Skocz do zawartości

mario_r2

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mario_r2

  • Urodziny 25.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wejherowo

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. diagnoza w 100 % okazała się trafna, czyszczenie sitka pomogło w moim przypadku. Po dostaniu się do pompy która znajduje się w zbiorniku okazało się że nie mogę wyjąć jej na zewnątrz zbiornika. Postanowiłem wdmuchnąć powietrze w przewód zasilający. Co zaopserwowałem to poprostu szok - pompa była czarna a po moich próbach jej wciągnięcia okazała się biała. A jakie było moje zdziwienie kiedy to na "łopatkach " trzymających pompe w pionie zawisł frędzel w postaci korzuch jaki tworzy sie w wiadrze po emulsji. Szkoda że ni zrobiłem fotek.Szok. Po złożeniu auto ani razu nie szarpneło a wcześniej kiedy to chciałem przyspieszyć to jadna wielka czkawka.Telewizor11 wcześniej zapewniał mnie o tym aby się tym zająć ale ja sądziłem że skoro jest filtr paliwa to jakie sitko może cośprzeszkadzać - a jednak. Wielkie dzięki bo już byłem pewny że to pompki. Więc najpierw zacząć od mniej bolesnych spraw .
  2. Mam podobny proble! Mianowicie też objawy jaku kolegi, dzisiaj byłem u gościa na VAG-u żadnych błędów. Turbina ok, przepływka ok, zawory ok, pompki w granicach normy z tego co pamiętam to -26 to na najgorszym. Mechanik stwierdził że ok, zasugerował że pompa w zbiorniku może być zanieczyszczona na sitku i nie daje odpowiedniej ilości paliw przy obciążeniu, bo na postoju można zamknąć obrotomierz i żadnego objawu czkawki. Co o tym sądzicie, bo z tą czkawką nie da się jeździć.
  3. dzieki za podpowiedź ale to jest ta sama pompka.Chciałem wymienić przewód ale okazało się że bez rozebrania serwo nie dam rady go wciągnąć a co dopiero włożyć nowy. Więc zrezygnowałem ale zrodził się problem. Po kilka krotnym naciśnięciu pedału sprzęgła wyleciał z pompki jakieś gumowy i telonowy oringi i niewiem jak je włożyć bo wydaje mi się ze jest to uszczelnienie przewodu ale który będzie pierwszy?
  4. Witam!!! ja mam problem inny . mianowicie nie mogę wsadzić przewodu hydraulicznego tego od pompy sprzęgła ( tego na wcisk i zabezpieczonego zawleczką) czy mogło coś pójść w tej pompce ? czy może jakiś oring się postawił okoniem że nie mogę wcisnąć tego przewodu aby go zabezpieczyć przed wysunięciem?
  5. witam !!! Moim zdaniem jest to wina koła pasowego alternatora bo w nim jest sprzęgiełko które się zacina i trzeba je wymienić na nowe - koszt 120 zł kółka firmy INA, robocizna gdzieś 120 tak było u mni - przerabiałem ten temat kiklka krotnie - zrywało mi śrube napinacza aż jeden mechanik odrazu zasugerował że to właśnie kółko pasowe alternatora po wymianie problem zniknoł. Za sam napinacz 390 zł firmy INA
  6. witam !!! u mnie mechanik dzisiaj też się uporał z wymianą napinacza bez zdejmowania przodu, ale problem dalej istnieje. Co prawda piski dochodzące z napinacza trochę ustały, ale kiedy auto wkręca się na obroty dochodzą jeszcze jakieś terkoty jakby jakaś rolka. Zastanawiam się czy to nie jest to sprzęgiełko na alternatorze. Co o tym myślicie panowie? Za wszelką pomoc w tej sprawie z góry dziękuje!!!
  7. Również mam problem z ubywającym płynem chłodniczym. Wczoraj udało mi się zlokalizować nieszczelność. Mianowicie cieknie zpod krućca ( rurki metalowej ) wchodzącej w blok tuż za plastikowym elementem w którym jest umieszczonu termostat. Problem polega na tym iż nie bardzo wiem jak tą rurkę uszczelnić. Czy tam jest jakiś oring, czy tą rurke da się jakos wyciągnąc bądz odkręcić
  8. a sprawdzałes czujnik oleju nad filtrem/?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności