Skocz do zawartości

moris

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O moris

  • Urodziny 01.11.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Mam wersję sherwere ściągniętą z http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/index.php wystarczy wgrać cracka do pełnej wersji żeby działało poprawnie ? Albo jak by ktoś mógł przesłać pełną wersję na maila będę wdzięczny, bo te z linków nie działają u mnie poprawnie, brak jakiś uprawnień. [email protected] Z góry dzięki, pzdr 1,9
  2. Więc tak.. Czyszczenie acetonem pod ciśnieniem niewiele dało, a przy próbie odkręcenia przepływki ukręciły się ze starości i rdzy oba torxy.. (pękły pod główką śruby. Wpiąłem na próbę diodę 1N4148, zaślepiłem EGR i auto odżyło. Może nie jest identycznie jak było ale jest dużo lepiej, ciągnie w całym zakresie obrotów i spokojnie się rozpędza powyżej 140km/h. Ale sprawdziłem jeszcze miernikiem poszczególne piny na kostce i pin 5 (wyjściowy) daje wartości: ok 1V na wyłączonym zapłonie 3V na włączonym 6,2V na max obrotach (nie wiem czy ma znaczenie, ale EGR dalej zaślepiony.) i teraz pytanie: czy te wartości są właściwe i czy to na pewno przepływka. Jestem w garażu i byłbym wdzięczny za jakąś szybką diagnozę
  3. przy logach dynamicznych auto ani razu nie poszło tak jak powinno, na 3 biegu troszkę lepiej ( czasem szarpło wciskając w fotel) a na czwórce muł jak ja pier..ole. Bałem się że obwodnicy braknie Jutro rozbiorę przepływkę, spryskam wodą z mydłem układ dolotowy i wymienię oringi na IC. Po takich zabiegach trzeba kasować błędy ? Co do przepływki, to czy ta kratka i siateczka, która jest umieszczona od strony filtra powietrza jest demontowalna, czy na stałe?
  4. ok, więc mam już pełne logi dynamiczne i statyczne. DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_249970.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_249962.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_249963.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_249964.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_249966.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_249967.html STATYCZNE: Grupa 000, 003, 004: http://vaglog.pl/log_249978.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_249979.html VAG znalazł jeszcze 5 takich błędów: 5 Faults Found: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-00 - - Readiness: 0 0 X X X Może ktoś podpowie co mu dolega i jak to zaleczyć zanim utopię dziada w Wiśle..
  5. Niestety wymiana filtra paliwa nic nie dała. Zamieszczam logi grupy 13, 18, 23, na dynamicze brakło już baterii, wrzucę jak najszybciej. STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_249833.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_249835.html Co zauważyłem: - grupy 13, czwarta pompka wyraźnie odbiega - grupie 18, niby ok, ale wartość 4 wskakiwała nie tylko po puszczeniu gazu przy szybkiej przegazówce, ale również przy powolnym zwiększaniu obrotów przy ok 3-3,5tys - grupa 23, pierwsza pompka wyraźnie odbiega. BASIC SETTINGS: Grupa 000, 003, 004: http://vaglog.pl/log_249834.html ( nie jestem pewien, czy dobrze zrobione) Tutaj w grupie 003 wskazania MAF i EGR mocno szaleją - czy to wpływa na spalanie ? Jakieś sugestie, pomysły, bo ja się nie za bardzo orientuję, o czym te wartości świadczą Ciekawostka, odłączyłem i zaślepiłem dziś węża od EGR, dynamiką nie zachwycał, bo momentami go mocno dławiło, ale nie było szarpania. Przy przegazówkach dymi na czarno i szaro czarno (jak parowóz) Jakieś pomysły ?
  6. ok, dorwę znów program to wrzucę. Czytałem jeszcze kilka tematów związanych z szarpaniem i zastanawiam się, czy 3 letni filtr paliwa może dawać takie objawy ? Zdarzało mi się jeździć dłużej na rezerwie..
  7. Witam szarpaczy:) Autko to passerati '01 1,9 tdi AVB, 101 km z serii, po wymianie turbiny z AWX i programie ok 150. Moja szarpanie pokryło się jakiś czas po wprowadzeniu tzw ecodrivingu.. jazda po mieście z obrotami max 2,5tys, generalnie do 2 tys. Objawy są takie, że autko przy delikatnym przyśpieszaniu na każdym biegu szarpie, zaczyna się przy ok1700-1800 obr i trwa praktycznie w całym zakresie obrotów. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu jest dużo lepiej. Zasadniczo nie ma znaczenia, czy zimny, czy ciepły. I generalnie można by jeździć, gdyby nie fakt, że: - auto dużo więcej pali z obliczeń ok 10-12 l - 1, 2 bieg z mocnym gazem ok ( w pełnym zakresie obrotów) od trójki dławi przy wyższych obrotach. - czasem przy mocnym gazie jest objaw jak by go zalewało, dławił się, przeraźliwie dymi na czarno/szaro po czym dostaje strzała, że zrywa przyczepność na 2,3 biegu. - we wrześniu wymienione turbo, (poprzednie się rozpadło, rzygło olejem), wyczyszczony cały dolot łącznie z egr, wszystko było ok. - butowanie na autostradzie nie pomogło, prędkość max 130, nie reaguje już na gaz. Nie ma znaczenia na jakim biegu. przy wysokich obrotach na 3 nagle słabnie, przy niższych na 4ce, 5ce nie rozpędza się wyżej. - wymienione węże podciśnienia, uszczelniony króciec na pompie vacum.. zrobiłem logi jak sugerowano na forum audi: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752 i tak: STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_249641.html Grupa 000, 003, 011: http://vaglog.pl/log_249642.html Grupa 000, 003, 004: http://vaglog.pl/log_249640.html dynamicznych nie udało mi się zrobić, bo padła bateria w laptopie. Mam jeszcze zapis pracy sztangi i ogólnego sprawdzenia po podłączeniu vag'a Może ktoś coś podpowie i jeszcze jedna bardzo ważna rzecz.. Strzeżcie się ECODRIVINGU !!! Log-WVWZZZ3BZ2E052375-282560km po kasowaniu błędów.txt Log-WVWZZZ3BZ2E052375-282560km- przed kasowaniem błądów.txt
  8. dzięki, zamówione. Dla potomnych jest gość w Opolu, co dorabia takie węże na wzór oryginału, cena 99zł FHU TECHTRONIC tel. kom. 511922510
  9. mam zdemontowane: filtr powietrza, turbo, kolektor wydechowy i ssący i ledwo ręką macam ten uchwyt a co dopiero trafić kluczem silnik avb, Jest ktoś w stanie załatwić taniej ten przewód? w ASO 204 zł..
  10. jeszcze chwilę i oszaleję.. Do tego uchwytu lepiej z góry, czy z dołu się dostać ?
  11. dzięki za odpowiedzi. Jak diagnozować to gdzie? Najlepiej jak by ktoś rzucił okiem na całość i zobaczył gdzie olej pod pokrywą Co myślicie o zamianie turbiny? Młody już nie jestem to se jakoś rekompensować muszę dużo przy tym dłubania i nakładów finansowych?
  12. Cześć witam, może pomożecie.. Posypała mi się prawdopodobnie turbina w moim pasztecie. Auto stało się potwornie mułowate. Nie wiem czy może to być powiązane, ale wcześniej na climatroniku wyskakiwał mi jakiś błąd (ok 10s migania wyświetlaczem - wydawało mi się że to od klimy) a od kiedy pasztet się zamulił błędu nie ma. Climatronik włącza się od razu. Auto ciężko rozpędzić powyżej 80km/h. Sporo oleju w okolicach turbiny i coolera. Pierwszy lepszy mechanik powiedział, że jest zblokowana geometria, czy coś takiego. Możecie doradzić kogoś lub serwis w okolicach Krakowa, który zajmuje się takimi rzeczami, robi uczciwie, rzetelnie a przy okazji nie rujnuje budżetu?, i ewentualnie gdzie regenerować turbo? dość podzielne są opinie co do firmy regenerującej turbinki na ul. Centralnej. Czy jest sens zmieniać turbo na większe, np od wersji 131 KM, i z jakimi wiąże się to dodatkowymi kosztami. Z góry dziękuję za porady, zaznaczam że w tej dziedzinie jestem laikiem. pozdro moris
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności