Skocz do zawartości

Hochwander

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Hochwander

  • Urodziny 17.03.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pod Poznaniem

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. W każdym razie jczy z tymi modułami BT to jest tak, że skoro mam zamontowany moduł obsługujący nokie 6310i to wystarczy go zmienić na moduł obsługujący wszystkie telefony z androidem powiedzmy do wersji 4.3.3 czy tez każdy moduł odpowiada za jeden konktetny moduł telefonu? pytam bo nie wiem czy jest w ogóle sens dowiadywać się jaki mam moduł.
  2. Niczego pod siedzeniem nie widzę. Czy trzeba coś rozkręcać? Może prościej sprzedać obecne radio i kupić takie, które obsłuży BT bezproblemowo? Raczej moduł jest gdyż nokia 6310i działała a nic nie było demontowane prócz uchwytu do samego telefonu z jego gniazda obok radia.
  3. dopiszę się do tego wątku. Posiadam rzadki telefon LG p-895 lecz z normalnym androidem 4.0.1 oraz takie radio jak na zdjęciu: http://prntscr.com/3pwwi1 Wcześniej współpracowało przez bluetooth z nokią 6310i bez żadnych problemów gdy ta była zainstalowana do takiego uchwytu: http://prntscr.com/3pwxo1 I pytanie: czy da się to jakoś ustawić aby głośnomówiący działał oraz żeby można było puszczać muzykę z telefonu via bluetooth? Szukam w ustawieniach radia możliwości sparowania, w końcu coś tam znajduje lecz telefonu nie może znaleźć. Tyczy się to również samsunga galaxy s2 oraz LG L9.
  4. Dopiszę się tu bo problem jest może podobny: światła długie (drogowe) działają oba przez jakieś 2-3 sekundy. Potem prawe gaśnie. Nie wiem czy to silnik czy co? Światła mijania działają poprawnie - po włączniu silnika się "pozycjonują" i świecą ale gdy probuję długie przełączyć to prawe za chwilę gaśnie. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
  5. u mnie z hamulcem jest następujący problem: raz zadziała, raz nie (wówczas komunikat) - gdy auto zostanie na ręcznym to po 1-3 minutach po ponownym uruchomieniu zazwyczaj puści. Zimą jest sprawniejszy niż latem. Auto ma 147 tys (prawdziwy przebieg bo używany w rodzinie). Czy to już jego koniec? Czy da się zrobić coś aby nie wydawać ponownie kilku stów na taką pierdołę w tym samochodzie?
  6. Dopiszę się do tematu. Mam taki problem, że w passacie b6 lewa strona grzeje prawidłowo ale prawa w ogóle nie reaguje na zmiany - nawet na ustawieniu high leci zimne powietrze z każdego nawiewu. jakie mogą być koszty naprawy, niekoniecznie w serwisie?
  7. Od roku jeżdżę B6 z 2007r TDI 140KM. Czytałem odnośnie tego silnika, że jest najmniej udany. Auto ma przejechane 140 tys km, kupione przez ojca w 2008r - wcześniej jeżdziło w Niemczech przez niecały rok i nakulało 30 tys km co jest przebiegiem takim, że wiem, że nie było kręcone. Potem i wcześniej było serwisowane u dealera VW. Póki co nie było żadnych usterek. Ja osobiście jeżdżę b. mało - do 10 tys rocznie, auto jest garażowane, jeżdżę również spokojnie nie paląc kapci na każdym zakręcie przez co pali mi średnio 5,2 - 6 litrów. Wcześniej miałem 1998rok paska 1.9 TDI - super silnik, 350 tys i jedna rzecz się zepsuła - przepływomierz (groszowa sprawa) Miałbym takie pytanie - czy faktycznie ten silnik może się okazać skarbonką bez dna czy też bez usterek jest dość prawdopodobne, że dobiję spokojnie bez większych napraw do 250 tys km?
  8. No faktycznie zabezpieczenie... kiedyś potrafiłem przed długą trasą na 4-letnim akumulatorze naładować 10 razy telefon, wysprzątać auto odkurzaczem zasilanym z zapalniczki i jakoś nigdy nie było sytuacji żeby auto nie odpaliło. Zabezpieczenie może i powinno być w przypadku spadku zasobów akumulatora ale nie gdy jest on całkowicie sprawny i naładowany bo kilkugodzinnej trasie. Z jednej strony się cieszę, że wszystko w normie lecz z drugiej - świadczy o tym za jakich debili mają kierowców projektanci VW skoro przewidują, że kierowca po przyjechaniu na camping z miejsca podłączy sobie na przedłużaczu cztery grzałki, lokówkę, farelkę i 2 kaloryfery olejowe aby namiot ogrzać
  9. Przed passatem miałem forda focusa 2000r z akumulatorem centry 70 mAh. Na każdym kempingu po 4-5 dni z rzędu ładowałem przez przetwornicę (200V) z gniazda zapalniczki dwa telefony codziennie i nie trzeba go było odpalać w tym czasie ani razu. Czyżby w passacie jest krok wstecz pod tym względem? Jadę jutro na żagle i w jachcie nie mam żadnego ładowania lecz do tej pory ładowałem telefon w samochodzie, który był zamknięty kluczykiem - 2 godzinki i fon naładowany, można płynąć dalej z muzyką w głośnikach... a teraz sie okazuje, że kicha... Przez zapalniczkę + przetwornica - tak samo. Na prawdę nie da się czegoś przestawić, ustawić żeby to zmienić?
  10. Mam pytanie odnośnie gniazda 230V w B6tce. Mam taki problem, że nie mogę na postoju ładować telefonu z tego gniazda natomiast jak odpalę silnik to ładuje bez problemu. Czy da się zrobić tak żeby ładował telefon przy zamkniętym aucie? Podobnie mam z gniazdami 12V
  11. mam rowniez pytanie co do tego radia (RCD 300 MP3) tyle, ze o bluetooth. Chodzi o to, ze wczesniej zestaw glosnomowiacy dzialal we wspolpracy z nokia 6310 i wszystko gralo. Ja posiadam samsunga omnie 2 i8000 i za nic nie wiem jak uruchomic mozliwosc nawiazywania rozmow ? Czy ktos moglby mi pomoc w kwestii odnalezienia mojego telefonu przez to radio ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności