Skocz do zawartości

mastah22

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mastah22

  • Urodziny 03.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kietrz-opolskie

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1995
  1. A nad "naszym" paskiem kolejny człowiek rokłada rece. Wymienione 2 razy uszczelnienia pompek i nawet profilaktycznie uszczelka pompy tandemowej. Kiedy sie mu da na obroty i wrzuci na luz gasnie. Czyzby gniazda pomp mogłuy byc wyrobione? TO niewiarygodne bo dalismy 500 za przeglad i remont/szlif głowicy... Nie mam pytań...
  2. Własnie przed chwilą pobujałem sie troche z trzynastka i 2h spedziłem na próbach przestawiania synchronu wałka... Efektu nie ma ale za to coraz bardziej martwi mnie klopot z zaplaniem, trzeba dłuzej kręcic niz wczoraj,przed wczoraj czy chocby kilka dni temu w dodatku zaczyna gasnać juz praktycznie przy każdym schodzeniu z obrotów po wykreceniu powyzej 3k rpm, i to nawet zdarzyło mu sie nei ogarnać na jałowym co sie wczesniej nie zdarzało... Ojciec podpowiadal od poczatku pompke paliwa, ciekawe co z jej cisnieniem, bo to faktycznie moze być jej wina.
  3. No dobra, to juz wiemy, ale czy w przyp braku tej regulacji moze wystepowac taki objaw jak w moim przypadku, to dziwne bo obroty sa idealne powietrza w wezykach nie ma, "dominator" wykazał błąd tylko czujnika połozenia wałka, ale ten błąd wyskakuje chyba zawsze kiedy choć raz nie uda sie odpalic silnika... Ja go w audio 100 mam, ojciec w b4 siostra w b5 itd... Na postoju mozna go wyrecic nawet i w 5k rpm i nie zgasnie podczas jazdy gaśnie...
  4. BArdzo przepraszam za wcisk w temacie... Ale nie ma tu (na forum)odpowiedzi na moj troszke podobny problem a czuje ze to moze być powiazane... A że ciezko mi bedzie uzykac wymagana ilość postów nie bedac posiadaczem niczego z VW... Panowie kumplowi pękł pasek, nic nie pogiał ale głowa poszła do całkowitej regeneracji... Złozony jest na znaki i blokady, nie ma mowy o jakichs odstepstwach w rozrzadzie, ale było sciagane kółko wałków... DO rzeczy, wszystko gra, zapina sie turbo, pali dobrze, nie ma zadnych problemów z wkrecaniem czy wolnymi obrotami... Do momentu wyjazdu na droge... wrzucam dwójke, krece pod 3-4k i wrzucajac sprzegło samochód gasnie, jesli jezdze w miare normalnie nie ma problemu, nie gasnie po wysprzegleniu... Czy to może miec zwiazek z przestawieniem koła pasowego wałka rozrzadu albo z regulacja pompowtryskiwaczy? ( swoja droga pierwszy raz o tym słysze zeby regulowac pompowtryskiwacze) ? ATJ 115km w pasku b5... Prosze nie zbywajcie mnie bo juz mi rece opadaja.
  5. Panowie, Pasek 1.9 ATJ '00 jaki jest nr przewodu stalowego doprowadzajacoego olej do turbiny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności