Hochwander
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Hochwander
- Urodziny 17.03.1973
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
pod Poznaniem
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2007
-
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
Hochwander odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
W każdym razie jczy z tymi modułami BT to jest tak, że skoro mam zamontowany moduł obsługujący nokie 6310i to wystarczy go zmienić na moduł obsługujący wszystkie telefony z androidem powiedzmy do wersji 4.3.3 czy tez każdy moduł odpowiada za jeden konktetny moduł telefonu? pytam bo nie wiem czy jest w ogóle sens dowiadywać się jaki mam moduł. -
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
Hochwander odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Niczego pod siedzeniem nie widzę. Czy trzeba coś rozkręcać? Może prościej sprzedać obecne radio i kupić takie, które obsłuży BT bezproblemowo? Raczej moduł jest gdyż nokia 6310i działała a nic nie było demontowane prócz uchwytu do samego telefonu z jego gniazda obok radia. -
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
Hochwander odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
dopiszę się do tego wątku. Posiadam rzadki telefon LG p-895 lecz z normalnym androidem 4.0.1 oraz takie radio jak na zdjęciu: http://prntscr.com/3pwwi1 Wcześniej współpracowało przez bluetooth z nokią 6310i bez żadnych problemów gdy ta była zainstalowana do takiego uchwytu: http://prntscr.com/3pwxo1 I pytanie: czy da się to jakoś ustawić aby głośnomówiący działał oraz żeby można było puszczać muzykę z telefonu via bluetooth? Szukam w ustawieniach radia możliwości sparowania, w końcu coś tam znajduje lecz telefonu nie może znaleźć. Tyczy się to również samsunga galaxy s2 oraz LG L9. -
Dopiszę się tu bo problem jest może podobny: światła długie (drogowe) działają oba przez jakieś 2-3 sekundy. Potem prawe gaśnie. Nie wiem czy to silnik czy co? Światła mijania działają poprawnie - po włączniu silnika się "pozycjonują" i świecą ale gdy probuję długie przełączyć to prawe za chwilę gaśnie. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
-
u mnie z hamulcem jest następujący problem: raz zadziała, raz nie (wówczas komunikat) - gdy auto zostanie na ręcznym to po 1-3 minutach po ponownym uruchomieniu zazwyczaj puści. Zimą jest sprawniejszy niż latem. Auto ma 147 tys (prawdziwy przebieg bo używany w rodzinie). Czy to już jego koniec? Czy da się zrobić coś aby nie wydawać ponownie kilku stów na taką pierdołę w tym samochodzie?
-
Dopiszę się do tematu. Mam taki problem, że w passacie b6 lewa strona grzeje prawidłowo ale prawa w ogóle nie reaguje na zmiany - nawet na ustawieniu high leci zimne powietrze z każdego nawiewu. jakie mogą być koszty naprawy, niekoniecznie w serwisie?
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
Hochwander odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Od roku jeżdżę B6 z 2007r TDI 140KM. Czytałem odnośnie tego silnika, że jest najmniej udany. Auto ma przejechane 140 tys km, kupione przez ojca w 2008r - wcześniej jeżdziło w Niemczech przez niecały rok i nakulało 30 tys km co jest przebiegiem takim, że wiem, że nie było kręcone. Potem i wcześniej było serwisowane u dealera VW. Póki co nie było żadnych usterek. Ja osobiście jeżdżę b. mało - do 10 tys rocznie, auto jest garażowane, jeżdżę również spokojnie nie paląc kapci na każdym zakręcie przez co pali mi średnio 5,2 - 6 litrów. Wcześniej miałem 1998rok paska 1.9 TDI - super silnik, 350 tys i jedna rzecz się zepsuła - przepływomierz (groszowa sprawa) Miałbym takie pytanie - czy faktycznie ten silnik może się okazać skarbonką bez dna czy też bez usterek jest dość prawdopodobne, że dobiję spokojnie bez większych napraw do 250 tys km? -
No faktycznie zabezpieczenie... kiedyś potrafiłem przed długą trasą na 4-letnim akumulatorze naładować 10 razy telefon, wysprzątać auto odkurzaczem zasilanym z zapalniczki i jakoś nigdy nie było sytuacji żeby auto nie odpaliło. Zabezpieczenie może i powinno być w przypadku spadku zasobów akumulatora ale nie gdy jest on całkowicie sprawny i naładowany bo kilkugodzinnej trasie. Z jednej strony się cieszę, że wszystko w normie lecz z drugiej - świadczy o tym za jakich debili mają kierowców projektanci VW skoro przewidują, że kierowca po przyjechaniu na camping z miejsca podłączy sobie na przedłużaczu cztery grzałki, lokówkę, farelkę i 2 kaloryfery olejowe aby namiot ogrzać
-
Przed passatem miałem forda focusa 2000r z akumulatorem centry 70 mAh. Na każdym kempingu po 4-5 dni z rzędu ładowałem przez przetwornicę (200V) z gniazda zapalniczki dwa telefony codziennie i nie trzeba go było odpalać w tym czasie ani razu. Czyżby w passacie jest krok wstecz pod tym względem? Jadę jutro na żagle i w jachcie nie mam żadnego ładowania lecz do tej pory ładowałem telefon w samochodzie, który był zamknięty kluczykiem - 2 godzinki i fon naładowany, można płynąć dalej z muzyką w głośnikach... a teraz sie okazuje, że kicha... Przez zapalniczkę + przetwornica - tak samo. Na prawdę nie da się czegoś przestawić, ustawić żeby to zmienić?
-
Mam pytanie odnośnie gniazda 230V w B6tce. Mam taki problem, że nie mogę na postoju ładować telefonu z tego gniazda natomiast jak odpalę silnik to ładuje bez problemu. Czy da się zrobić tak żeby ładował telefon przy zamkniętym aucie? Podobnie mam z gniazdami 12V
-
RCD 300 - poszukiwana specyfikacja wejść/wyjść
Hochwander odpowiedział slawekFSI → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
mam rowniez pytanie co do tego radia (RCD 300 MP3) tyle, ze o bluetooth. Chodzi o to, ze wczesniej zestaw glosnomowiacy dzialal we wspolpracy z nokia 6310 i wszystko gralo. Ja posiadam samsunga omnie 2 i8000 i za nic nie wiem jak uruchomic mozliwosc nawiazywania rozmow ? Czy ktos moglby mi pomoc w kwestii odnalezienia mojego telefonu przez to radio ?