Skocz do zawartości

Chomitex

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Chomitex

  • Urodziny 22.06.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Emilian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Międzyrzec Podlaski

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Mam Paska z 1996 silnik AGG 2,0. instalacja Bingo M z emulatorem wtryskiwaczy. Instalka śmiga bdb. Wazne aby dbać o okresową wymianę świec, przewodów i stan kopułki oraz młoteczka. Najważniejszy jest montaż instalacji. U mnie przewody elektryczne są w osłonkach - rurki plastikowe karbowane, przewody lpg odpowiednio zlokalizowane. Miałem strzał 2x ale po wymianie kopułki i kowadełka problem już nie występuje Kupiłem z instalacją która kosztowała ok1500-1700zł. Chciałem zmienic na sekwęcję ale dopłata wynosi min. 1500zł wiec sobie darowałem bo ładnie pracuje. w najgorszym wypadku poleci przepływka która kosztuje do 200zł. wiec kłania sie ekonomia . średnie spalanie 9,5 l/100 LPG. Jak bym zakładał to prawdopodobnie sekwencję - chociaz nie wiem ile kosztuje jak duza róznica to sie zastanów. Braciak w BMW ma problemy z instalką sekwencyjna. Ja bez problemów, wymieniam tylko filterek LPG co 10 000km i leje gaz. NAJWAZNIEJSZY MONTAŻ INSTALACJI -poczytaj na necie i zadecyduj.
  2. cdejmij osłonkę od środka po prawej stronie taka klapka i spróbuj pociągnąć za widoczny tam drucik. jak to nie da to tylko zdięcie całej osłony i demontaz zamka
  3. Ten Gość napewno zapomniał napisać ze po takim zabiegu poszła mu uszczelka pod głowicą, lub poleciał temostat lub czujniki cieczy. Wymieniać płyn NA ZIMNYM SILNIKU !!! Olej wymieniamy na rozgrzanym - tylko i wyłącznie
  4. Chomitex

    lpg b3 2.0 8v 2E

    posiadam Bingo-M z emulatorem wtrysków i wszystko chodzi git.Spalanie na trasie ok.9-10 l/100km, V =do 140km/h. 2 razy strzeliło przy osterej jezdzie ale bez szkód (antystrzał). miałem wymienić na sekwencje za dopłatą 1500zł, ale kolega odradził bo u niego na sekwencji tez są problemy a pozatym przepływomierz mozna kupić juz za 200-300zł - ponoć tylko to moze siąść przy strzale gazu. Popytaj i podejmij słuszną decyzje
  5. chodzi o to ze to pierwsza jest barwy brunatnej (ceglastej) a pozostałe są do siebie zblizone kolorem (podobne) -szare. 1. czy do gazu nalezy zastosować inne świece (np BUR 5ET - jakie???) 2. o czym świadczy inny kolor 1 swiecy 3. co ile nalezy wymieniać te świece uzytkująć na LPG
  6. znam te stronę. Moje pytania dotyczyły innej kwestji. Przypuszczam ze świece sa w normie, tylko czemu maja rożne kolory. jak ktoś sie zna to czy zmieniać na inne swiece - pytania jak w temacie (dodam ze w golfie wszystkie świece były jednakowej barwy - i izolator świecy nie przebarwiał sie)
  7. Witam. Troszeczkę poczytałem na forum i dowiedziałem sie ze wygląd świec iskrowych dużo moze nam powiedzieć o kondycji silnika a szczególnie o procesie spalania i mieszance paliwowej. W moim Passaciku B4 z 1996r 2,0 l z silnikiem AGG, zasilanym na LPG - mam świece BUR 6ET - bo takie zaleca producent. Jeżdżę głownie na LPG - odpalam i gasze na benzynie po przejechaniu ok 20 000 km wyglą świec pokazuje w załaczniku PDF,w kolejności wkręcania 1 - od rozrzadu. Zastanawia mnie fakt ze pierwsza świeca jast bardziej brunatna a inne w odcieniach szarości I moje pytania. 1.czy różnica w kolorach osadu ma jakieś znaczenie - o czm to świadczy? 2. czy powinienem zastosować świece z innym współczynnika ciepła – jakie? 3. czy te świece właściwie się samo-oczyszczają 4. Co możecie powiedzieć o silniku i mieszance paliwowej na podstawie wygladu swiec Z gory dziekuje. swiece.pdf
  8. no to polecam w bagazniku znaleźć przewód zasilajacy pompę zółty lub brązowy - ten najgrubszy, wpiąć sie z wyłacznikiem i od czasu do czasu dac odetchnąć pompie. Osobiście nie robie tego -staram sie mieć zawsze ok. 20litrów benzynki w zbiorniku.
  9. ja u siebie zrobiłem wyłacznik na zasilaniu pompy - wpiołem sie w bagazniku (bezpiecznik oczywiście), a wyłacznik ukryłem w zasioegu reki. Służy to wyłacznie zabezpieczeniu antykradzierzowemy, poniewaz wtryski ponoć potrzebyją benzynki wolniej sie wypalaja- a mam wtrysk wielopunktowy. wczesniej miałem Golfa jednopunktowy wtrysk jezdzie bez pompy wtrysk padł po ok. 120 000km. Poczytaj na ten temat. ja osobiscie zalecam czasami przegonić PASKA na benzynce. pzdr
  10. Dziekuje za wasze opinie. Troszkę sie zastanawiałem czy z takim stanem technicznym bede mógł sie wybrac na urlop w sumie ok. 4000km, wiec wole wszystko posprawdzać. sprężyny sprawdziłem pobieznie, i wyglądaja na sprawne, wiec to moze wina amortyzatora. Pozdrawiam i zachęcam do badania swoich autek oraz publikowania wyników na forum. koszt takiego badania wyniusł mnie 20zł, a jesli robię przeglądy okresowe to mogę częśćiej korzystać nieodpłatnie. Pozdrawiam
  11. Witam. Posiadam Passata B4 z 1996r z silnikiem AGG -2,0 B+GAZ wersja Pacyfic. prosze o pomoc> Troszeczkę czytałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na wsztstkie watpliwości. Po badaniu diagnostycznym dostałem m.innymi taki wydruk. Obsługa powiedziała ze wszystko jest ok. Nurtuje mnie pytanie czemu sa takie róznice w sile hamowania, rozkładzie masy itp, a w amortyzatorach wartość 50% jest zaznaczona na czerwono. Jesli ktoś ma chwilke niech powie mi czy coś trzeba wymienic. Pozdrawiam amorki2a.pdf hamulce2.pdf
  12. kolego nprawdopodobnie pasek od alternatora, moze od wspomagania ale watpie. Popsikaj na pasek wd40 i pisk powinien chwilowo ustąpić, wtedy bedziesz wiedział który pasek do wymiany
  13. Panowie dałem ciała. ale po kolei: Zakupiłem smar w płynie (aerozolu) 22zł i za pomoca igły lekarskiej wpsikałem go pod gumę sworznia wahacza i i końcówkę drążka kierownicy. Skrzypienie ustało i troszkę lzej sie kreci. Moj błąd polega na tym ze zrobiłem to jednocześnie a powinienem pojedyńczo wstrzykiwać i sprawdzać aby wyeliminować ten dobry. Tak wiec póki skrzypienie nie POJAWI SIE ZNOWU to zyje w nieświadomości co tak naprawdę skrzypiało. dręczy mnie to czy taka mała dziurka od igły w gumie może zniszczyć sworzeń lub końcówkę drążka. pozdrawiam i dzięki za opinie
  14. na przed chwila próbowałem zlokalizować miejsce skrzypienia, raczej łozysko amorytyzatora jest Ok, dzwiek dobiega gdzieś z dołu z przegubu kulowego zwrotnicy, albo przegub układu kierowniczego. czy w przeguby kulowe mozna cos wpsikać strzykawką aby pomuc doraznie jakis smar silikonowy, grafitowy itp - aby miec pewność ze to to. co bedzie jak bede dalej z tym jezdził, bo wybieram sie w trace ok 1000km na majowy weekend. zapomniałem napisac ze przy wylaczonym silniku, na postoju bez wspomagania tez skrzypi
  15. Witam. Mam VW Passata B4 z 1996r z silnikiem AGG 2,0. Mam problem: czasami strasznie mi trzeszczy, skrzypi jakby guma tarła o gumę, To skrzypienie czasami się nasila a czasami wszystko jest OK. Skrzypi głównie na postoju i w trakcie wolnej jazdy. Podczas skrzypienia jest lekki opór na kierownicy – a posiadam wspomaganie. Proszę o sugestie co to może być – zanim zacznę wszystko rozkręcać i wymieniać. Dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności