Skocz do zawartości

cz4ng

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cz4ng

  • Urodziny 15.11.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. dzieki za szybką odpowiedź jestem właśnie po czyszczeniu turbiny i na pierwyszym biegu dochodzi tylko do 3tys obrotów musze wrzucić drugi bieg albo puścić i dodać gaz żeby działał normalnie czy to definitywnie wina turbo czy może podciśnienia ?(turbo wsadzone od 110km) ----------------------------------------------------------------- problem rozwiązany niedomagał n75
  2. witam log dynamiczy grupa 011 Spec. intake press. i Actual intake press. co jest za to odpowiedzialne ?
  3. cz4ng

    Turbina a olej

    Witam i przepraszam za odświerzenie starego teamatu. Wczoraj po przejechaniu 2tys km zapaliła się zółta kontrolka oleju. Sprawdziłem i brakuje oleju nie ma nic na bagnecie (jutro będe wiedzieć ile ). 2tys km temu zauważyłem wyciek oleju z rury idącej do intercooler-a mechanik powiedział te to zawór egr tak puszcza. Coś mi nie pasowało i po poszperaniu na forum pomyślałem że może być to odma . Kupiłem oil catch tank ale problem nie zniknął . Z dolotu na łączeniach cały czas jest kropla oleju po odłączeniu zimnej rury od turbiny też jest olej passacik wali z rury niebieskim dymem . 6msc temu czyściłem turbine i miała luzy na wirniku. Moje pytanie ten znikający olej to umierająca turbina czy pierścienie ? passat 1.9 115km atj 2000r
  4. Witam poszukuje nr orginalnego czujnika temperatury passat 1.9 tdi 115km 2000r ATJ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności