Skocz do zawartości

czarownik3

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czarownik3

  • Urodziny 09.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. kolego radzio_ to żeś mnie teraz zaskoczył iż do sedana wchodzi butla 44l ********ni gaziarze u mnie twierdzili że się nie da i mam za ledwie 34l czyli prawdziwe 25l max, o wiele za mało w trasy , jak wyliczyłem ostatnio z nudów, to odwiedzam stacje na 1000km 5-6 razy co przy 10 000km daje juz wynik minimum 50 razy, efekt jestem na stacji co drugi dzień a zdarzało sie ze nawet po trzy razy dziennie. Ale jak gaziarze powiedzieli nieda sie wiekszej to sie pogodziłem a teraz to jestem mega znerwiony . NIE DAJCIE SOBIE WCISNĄĆ TAK MAŁEJ BUTLI DO AUTA, MEGA PROBLEM i zupełnie niepotrzebny aby przed każdą trasa się tankować :debil
  2. No wiec straciłem cierpliwość do swojego warsztatu od gazu. Prosta dedukcja proszę o pomoc, problem polega na tym jak jadę autostradą powiedzmy mam 3100rpm 120km i nagle odjecie mocy tak jak bym zdjął nogę z gazu hoć tego nie zrobiłem, muszę falować gazem żeby utrzymać prędkość i obroty. Ogólnie silnik od dołu nie chce przyspieszać odmula się gdzieś w granicach 2100rpm widać ze jest zalewany przez gaz im więcej wcisnę pedał gazu tym bardziej go zmula. Wiec dziś jak usterka wystąpiła podmieniłem silniczek krokowy na śrubę wyregulowałem i jak ręką odjął, nie ten silnik . Moje pytanie co steruje korkowcem tylko lambda czy jeszcze potencjometr przepustnicy ?? Na benzynie jeździ normalnie rano go trochę zalewa ? Krokowiec dziwnie chodzi szybko się otwiera a bardzo powoli naprawdę powoli się zamyka i chyba to jest powodem zamulenia a możne sam korkowiec pada ??
  3. no właśnie tego ni jak nie jestem w stanie sprawdzić ale chyba 60 000 km to za mało na reduktor czy już ? Raz miał spuszczany olej i chyba po tym zaczęły się jaja . Warto wymieniać zestaw naprawczy w tym reduktorze AT90E BRC czy tylko nowy ?
  4. nie mam wyciętej pamięci z kompa , wiem ze to pomaga na błędy, może brc to nie aż taki shit parowniki dobre i osprzęt ale brak normalnego interfejsu z dostępem do komputera , poza tym widze ze coraz częściej ludzie właśnie montują instalacje tego producenta ba nawet niemcy do nas przyjeżdżają na montaż Zrobiłem przegląd instalacji w warsztacie gdzie była montowana , sam widziałem ze sonda chodzi , wyczyszczona masa sondy troszkę lepiej na benzynie chodzi po tych czynnościach narazie nie zauważyłem wywalania błędu sondy na komputerze gazowym w postaci migania trzech diód, jednak zalewanie zmuła przy przełączaniu z beny na lpg pozostała tak samo , dawka gazu ustawiana przy przeglądzie. Tak samo potrafię go zmulić przy ostrym ruszania czyli chyba go zalewa ?? Podajcie namiary na jakiś warsztat do brc w Wrocławiu rzetelny bo mam tego dość bo tu Legnicy tylko kasę biorą za podpięcie kompem
  5. Kolego Michal_p tylko przy rozruchu poranym czyli na zimno ma tak praktycznie od nowości znaczy założenia gazu, walczyłem z problemem bardzo długi czas aż w końcu dałem za wygrana jedyne rozwiązanie to resety kompa, klemy lub guzik, nie robię tego za często po prostu tej zimy auto rozgrzewam na benzynie tak delikatnie podczas np. odśnieżania a jak dalej zalewa to robię krótka trasę na benzynie. Zmieniałem emulacje na sterowaniu na masę na modulację otartą nic nie pomagało więc dałem za wygrana ten typ tak ma szkoda bo to siara odpalać tak silnik, na pewno jest to wina sterownika lub montażu gazu ale się z tym pogodziłem bu u nas w mieście są debile od gazu i tylko do brania kasy. Miałem założoną śrubę na próbę za miast korkowca ale z ekonomika jazdy na gazie się to mijało bo spalanie oscylowało w granicach 12 -14 l i sam przykręcałem na korkowcu teraz zima ok 11 maks. Chyba mnie przekonujecie powoli ze to lambda pada lub coś się dzieje z jej odczytem trzeba to sprawdzić tylko ze teraz zimno i nie mam gdzie a kilometry trza robić, nic będę się asekurował benzyną autku nie zaszkodzi tylko dziwne ze autko właśnie spala 7l benzyny w trasie, sprawdzone niedawno, gdyby padała lambda to palił by więcej ?? a więc może sam korkowiec lub komputer gazowy hmmm tak to jest jak zielonemu człowiekowi mechanik wciska instalacje teraz wiem ze brc do shit
  6. panowie nie jestem laikiem w serwisowaniu auta wszystkie czynności serwisowe przy gazie zrobione 4tyś km spuszczony olej z parownika wymieniony filtr gazu . W tym tygodniu wymieniłem przewody zapłonowe . objaw tra juz od ok 20 000 km jak byłem od gaziarza na te objawy odkręcił mi dawke gazu prawie na maksa na parowniku co pomogło ale palił jak smok. Obstawiam albo cewkę albo lambdę no i moze krokowca od gazu. Objawy się nasilają, dziś po przejeździe autostradą strasznie się zmulił . A do kolegi wyżej to prawda ze takie stare auto a gaziarze nie umieją poprawnie założyć gazu lub go serwisować przynajmniej w moim mieście.
  7. Witam Mam problem z gazem w pasku instalacja brc z sterownikiem just junior . Problem jest taki ze po przełaczeniu na gaz na jałowych pracuje dobrze ale dodanie gazu pod obciązeniem kończy sie zmuleniem jednostki (efek taki jak by mi sie butla kończyła dodanie gazu powoduje zmulenie silnika tylko jałowe albo benzyna) podobny efekt wystepuje przy ostym skrecie w lewo nie mam pojecia dlaczego objawy sa chwilowe i po kilkukrotnym przegazowaniu mijają. Dodatkowym objawem jest jak jade autostradą z stała predkościa 100 km/h nagle pasek zwalnia przy tak samo wcisnietym pedale gazu aby jechać z miarę taka samą prędkością trzeba jednostajnie pompować gazem inaczej sam zwalnia, czasami miał zmulenie takie własnie po zjechaniu z autostrady, czy to lambda czy krokowiec ??? przewody wysokiego wymienione ,świece tez dobre w trasie benzyny spala 7 l troszkę duzo ale po 60 tys w gazie wybaczam mu. Rano na benzynie troszkę go zalewa. plis pomocy
  8. mam do sprzedania bębny w niezłym stanie, oryginały używane
  9. panowie a czy to normalne, że mechanicy w moim mieście za wymianę tych tulei wołają średnio 180-200zł plus nowe tuleje ?? bo ta cena mnie przeraża ???
  10. kolego sprawdź cewkę zapłonowa pomierz rezystancje uzwojeń i proponował był przlecieć trasę przewodów od czujnika halla do komputerka czy nie ma gdzieś przebicia , no i może się tez kończyć kostka w stacyjce a i jeszcze sprawdź szczelność gumy pod mono wtryskiem szukaj sprawdzaj i przyczynę znajdziesz a jak znajdziesz to podziel się z nami swoja wiedza
  11. oj jak pękać wszystkie ?? czy aby kolega nie ma problemu z uszczelką ?? wody nie ubywa ?? masło pod korkiem ojeju jest ?? czy oleju nie przybywa ??
  12. Witam te same objawy już tez myślę ze czujnik temperatury ale po odłączeniu go jest jeszcze gorzej czy to możliwe żeby fałszował odczyt tylko w ujemnej temperaturze bo własnie dzieje się to tylko jak koło zera na zewnatrz. Predzej powiedział bym ze komputer zle dawkuje paliwo. Przez gaz rozjerzdza sie mapa paliwowa czy cos innego w komputerze dlatego nie jest wstanie poprawnie dawkować zwiekszonej ilości przy zimnym silniku lub zimny silnik nie jest wstanie spalic tak duzej ilosci paliwa. Moze pompa paliwa tak tylko przy ciepłym chodzi dobrze. Najlepiej było by przy zimnym sciagnac obudowe wtrysku i zobaczyć w jaki sposób jest podawane paliwo. Meczmy temat forumowicze bo jest to nie lada zagadka nie sztuka wymienić połowe osprzetu. szerokości i przyczepności
  13. kolego a dlaczego tak nie symetrycznie kabla brakło ? widać miałeś dużo odwagi dziurawiąc paska.
  14. kolego ormowiec możesz wstawić zdjęcia jak to wygląda. sam borykam się z problemem umiejscowienia anteny i byś mi bardzo pomógł. A tak ogóle to pochwalcie się gdzie macie antenki w B3 sedan.
  15. tak właśnie kolego Wufa ktoś władał już do nich hidy ?? Jak tak można prosić zdjęcia ? Jakie hidy wybrać, najtańsze czy coś lepszego ? A możne nie warto wkładać hidów tylko jakieś lepsze żarówki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności