Skocz do zawartości

VW2001

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O VW2001

  • Urodziny 21.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świętokrzyskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. nie trzeba używać prasy, wycina się środek gumy z metalowa tuleją następnie przecina się brzeszczotem do metalu zewnętrzny pierścień tuleji osadzony w wsporniku grubość około 2 mm jest wykonany z plastiku,czyścimy smarujemy smarem miedzianym i wciskamy np. za pomocą imadła,w wtorek będę wymieniał to wstawię zdjęcie z przeciętą tuleją,wymieniałem cały wspornik i z drugiej strony tuleje firmy tedgum , cały wspornik wytrzymał 3 lata , tuleja jest ok
  2. panowie opadanie wskazówki przy hamowaniu z górki problem chyba rozwiązany,laptop wrócił z naprawy podłączenie pod vag i totalna porażka zegar 90 stopni a na vagu 60 stopni.Czujnik temperatury wymieniony był w listopadzie 2014 na orginał vw audi ,dziś kupiony pierwszy lepszy w sklepie vernet ,temperatura zegar 90 stopni vag 92 w w blokach pomiarowych silnika w blokach pomiarowych wskażniki 91 stopni.Orginał jedzie do reklamacji.
  3. ja też nie kojarze spadania temperatury podczas hamowania silnikiem (nie zwracałem uwagi na zegar temperatury podczas hamowania silnikiem) teraz zauważyłem i wymieniłem termostat, auto szybciej się temperaturę,jeżeli zjeżdam normalnie z góry (delikatnie gaz) to temperatura nie spada.Albo ten termostat gates (niby firma na pierwszy montaż ) jest nie halo.Uwagę moją zwróciło to że za długo łapał temperaturę ,i przez przypadek zobaczyłem spadanie temperatury podczas hamowania silnikiem z górki.
  4. -3 ,-4 stopnie ,ogrzewanie 3 kreski ,benzyna /gaz.latem nie było problemu spadania temperatury - - - - - aktualizacja - - - - - jeszcze dodam spadek był tylko przy zjeżdzie około 2 km hamowanie silnikiem 80 km ,przy prędkości 60 km spadku temperatury nie było
  5. wczoraj jazda z górki podjazd około 2km hamowanie silnikiem po wymianie termostatu temperatura spadła według zegara na desce około 5 stopni z 90 stopni po dodaniu gazu obroty silnika około 1800-2000 temperatura wzrosła po 500 mertrów.Przed wymianą jazda z górki około 800 metrów spadała o 10 stopni,doprowadzenie do temperatury 90 stopni trzeba było dobrze kombinować (wysokie obroty silnika przy zmianie biegów).narazie jest spoko jak długo zobaczymy,to zależy tylko od firmy termostatu.Wachler ,vernet tak jak pisałem wyżej 50 na 50 opisy na forach ,gates i behr nie znalazłem złych opini.Dlatego szukałem tych firm cena gates u mnie w sklepie 35 zł,behr nie mieli w hurtowniach, na allagro były tylko 2 aukcje 55-60 zł do mojego auta
  6. objawy ,hamowanie silnikiem podczas jazdy z górki temperatura spadała z 90 stopni na 80 stopni na luzie było ok ,trochę za długo się rozgrzewał około 20 km benzyna/ gaz 2.0 115 km.Wymiana termostatu na gates rozwiązał problem i wszystko wróciło do normy,czas rozgrzania do 90 stopni to około 10 km przy - 3 stopnie (miał być behr ,był dostępny tylko na allegro a zależało mi na czasie)
  7. ok (chyba będzie behr ,wahler ma 50% na 50% opini) jak wymienię to zdam znać
  8. mam zamiar wymienić termostat,jakiej firmy polecacie (mam na uwadze behr,wahler)
  9. To na razie dam sobie spokój mam w domu mały szpital od listopada,co trzeci dzień wyjazd na wizytę do lekarza,nawet byłem dziś w obie strony 300 km Lublin.To co mogłem w mojej mocy zrobiłem.Chyba,że będę miał czas to podjadę na jakiś warsztat.Laptop w trasie ,co mnie zdziwiło że po 250 km błąd nie wyskoczył ale w pamięci vag było 2 razy 16555, spalanie Pb w granicach 7,5 l(po przejechaniu 50 km) według vaga. LPG wyszło 8,4 l jazda na LPG mieszana a po logach jest żle . Dzięki za podpowiedzi.Jak sprawdzę to dam znać.
  10. Da radę to zrobić vagiem,jeżeli tak to który blok, kanał.Chyba, że powtórzę logi na płynnym dodawaniu gazu , czy to coś pomomoże
  11. kupiona magnetimarelli logi na nowej 50 km na PB kanał 32 -1,6% 7,8% logi http://vaglog.rtnet.pl/darusbryla_156028.html http://vaglog.rtnet.pl/darusbryla_156029.html z tego co widzę to wszystko do bani mam racje??????????
  12. Sory,że marudzę ale mam jeszcze do wyboru firmy Hans Pries 270zł, firma Magnetti Mareli 290zł ,firma hitachi 470 zł.Kolo który ma tą przepływkę wraca w tym tygodniu i będe wiedział czy jego pasuje.
  13. Panowie czy po odłączeniu wtyczki od przepływomierza silnik pracuje normalnie bez zmian czy tak powinno być.Kolo który kupił niepotrzebnie przepływke ma prawdopodobnie 5 styków i nie będzie pasowała.Nowy zakup trochę kosztuje.Chcę się upewnić,że to jest wina przepływomierza.Znalazłem firmy autlog na allegro w sklepie firmowym jest sporo drożej.Czy ktoś miał problem z częściami tej firmy.Gość daje 2 lata gwarancji ,tylko muszę dopytać jak będzie z gwarancją przy samodzielnym montażu.
  14. Przepływke wymienię dopiero za 2 tygodnie, mam kolegę który kupił niepotrzebnie,tylko muszę sprawdzić czy będzie pasowała.Czy przepływka ma wpływ na to ,że system jest ubogi i na które wartości trzeba zwrócić uwagę,po logach.Jakiej firmy kupić w razie czego,jest na allegro taka jak moja hitachi (orginał zamontowany od nowości) ale rok produkcji prawdopodobnie 2007, to mnie trochę gubi.
  15. zrobiłem te diabelne logi na PB Czyściłem przepływkę i zapomniałem podłączyć wtyczkę jarnąłem się po 7 km i błędach.Podpiąłem skasowałem błędy i w kanale 32 zrobiło się 3,1% 6,6% logi już po podpięciu wtyczki http://vaglog.rtnet.pl/darusbryla_154283.html http://vaglog.rtnet.pl/darusbryla_155317.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności