yacek71 Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2007 Witam wszystkich. Pytanie odnośnie zegarów do passata B4. Czy pasują takowe od passata B4 z obrotomierzem od benzynowego silnika 1.8 bez MFA do passata B3?? Gość mi powiedział, że obudowa taka sama ale wewnątrz wiązka się różni i zegary nie podejdą do B3. Mam B3 z silnikiem 1.8 i zwykłe zegary. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2007 Będą pasowały, jednak dokonac będziesz musiał kilku przeróbek. Wszystko zależy od tego jaki na jaki zamieniasz. Pamiętaj, że starsze zegary miały dwa wielozłącza, natomiast nowsze tylko jedno. Najlepiej, gdybyś zamieścił fotki takich samych zegarów. Do przeróbki: 1. kontrolki kierunkowskazów 2. zamontować czujnik halla w skrzyni biegów i położyć przewód do licznika 3. podłączyć obrotomierz A jeśłi będziesz chciał uruchomic MFA, to trzeba będzie włożyć więcej pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvin Zgłoś #3 Napisano 17 Kwietnia 2008 Jestem nowy na forum i przyznam sie, ze zanim cokolwiek napisalem dosc szczegolowo zajalem sie lektura tego forum (byc moze za malo szczegolowo). Jest tu wiele bardzo przydatnych rad ale jednej nieznalazlem. Odswierze zatem temat. Mam passata B3 w wersji kombi 1.6 TDI z 1991 r. Po wymianie wszystkich eksploatacyjnych elementow przyszedl czas na naprawe zegarow. Niedzialaly w nich zegar paliwa i temperatury. Przy naprawie silnika zostal wyciagniety termostat (moze to jest przyczyna mojego problemu). Zegary zostaly naprawione u elektryka i oto ich wskazania, ktorych wczesniej nie bylo: - wskazanie temperatury NIC - wskazanie paliwa OK - przy nagrzewaniu swiec trzy razy zapala sie lampka od temperatury - zaraz po zaplonie silnika raz mignie lapka od oleju Poradzcie mi co moze byc przyczyna takiego zachowana i jak je wyeliminowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #4 Napisano 17 Kwietnia 2008 Witam - wskazanie temperatury NIC albo czujnik w krućcu albo elektryka na drodze czujnik - zegary . Kolor czujnika odpowiadającego sygnałowi do wskaźnika znajdziesz na forum . - przy nagrzewaniu swiec trzy razy zapala sie lampka od temperatury to ze lampa od temperatury (poziomu) plynu miga przed lub w trakcie zaplonu to normalne - zaraz po zaplonie silnika raz mignie lapka od oleju To tez normalne .. o ile w trakcie jazdy nie miga to nie ma sie co martwic . herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krusnik02 Zgłoś #5 Napisano 18 Kwietnia 2008 JAFO czy mógłbyś wyjaśnić na czym polegają te przeróbki 1. kontrolki kierunkowskazów2. zamontować czujnik halla w skrzyni biegów i położyć przewód do licznika 3. podłączyć obrotomierz o tyle o ile wiem na czym polega podłączenie obrotka, to tych pierwszych nie kumam za bardzo, a mam u siebie licznik na jedno wielozłącze. Bedę wdzięczny:provw::provw: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazek127 Zgłoś #6 Napisano 18 Kwietnia 2008 witam A ze tak zapytam czy ktos probowal z b5 do b3 wsadzic i przerabiac instalacje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarownik3 Zgłoś #7 Napisano 21 Kwietnia 2008 Panowie zależy z jakiego licznika chce sie zmienić na jaki i taki trzeba w to nakład pracy włożyć . Ja w pasacie b3 z silnikiem ABS , licznik bez obrotka i kierunkami na górze (dwoma strzałkami ) podpiołem licznik od b4 z obrotkiem i zegarkiem pod temperatura i paliwem i UWAGA BEZ ŻADNYCH PRZERÓBEK OBROTEK DZIAłAł swoja droga teraz pokusił bym sie o zegarki z mfa oczywiscie z dodatkowa instalacja . A zegary od b4 są o niebo lepsze. polecam porównanie złącz z tyłu licznika będzie mniej problemów , a samych wersji zegarów do b3 było chyba z 5 jak nie więcej, wiec w totolotka nie polecam sie bawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krusnik02 Zgłoś #8 Napisano 22 Kwietnia 2008 cóż ja mam najprostsze kierunki to jedna dioda, bez obrotka, i zero elektroniki, i byłbym dzięczny gdyby ktoś podesłał isntrukcję co jak podłączyć, bo ze mnie elektryk jak z koziej pu.y trąba:662: i czy warto sie w to bawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzaczek Zgłoś #9 Napisano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Witam! Czytałem o tych zegarach troszeczkę, jednakże jest ich tak wiele, że chciałbym się Was poradzić. W moim passku B3 1.8RP mam zegary najprostsze z możliwych (1 dioda od kierunków + brak obrotka + VDO 950 + skala: 20-220) a korci mnie żeby wstawić sobie obrotek i MFA (wiem - bez modyfikacji się nie obejdzie) znalazłem zegary od passata b3 2.0 16v pełne MFA + dwa kierunki + skala: 20-260 firmy MotoMeter i teraz pytanie na które nie potrafię sobie odpowiedzieć: CZY TO WYPALI? Oczywiście, wiem że trzeba doinstalować kilka czujników, manetkę itd. Rozumiem że jeżeli to ma szanse powodzenia, to prawdopodobnie będę musiał gruntownie przerobić kostkę. Ps. Przy okazji, rozumiem że jak już przeszedłbym na elektroniczne liczenie prędkości to o skalę martwić się nie muszę? Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Krzaczek Błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał1993 Zgłoś #10 Napisano 14 Grudnia 2014 Witam! Czytałem o tych zegarach troszeczkę, jednakże jest ich tak wiele, że chciałbym się Was poradzić. W moim passku B3 1.8RP mam zegary najprostsze z możliwych (1 dioda od kierunków + brak obrotka + VDO 950 + skala: 20-220) a korci mnie żeby wstawić sobie obrotek i MFA (wiem - bez modyfikacji się nie obejdzie) znalazłem zegary od passata b3 2.0 16v pełne MFA + dwa kierunki + skala: 20-260 firmy MotoMeter i teraz pytanie na które nie potrafię sobie odpowiedzieć: CZY TO WYPALI? Oczywiście, wiem że trzeba doinstalować kilka czujników, manetkę itd. Rozumiem że jeżeli to ma szanse powodzenia, to prawdopodobnie będę musiał gruntownie przerobić kostkę.Ps. Przy okazji, rozumiem że jak już przeszedłbym na elektroniczne liczenie prędkości to o skalę martwić się nie muszę? http://forum.vw-passat.pl/threads/3426-MFA-jak-do%C5%82o%C5%BCy%C4%87 Wszystko znajdziesz w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek25 Zgłoś #11 Napisano 19 Listopada 2016 witam jak zdemontowac licznik w passacie b4 1.8 beznyna ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #12 Napisano 19 Listopada 2016 witam jak zdemontowac licznik w passacie b4 1.8 beznyna ??? http://forum.vw-passat.pl/threads/82336-Wymiana-%C5%BCar%C3%B3wek-pod%C5%9Bwietlenia-zegar%C3%B3w-passat-b4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach