Skocz do zawartości

soda77

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O soda77

  • Urodziny 11.04.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bytów

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.6 100KM (AEK)
  • Rok produkcji
    1995
  1. soda77

    AEK benzyna brak mocy

    Podbijam temat - czy któryś z Kolegów posiadaczy AEK mógłby zrobić log dynamiczny 3 i 4 grupy i podzielić się nim na forum?
  2. Witam Proszę kolegów o pomoc w znalezieniu przyczyny braku mocy w passacie B4 silnik AEK 1,6 benzyna. Silnik w miarę zadbany ale na deklarowane przez producenta 100KM to raczej jedzie słabo. Filtr powietrza nowy, przepływomierz delikatnie wymyty w benzynie ekstrakcyjnej, odma i wszystkie węże wyczyszczone z oleju i mazi, świece nowe. Załączam log z VCDC wersja beta 11.6.0 kabel VAG 002. Niestety nie mogę umieścić loga na vaglog bo zgłasza mi nieprawidłowy format. https://drive.google.com/file/d/0B7pToYXOYIPIckRlT09uQmo4aTQ/view?usp=sharing Nie wiem jak interpretować wskazanie MAF (występuje tylko w grupie 3 i 4) - wskazanie tylko w procentach obciążenia silnika a wszyscy podają w swoich logach w mg/s. https://drive.google.com/file/d/0B7pToYXOYIPIWlc2Q3VhWnFWaGs/view?usp=sharing Niemniej zmierzone obciążenie wynosi 50,5 % maksymalnie przy 5,5 tys obrotów co wydaje się wartością zdecydowanie zbyt niską. Kupiłbym nowy przepływomierz ale wolałbym być pewny że to dobra droga bo nowy oryginał tani nie jest. Dziękuję i pozdrawiam Maciej
  3. Witam Zamieszczam opis montażu przekaźników w B4 '95 silnik AEK. Zabrałem się za montaż przekaźników ponieważ wymieniałem manetkę kierunkowskazów więc poszło przy okazji. Manetka była mocno zanieczyszczona, wymyłem, wyczyściłem i na półkę - kiedyś się przyda. Założyłem inną używaną (ASO Szwagier) - w nowe podróbki nie wierzę. W opisie używam nazewnictwa z automatyki a nie numeracji przekaźników samochodowych gdyż ich nie pamiętam. Do rzeczy: 1. Demontujemy obie części osłony nad nogami kierowcy (4 wkręty), demontujemy dwie połówki osłony kolumny kierownicy (2 wkręty) 2. Zakładam że przekroje ori przewodów są ok więc montujemy przekaźniki. Pod kolumną kierownicy prowadzona jest jedna z interesujących nas wiązek i tam można też elegancko zamocować dwa przekaźniki (opaski kablowe). 3. Interesuje nas wiązka idąca do przełącznika zespolonego przy kierownicy, do lewej manetki, szerokie złącze. Zasilanie podstaw przekaźników (COM lub inaczej nr 30) wpinamy w przewód żółto-czerwony, nie rozcinając go oczywiście. 4. Przewód biały rozcinamy, pierwszy koniec idący od złącza manetki wpinamy na cewkę przekaźnika pierwszego a drugi koniec idący do skrzynki bezpiecznikowej wpinamy na zejście tego przekaźnika na styk NO. 5. Wyciągamy główny włącznik świateł (po lewej stronie pulpitu) i znajdujemy wychodzący z niego przewód biało - czarny (styk nr 2). Rozcinamy go i koniec od strony wyłącznika łączymy z cewką przekaźnika drugiego a koniec idący do skrzynki bezpiecznikowej łączymy ze stykiem NO przekaźnika drugiego. 6. masy cewek obu przekaźników łączymy np. na styku mas po lewej stronie nad skrzynką bezpiecznikową. 7. Przedłużanie wykorzystanych przewodów, sposób izolacji miejsc połączeń i montaż przekaźników pozostawiam własnemu uznaniu i umiejętnościom. Poprawa jasności świateł jest wyraźna, czas pracy ok godziny z przerwą na piwo i dwie fajki. W pracy korzystałem ze schematów z programu Autodata.
  4. nie wiem jak w b3 ale pewnie podobnie jak u mnie w b4 po lewej stronie nad nogami kierowcy jest zlacze mas kilku urzadzen w tym immo. byc moze jak wypinales mase immo to ktoras inna masa sie rozlaczyla - sprawdz to zlacze.
  5. ja klepalem obejme z bednarki ocynk takiej do uziomow elektrycznych, bodajze 3 czy 4 mm grubosci i z 10 szerokosci - dokladnych wymiarow nie pamietam. ocynk napewno przezyje moje auto. troche zabawy i dopasowywania ale da sie. miejsca mocno giete i klepane potem zabezpiecz cynkiem w sprayu. oczywiscie bez kanalu i dobrych kluczy nie podchodz
  6. bardzo dziekuje za blyskawiczna odpowiedz - juz mam przed soba wlacznik i biore sie do roboty pozdrawiam
  7. witam przepraszam ze podbijam taki stary temat ale mam problem z wlacznikiem swiatel i chyba tu najlepiej bedzie on pasowal. jesli zle wybralem to prosze o lagodny wymiar kary chodzi o te zielona diode sygnalizujaca swiatla postojowe - u mnie ona mruga podczas jazdy z wlaczonymi swiatlami mijania, czasami nawet zapali sie na dluzej - bardzo to denerwuje w czasie jazdy nocnej. czy ktorys z kolegow mial cos podobnego i potrafilby pomoc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności