5 °C Prêdkoœæ pojazdu: 54.58 km/h Czas pracy systemu: 256.8 s Napiêcie zacisku 15: 14.2 V mid: 00 1D Status kamery: Gotowoœæ do pracy Engine_Running_Info: 1 Software_Info_4: 1 Software_Info_3: 6 Software_Info_2: 0 Software_Info_1: 0
  6. Czy ktoś się spotkał z problem tylnego czujnika poziomowania świateł po wymianie sprężyn tylnego zawieszenia - przy wymianie sprężyn odkręciłem mocowanie czujnika od dolnego wahacza i obróciłem ramię czujnika poza zakres normalnej pracy i od tego momentu wyrzuca mi błąd LIGHT ASSIST który ginie po wyłączeniu silnika. Po ponownym włączeniu silnika może być dobrze kilka dni lub kilka minut. Mogłem uszkodzić ten czujnik lub rozkalibrować go ?
  7. Przerabiałem to samo w B6. Regeneracja zacisków w firmie która kompleksowo się tym zajmuje przyniosło zamierzony efekt. Luźno pracujący tłoczek nie warunkuje właściwej szczeliny między tarczą a klockiem - u mnie tłoczek pracował luźno a koło kręciło się z lekkim oporem i problem grzania był. Nie stosuj półśrodków tylko oddaj zaciski fachowcom od hamulców i problem powinien odejść.
  8. U mnie wszystko działało prawidłowo do pewnego momentu, a teraz jest tak że jak włączam zapłon to muszę nacisnąć przycisk pamięci na fotelu i dopiero wtedy lusterko zajmuje zaprogramowaną pozycję, w przeciwnym razie ustawia się w jakiejś dziwnej nie określonej pozycji. Dodatkowo często zdarza się tak, że jak włączam zapłon to fotel nie dojeżdża do kierownicy - muszę wtedy wcisnąć przycisk pamięci na fotelu i fotel dosuwa się o te kilka milimetrów do przodu. Resetowanie pamięci sterownika nie pomaga.
  9. A macie gdzieś kodowanie do TJA dla manuala i co trzeba mieć na pokładzie żeby zadziałało ?
  10. A na jakiej zasadzie działa to w samochodach z manualną skrzynią ?
  11. Robiłem reset, opcja RC do wyboru pojawiła się, odhaczyłem żeby była aktywna i mimo to nie działa
  12. Mam problem z uruchomieniem RAIN CLOSING - robiłem wszystko zgodnie z instrukcją. Wyczytałem że problemem może być mój czujnik deszczu RLHS - poniżej zrzuty z VCDS Ma ktoś może pomysł jak to rozwiązać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności