Skocz do zawartości

rabbit211

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rabbit211

  • Urodziny 26.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, proszę o przeanalizowanie logów, gdyż wydaje mi się, że cos jest nie tak z doładowaniem. Dodam, że mam zaślepiony EGR. Z góry dzieki! 000,003,010 001,004,011
  2. Witam drodzy użytkownicy! Odgrzewam kotleta, gdyż i mnie dopadła przypadłość cieknącej miski. Mam pytanie czy w każdym AFN'ie miska jest aluminiowa i uszczelniana silikonem? Patrząc pod motor widzę wypływający silikon lecz z tego co mi wiadomo było już dłubane przez jakiegoś machera... a chciałbym to zrobić porządnie i już nie zaglądać. Z góry dzięki!
  3. Witam ponownie, dziś po 450 km trasy z prędkością ok 150-160 km/h postanowiłem zrobić logi, gdyż wydawało mi się, że turbo lepiej pracuje. Oto one DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_270703.html przepraszam za zapis, logi o które chodzi są na samym dole z 15.07 miałem się brać za czyszczenie i skrócenie sztangi ale po tym co zobaczyłem na logach dość mocno się zastanawiam czy cokolwiek ruszać. Proszę o opinie i podpowiedź
  4. podciśnienie jest, po zdjęciu wężyka zasysa normalnie. Sztanga rusza się, ale max 1cm. Do tego dziś zauważyłem, że turbo puszcza olej.
  5. myślę, że skrócenie sztangi nic nie da bo jak widać tu (na dole, źle się zapisało ) http://vaglog.pl/log_268569.html sztanga nie pracuje, sprawdzałem dziś podczas 011 BS, lekko drgnie ale na pewno nie działa tak jak powinna. Zawór N75 działa prawidłowo, tak mi się przynajmniej wydaje, turbo podobno czyszczone, więc pozostają wężyki, które mechanik poprzedniego właściciela powinien wymienić... Proszę o sugestię od czego zacząć? czy od razu rozbierać turbo, czy sprawdzać podciśnienie znowu? Coś jeszcze? :help
  6. proszę o zerkniecie, zastanawiałem się nad czyszczeniem wtrysków i pytanie czy słusznie? BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_268567.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_268568.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268569.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_268570.html STATYCZNE: Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_268562.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_268561.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268449.html Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_268448.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_268447.html turbo do wymiany to wiem, juz dwa razy czyszczone. z góry dzięki:)
  7. Witam, szukam zdjęć paska na -40mm z takim o kołemhttp://s4.postimg.org/44qeui6fx/Wheels_AMG_W170_Style1_17in.jpg
  8. Witam ponownie. Koledzy przekodowałem skrzynie na tryb ekonomiczny i było ok zmieniał biegi wcześniej lecz przy lekkim obciążeniu falowały obroty. Dziś gdy wracałem z pracy zaczął szarpać przy zmianie z 2 na 3 i trzęsie całym samochodem tak jakby przy obciążeniu to samo na 4 biegu. Dziwne bo zbiegło się to z awaria centralnego i całej elektroniki. Nie działały szyby i lusterka. Rano gdy jechałem do pracy było wszystko w porządku postał 8 godzin i cyrk:/ vag wywala błąd 01119 i błędy od centralnego. Proszę o jakieś wskazówki. Z góry dziękuje.
  9. dziękuję Panowie za konkretną odpowiedź, a co do samej wymiany to na początku byłem zwolennikiem wymiany dynamicznej lecz po opiniach kilku "znawców" skrzyń automatycznych nie wiem co o tym sądzić, nasłuchałem się, że przy tym przebiegu(306000 km) i wieku auta tym bardziej,że nie znam historii skrzynki w moim aucie w ogóle, wymiana dynamiczna tylko i wyłącznie zaszkodzi i trzeba zrobić statyczną(o której AndrzejP4 chyba wspomniałeś). Co o tym myślicie i jak to się ma w moim przypadku? Dodam, że skrzynia zmienia bieg z 2 na 3 za późno tzn. przeciąga na obrotach i robi to dość gwałtownie i do niskich obrotów ok. 1600 podobnie jest z 3 na 4 lecz mniej wyczuwalnie. Dziś wykasowałem błędy vagiem i jest lepiej lecz nie wszystkie objawy ustąpiły. dzięki z góry za pomoc!
  10. Witam! Mam skrzynię automatyczną czterobiegową EPV i chciałbym zapytać jak olej do niej wlać? Szukam na forum ale nic nie mogę znaleźć. Czy wizyta w ASO z podobnym pytaniem da mi odpowiedź? Pozdrawiam
  11. rabbit211

    Naznaczeni

    1. rabbit211 2. mazowieckie 3. wlepa w lewym dolnym rogu tylnej szyby dlaczego nie ma mnie na liście??!
  12. u mnie także pojawił sie ten problem... oto link do mojego tematu w ktorym jest wszystko dokładniej wyjasnione i zawarte sa porady innych uzytkownikow, moze komus pomoga http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55007
  13. zauwazyłem takie cos ze gdy samochod jest ciezki tzn 5 osob na pokladzie lub duzo paliwa to czkawka czestsza i lepiej jest po zmianie paliwa na Verva. czkawka pojawia sie caly czas na tych samych wartosciach obrotow 1900, 230,2500, 2900(na tych obrotach szarpnie) Otworzyli niedaleko hamownie wiec chyba w koncu sie przejade i zdiagnozuje problem ale na razie prosze po raz kolejny o pomoc moze pomoga w czyms te moje spostrzezenia.
  14. koledzy pytanie czy to moze byc turbina...??? nie mam mozliwosc zrobienia logow bo nikt nie chce sie tego podjac... a ktorys z mechanikow powiedzial ze to moze turbina na moment staje i nie ma mocy... wydaje mi sie malo mozliwe ale moze...juz nie wiem co mam robic z tym moim paskiem:( czasami jest wszystko dobrze nie ma problemu ale za moment czka na kazdym biegu powyzej 2... jezeli ktos ma jakies pomysly to bardzo prosze piszcie bede szukal... ale teraz najwazniejsze to zlapac kogos kto zrobi logi.
  15. po odpieciu przeplywki to on w ogole nie idzie... zero mocy... nie jest mocniejszy jak napisales...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności