Skocz do zawartości

picant2

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O picant2

  • Urodziny 02.12.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kędzierzyn-Koźle

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, u mnie podobny problem, padł mi immobilizer,odpala i po 2 sek gaśnie, vag com wskazał w grupie silnik-01 17978 Shareware Version. To decode all DTC's 35-00 please register po skasowaniu błędów 17978 Engine Control Module Blocked by immobilizer 35-00-- w grupie imobilizer 25 01176 Key ( Usterka kluczowa ), 07-00 Signal to Low po skasowaniu błędów 01128 Anti-theft Immobilizer Sensor(D2) System antykradzieżowy – czujnik immobilizera – D2 po przeczytaniu większości tematów, nie wiem czy go oszukałem, ale wyciągnąłem pestkę z kluczyka i przyłożyłem do cewki, vag nie wykazał błędów pasek odpalił, ponownie włożyłem pestkę do kluczyka, vag wskazał te same błędy. Jeżeli przymocuję na stałe pestkę do cewki imo, może to nie profesjonalne ale działa, to na krótki czas pozwoli mi na odpalanie samochodu. Proszę o porady, czy kończy się cewka czy pestki, co wymienić i czy nie trzeba po wymianie czegoś adoptować czy programować i czym?
  2. Witam, chciałbym się dołączyć do postu, proszę o doradzenie. Po przeczytaniu postów z regulacją TPS-u miałem podobne objawy takie jak falowanie obrotów na jałowych obrotach, samoczynne przyspieszanie po puszczeniu gazu, problemy z odpalaniem przy dużej wilgotności powietrza. Schematycznie postępowałem jak opisano na forum z regulacją TPS-u, i myślałem że wszystko jest jak najbardziej porządku, zaczął odpalać na dotyk, zniknęło falowanie obrotów, przestał samoczynnie dodawać gazu, ale .... jak go podłączyłem do VAG-a a mam 2.5, zaczął pokazywać za każdym razem: 515 Czujnik Halla -G 40 brak sygnału(to normalne przy włączonym tylko zapłonie), lecz ten błąd chyba nie, 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 brak sygnału. Przejeździłem ok 70 km.,na benzynie myśląc, że ECU musi się poustawiać. Myliłem się, próbowałem też jak piszą na forum odłączyłem na całą noc akumulator, to samo. Mam założony gaz Tatralini, jak jeżdżę na benzynie jest wszystko OK, ale jak przełączę na gaz silnik przestaje przyspieszać powyżej 2,5 tyś.obr.,zamula, więc na pewno gaz do regulacji, tylko pytanie czy przy tym błędzie jest sens przeprowadzać regulację gazu, wolałbym wyczyścić błędy na benzynie. Po regulacji TPS-u mam takie odczyty, na TPS-e: silnik krokowy cofnięty piny 1-2 napięcia: przepustnica zamknięta 0,24V otwara na 1/4 wzrasta do napięcia 4,84 V piny 1-4 napięcia: przepustnica zamknięta 0,02V po otwarciu 1/5 wzrasta aż do 4,45V (Rzekłbym prawie książkowo) Po podłączeniu wtyczki do silnika krokowego, i włączeniu zapłonu słychać jak silnik krokowy pracuje i wysuwa się naciskając na przepustnicę zmieniając odczyty na; piny 1-2 napięcia: przepustnica zamknięta 2,49V otwara na 1/4 wzrasta do napięcia 4,84 V piny 1-4 napięcia: przepustnica zamknięta 0,02V po otwarciu 1/5 wzrasta aż do 4,45V czy to tak powinno być? Chcąc przeprowadzić adaptację przepustnicy VAG-em 2,5, za każdym razem gdy robię test urządzeń, ustawienia pierwotne, gdy tylko ruszy się przepustnica wyskakuje ten sam błąd. Ustawienia pierwotne, blok 1 01000010 binarne Status operacyjny Kasuję błąd(670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 brak sygnału), włączam ustawienia pierwotne słychać jak silnik krokowy zaczyna pracować przestawiając przepustnicę przez ok 4 sek. miernik wskazuje na początku 2,49V po 4 sek. 3,71V i się zatrzymuje otwierając delikatnie przepustnicę, to chyba nie jest wykonana prawidłowa adaptacja przepustnicy po regulacji TPS-u. Proszę o jakieś podpowiedzi, z góry dziękuję i życzę dosiego roku 2013.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności