Skocz do zawartości

maniek938

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maniek938

  • Urodziny 20.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Uploaded with ImageShack.us Panowie czy to jest ta wtyczka co pisaliście żeby ją odpiąć by sprawdzić że to nastawnik? Jak ją odpiąłem samochód zaczął falować na obrotach. Przejechałem się.. nie miał mocy ale nie było przerywania? Więc co może być przyczyną tego przerywania?
  2. Panowie wogóle nie czytacie co napisałem. Wyczyściłem nastawnik i nic. Zmieniłem wtryski bo mam dwa passaty z tym samym silnikiem i było to samo. Jutro jadę podłączyć się pod vaga zobaczę jak ta dawka paliwa wygląda.
  3. Witam, chciałbym odświeżyć ten dokładnie problem bo widzę że nikt koledze nie odpowiedział. Mam ten sam problem. Mój Passacik to B4 1.9TDi 1Z jednakże z softem od 110. Mam wyczyszczony nastawnik, wymieniłem filtr paliwa. Włożyłem komplet drugich wtrysków i dalej to samo. Rano normalnie odpala, może nie idealnie ale jest dobrze. Moc jest. Problem pojawia się jak jadę np. 80 czy 110 z równą prędkością. Wtedy szarpie tak że nie idzie jechać. Delikatnie dodając gazu też. Ustaje dopiero jak doda się mocno gazu lub odpuści całkowicie. Cóż to może być? Dawka paliwa?
  4. a te wahlera też się trafiają lipne? czy z nimi nie ma takich sytuacji? żebym przed mechanikiem nie wyszedł na idiotę że będzie tak samo. bo on twierdzi że niby tak jest dobrze że termostaty tak mają że jedne otwierają się w innym zakresie a inne w innym.
  5. Posiadam taki problem.. odstawiłem auto do mechanika. Wymienił mi nagrzewnicę i termostat. Co za tym idzie także płyn chłodzący. Jednakże po wymianie temperatura silnika jest mniej więcej 98 -100 stopni. jak postoi spadnie na jakieś 95. a jak na odcinku tak 50km lecę cały czas 150-160km/h to temperatura wskoczy nawet do 110. wymieniłem czujnik temperatury ale jest to samo. co może być przyczyną? termostat jakiś lipny? mimo że nowy?
  6. podrzuć może jakiś przykład.. a czegoś lepszego nie ma sensu? tak bardziej przyszłościowo?
  7. Witam, troszkę poczytałem na temat programów kabelków i widzę, że jest tego ogrom i każdy w zasadzie do czego innego. Posiadam obecnie z grupy VW Passata B4 1.9 TDi. Potrzebuję taki aby móc zdiagnozować i pokasować wszystkie błędy, sprawdzić parametry typu kąt wtrysku jak pompuje pompa itp. korekty licznika. Także do zmian typu zamykania drzwi przy jakiejś prędkości jeżeli jest wogóle możliwość, itp. sprawy "gadżeciarskie" dodające komfortu sprawiające że będzie przyjemniej w tym wiekowym autku. z góry wielkie dzięki
  8. Panowie więc co o tym myślicie? i czy tylko końcówki trzeba wymienić czy coś jeszcze? w wtryskach od 90
  9. mam możliwość kupna 2 kompletów opon nowych za dobre pieniądze tylko pytanie czy jest sens taki rozmiar wkładać do b4 1.9tdi ? 185/60/14 i 175/65/14
  10. Panowie a co sądzicie o tym? bo po kodzie końcówki wtrysku od 2.5 TDI jest ta końcówka i niby ma w takiej cenie.. co prawda nie dzwoniłem jeszcze do gościa. http://allegro.pl/show_item.php?item=2792972589
  11. to jaki przyrost może być na seryjnym sofcie z wtryskami od 110 AFN?
  12. Odświeżając temat.. Chciałbym dokonać taką zmianę w Passacie b4 1.9tdi 90KM a także Sharanie z tym samym silnikiem. Jakie wtryski dokładnie musiał bym nabyć.. jaki soft trzeba wgrać? bo mówiąc tu o sofcie który ma dać te 115KM to oryginalny od 110 tak? czy jakiś indywidualnie dopasowany pod dane auto czyli tzw chip? Czy dodatkowo jeszcze jakieś modyfikacje muszę dokonać? Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności